Kruk_89
Pasjonat-
Postów
744 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
7O Kruk_89
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Olsztyn/Mława
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1322 wyświetleń profilu
-
Elektrykwysokichnapiec obserwuje zawartość Kruk_89
-
Turbodisel tak to sie chyba zwalo
-
@damian92x ma fajny sposób na zdjagnozowanie nie szczelnosc odezwij sie do niego on u siebie sprawe zalatwil
-
Oslona silnika. Czy bylo ssanie nie wiem ale przy odpaleniu obroty byly standardowe cos kolo 1100. Pompka jest z przodu przy prawym kole mile widziany kanal lub podnosnik do ogledzin
-
W Olsztynie krzyczeli mi 1000zl w Białymstoku gostek zrobil mi za 200zl
-
Jak najbardziej to jest przyczyno. Lepiej tak nie smigac dluzszy czas. Co do mocy to tez chyba teraz nie ma 100% masz zapewne za bogato mieszanke. Jeszcze jest pytanie jak gaz jest ustawiony.
-
Gdy spadl mi werzyk od ssania tez mialem podobne obiawy pompka strasznie glosno chodzila i czasem nawet po przejechaniu kilkadziesieciu km rowniez sie zalanczala co jest normalne ale wczesniej jej nie slyszalem. Po zdjeciu oslony wszystko jasne wąż wpiety z powrotem i wszystko ok
-
mieszanka za uboga strona 1,2 losowe wypadanie zaplonu 1,2,3,4,5,6 cylindrze
Kruk_89 odpowiedział(a) na pawel9gajewski temat w 3.0
zapewne check i tryb awaryjny -
mieszanka za uboga strona 1,2 losowe wypadanie zaplonu 1,2,3,4,5,6 cylindrze
Kruk_89 odpowiedział(a) na pawel9gajewski temat w 3.0
pojeździsz zobaczysz. Jak będzie nagminnie wyskakiwać to test na sprawność katów da się zrobić VCDS-em -
mieszanka za uboga strona 1,2 losowe wypadanie zaplonu 1,2,3,4,5,6 cylindrze
Kruk_89 odpowiedział(a) na pawel9gajewski temat w 3.0
to częsta dolegliwość ASN padające katy -
miałem oba te oleje. Obecnie zalany Vr1 jeżeli chodzi o przepał różnicy brak co do reszty nie mam pojęcia
-
ja mam też taki olej i nie widzę w nim nic złego. Co do kontrolki też mam podobny problem wyskakuje mi równo co 100km kasuję po przez uniesienie maski i właśnie sprawdzenie stanu oleju. Wymieniłem czujnik na ori używkę 2tyś km był spokój i znowu to samo. Przy następnej wymianie znowu go podmienię bo mam jeszcze jeden może ten nie będzie felerny
-
VCDS-em lub po około 100km sama się ustawi. Problem może też leżeć w nieszczelność od dolotu powietrza jak ci tam grzebali mogli ułamać jakoś rurkę które jak wiadomo po tylu latach są kruche. Nieszczelność można zdiagnozować w trochę ryzykowny sposób mianowicie psikając plakiem lub czymś podobnym w okolicach grodzi za silnikiem tak aby leciało na wężyki od odmy i dolotu oczywiście trzeba mieć podpięty VCDS lub VAG i sprawdzić korekty krótko terminowe jak się zmienią pod wpływem psiknięcia to sprawa jasna a najlepiej to zapytaj kolegę @damian92x on robił taką operację i namierzył u siebie nieszczelność nawet gdzieś to opisał
-
mieszanka za uboga strona 1,2 losowe wypadanie zaplonu 1,2,3,4,5,6 cylindrze
Kruk_89 odpowiedział(a) na pawel9gajewski temat w 3.0
nom mogło się tak stać i teraz samo ustawienie rozrządu może nie wystarczyć (oby nie). Nie stety tak to już jest że to my musimy płacić za błędy psełdo macherów ywyntualnie https://a4-klub.pl/forum/38-kujawsko-pomorskie/ -
mieszanka za uboga strona 1,2 losowe wypadanie zaplonu 1,2,3,4,5,6 cylindrze
Kruk_89 odpowiedział(a) na pawel9gajewski temat w 3.0
buhaha gość nie ma pojęcia o tym motorze skoro tak być może i któryś masz wadliwy ale wtedy nie dało by się powiedzmy ustawić jednej z tych wartość. Dobrze ci radzi @Robero321 ewentualnie jest jeszcze tak jak mówiłem spec w Olsztynie -
panie a gdzieś tu zawitał nie ten motor hehe na pewno gdybyś tego posta zamieścił w 1.9 TDI odzew by był większy