Skocz do zawartości

Kruk_89

Pasjonat
  • Postów

    744
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

2 obserwujących

O Kruk_89

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Olsztyn/Mława

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1322 wyświetleń profilu
  1. Turbodisel tak to sie chyba zwalo
  2. @damian92x ma fajny sposób na zdjagnozowanie nie szczelnosc odezwij sie do niego on u siebie sprawe zalatwil
  3. Kruk_89

    Głośna praca pompki.

    Oslona silnika. Czy bylo ssanie nie wiem ale przy odpaleniu obroty byly standardowe cos kolo 1100. Pompka jest z przodu przy prawym kole mile widziany kanal lub podnosnik do ogledzin
  4. W Olsztynie krzyczeli mi 1000zl w Białymstoku gostek zrobil mi za 200zl
  5. Jak najbardziej to jest przyczyno. Lepiej tak nie smigac dluzszy czas. Co do mocy to tez chyba teraz nie ma 100% masz zapewne za bogato mieszanke. Jeszcze jest pytanie jak gaz jest ustawiony.
  6. Kruk_89

    Głośna praca pompki.

    Gdy spadl mi werzyk od ssania tez mialem podobne obiawy pompka strasznie glosno chodzila i czasem nawet po przejechaniu kilkadziesieciu km rowniez sie zalanczala co jest normalne ale wczesniej jej nie slyszalem. Po zdjeciu oslony wszystko jasne wąż wpiety z powrotem i wszystko ok
  7. pojeździsz zobaczysz. Jak będzie nagminnie wyskakiwać to test na sprawność katów da się zrobić VCDS-em
  8. to częsta dolegliwość ASN padające katy
  9. miałem oba te oleje. Obecnie zalany Vr1 jeżeli chodzi o przepał różnicy brak co do reszty nie mam pojęcia
  10. ja mam też taki olej i nie widzę w nim nic złego. Co do kontrolki też mam podobny problem wyskakuje mi równo co 100km kasuję po przez uniesienie maski i właśnie sprawdzenie stanu oleju. Wymieniłem czujnik na ori używkę 2tyś km był spokój i znowu to samo. Przy następnej wymianie znowu go podmienię bo mam jeszcze jeden może ten nie będzie felerny
  11. Kruk_89

    Falowanie obrotów

    VCDS-em lub po około 100km sama się ustawi. Problem może też leżeć w nieszczelność od dolotu powietrza jak ci tam grzebali mogli ułamać jakoś rurkę które jak wiadomo po tylu latach są kruche. Nieszczelność można zdiagnozować w trochę ryzykowny sposób mianowicie psikając plakiem lub czymś podobnym w okolicach grodzi za silnikiem tak aby leciało na wężyki od odmy i dolotu oczywiście trzeba mieć podpięty VCDS lub VAG i sprawdzić korekty krótko terminowe jak się zmienią pod wpływem psiknięcia to sprawa jasna a najlepiej to zapytaj kolegę @damian92x on robił taką operację i namierzył u siebie nieszczelność nawet gdzieś to opisał
  12. nom mogło się tak stać i teraz samo ustawienie rozrządu może nie wystarczyć (oby nie). Nie stety tak to już jest że to my musimy płacić za błędy psełdo macherów ywyntualnie https://a4-klub.pl/forum/38-kujawsko-pomorskie/
  13. buhaha gość nie ma pojęcia o tym motorze skoro tak być może i któryś masz wadliwy ale wtedy nie dało by się powiedzmy ustawić jednej z tych wartość. Dobrze ci radzi @Robero321 ewentualnie jest jeszcze tak jak mówiłem spec w Olsztynie
  14. panie a gdzieś tu zawitał nie ten motor hehe na pewno gdybyś tego posta zamieścił w 1.9 TDI odzew by był większy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...