Skocz do zawartości

PagonA4B7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PagonA4B7

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Skierniewice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

339 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PagonA4B7

0

Reputacja

  1. Co do różnicy w stukaniu na zimno i na ciepło to pewnie związane z tym że w maglu pływa olej. Pomykasz po mieście, pokręcisz i robi się cieplejszy i już nie jest taki gęsty. Takie moje zdanie.
  2. U mnie na ten moment problem z błędem niskiej sprawności katalizatora się rozwiązał po przejechaniu 1000 km w dwóch trasach po 500 km. Prawdopodobnie poprzedni właściciel (1933 rocznik) trochę zamulał po germańskich stepach i jakiś nagar się zebrał, ale został wydmuchnięty. Emulator też zakupiłem, ale nie zdążyłem założyć. Na LPG mam nabite już 10 000 km i błędów nie ma. spalanie przy dynamicznej jeździe po mieście w granicach 9-10 litra na 100, trasa do 8,5 (120-130 nie więcej).
  3. Obstawiam magiel. Jak kierownica nie wraca. Jak masz dojscie do kanału to spróbuj zlapać za magiel na wejsci listwy z drążkiem i niech ktoś energicznie rusza lewo prawo tak po 10-15 cm jeżeli listwa jest wydarta to bedziesz czuł uderzenia przez obudowe magla. Mozesz tez zdjac gumy z drazkow i za drazki szarpnac. Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka A co do stukania po kilku kilometrach to moze byc olej we wspomaganiu on tez sie rozgrzewa i moze robic sie rzadki Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
  4. Nie naciskałem. . Ale fakt mógł się postarać.
  5. Zdjęć nie mam bo to samochody klientów, Ale w instalacjach, które widziałem zwracałem głównie uwagę na ingerencje w pozostałe elementy pojazdu, czyli czy po montażu nie zostały pogubione/pourywane spinki śrubki osłony czy przewody. Wydaje się niby logiczne, że elementów zostać nie powinno. Spotkałem się już ze zbiornikami montowanymi na plastikowe opaski, albo reduktor wiszący na przewodach cieczy chłodzącej. Jednostka sterująca powinna być tak umieszczona, żeby nie była narażona na zamoczenie. kostki diagnostyczne w łatwo dostępnym miejscu. Filtry wymienne, tak samo. Duże znaczenie ma też długość przewodów między listwą wtryskową/pojedynczymi wtryskami, a miejscem wejścia w dolot powietrza (różnica w długości powinna być jak najmniejsza). Ważne jest, aby kolektor wydechowy był zdemontowany do wiercenia otworów (głównie przy metalowych kolektorach), ale tego nie sprawdzisz, można tylko wierzyć na słowo, albo pilnować jak pozwolą. Sama estetyka też jest istotna. nie chciałbym przyglądać się centralce od gazu przyklejonej taśmą albo wetkniętej w otwór wycięty nożem, albo słuchać trzeszczących elementów, które nie są odpowiednio spasowane. Fajnie gdy instalacja ukryta jest pod osłoną silnika, a wlew (w większości za dopłatą) jest tam gdzie wlew paliwa, nie tylko dlatego, że nie szpeci zderzaka, ale odpada problem zanieczyszczeń. A co do ceny. Jest tak jak mówisz. Zadzwoniłem, żeby upewnić się czy na pewno mówimy o wspomnianych na początku gratach. Potwierdził i powiedział, że teraz ma promocje na KME i same graty kosztują 1600 zł + 400 zł montaż. I oczywiście, żebym nie mógł spokojnie zasnąć polecił mi jako inną opcję zestaw STAG 300 ISA2 z całym osprzętem STAG'a. (tu cena z montażem 2400zł). ISA2 ma już auto adaptacje i sama stroi gaz pod parametry uzyskane na benzynie. Warto się nad tym zastanawiać? Czy jest sens ładować w ten silnik taką instalację? <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Instalacja gotowa. Audi odebrane. Pali jeździ. Teraz trzeba tylko wyjeździć kilka zbiorników i zobaczyć jak spalanie. Ostatecznie wybór padł na STAGA 300 z komputerem Qnext, aluminiowa listwa, wtryski standard, centralka STAG LED 400, bańka 55 l, korek w czarnej dokładce od spodu. Dorzucam parę zdjęć jak to wygląda u mnie po zagazowaniu. (chętnie kupię brakującą osłonę aku, której brak na powyższym zdjęciu)
  6. Strzelanie głośnika po włączeniu radia, może być to wzbudzenie suba. Jak zakładasz np. aktywną skrzynię basową to jest ona podłączona do + bezpośrednio do aku i masę gdzieś z bagażnika łapiesz. I w zestawie jest trzeci kabelek sygnałowy czyli tzw. wzbudzenie. bez tego wzmacniacz i głośnik pobierałby prąd cały czas. może w niefabrycznym radiu masz to pod którymś pinem i radio po włączeniu wysyła sygnał słyszalny w głośniku. Jeśli to ten problem to przy wyłączaniu też powinno być słychać.
  7. Graty jak pisałem na początku. W cenę montażu nie wnikałem. Widziałem kilka instalacji montowanych i nie ma się do czego przyczepić.
  8. Gazownik mówił o butli 62 l. Wyjdzie w praniu. Przed chwilą sprawdzałem w katalogu NGK i wychodzi na to że te same świece powinny współpracować z LPG. (3- elektrodowe) Teraz jeżdżąc tylko w mieście, na krótkich odcinkach wychodzi mi 8,4l/100km. Liczyłem, że przy spalaniu gazu w granicach 9,5l/100km instalacja zwraca się po przejechaniu ok. 8500km. W moim przypadku pół roku,
  9. Tak. To miejsce montażu uchwytu na bagażnik. W kombi nie ma bo są relingi.
  10. Dzięki za odpowiedź. Co do montażu, Zakład mam sprawdzony przez wielu znajomych pod kątem montażu jak i strojenia instalacji więc tu nie mam się raczej o co martwić. A jeszcze dodam, że to autoryzowany zakład KME i wystawiają gwarancję na 3 lata bez limitu kilometrów.
  11. Witam. W ostatnim czasie zdecydowałem się na zagazowanie AUDI. Z tego co usłyszałem pytając w zakładach zajmujących się instalacjami wynika, że najlepszą proporcję ceny do jakości przedstawia KME. Zaproponowali mi założenie instalacji KME NEVO na pojedynczych wtryskiwaczach BARRACUDA z butlą 55 albo 62 (jeżeli wejdzie w koło) za 2000zł. Nie wiem tylko jaki parownik bo do wyboru jest silver z iglicą lub TUR z klapkowym zaworem. ceny podobne (10-20 zł różnicy) Czy ktoś korzystał może z takiej instalacji, albo ma lepszą propozycję w tej cenie? Czy błąd kata robi jakiś problem w przypadku instalacji LPG? Czy zmieniać olej z Long Life'a i na jaki ewentualnie? Jakie świece do gazu?
  12. Panowie ten sam problem. Błąd P0420. Check Engine. Moc bez zmian. Błąd wyskoczył po przejechaniu 25 km w trasie przy ciągłej jeździe ok 100km/h. Możliwe żeby kat padł po 100 000?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...