sebol1204
Pasjonat-
Postów
42 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Większe wtryskiwacze 430cmm zielone do A4 B6 1.8T AVJ?
sebol1204 odpowiedział(a) na Damian2401 temat w Audi A4 B6/B7
Te wtryski bardzo często są podrabiane i jak trafisz na takie duże ryzyko że silnik poleci. 0 280 155 868 fakt, mogą być bardzo na styk lub za małe. -
Pomiar na hamowni i tylko 150KM w Audi A4 B6 1.8T BFB
sebol1204 odpowiedział(a) na Carnauba temat w Audi A4 B6/B7
To prawda, niestety większości firm tuningowych wsady do sterownika obrabia ktoś inny a oni tylko wgrywają i nawet nie robią żadnych logów. Jedynie pomiary mocy przed i po modzie. A nie robią tego z prostej przyczyny - nie potrafią interpretować parametrów, są zwykłymi wgrywaczami plików. Często poprawiam takie babole -
Przy prawidłowym wyłączeniu EGR nie ma problemu z dpf'em. Tak samo na odwrót.
-
Wina EGR, te tanie badziewia nigdy nie działają dobrze. Jak wymieniać to tylko na ori, albo na coś markowego (np. pierburg). Ewentualnie go wkodować programowo i zapomnieć o problemie (jeśli jest potrzeba to mogę zrobić na miejscu, lub jak wyślesz ecu).
-
Tak, mierząc logi doładowania i wysterowania n75. Jeśli nie ma jakiś wielkich rozbieżności pomiędzy zadanym i uzyskanym doładowaniem to można przyjąć że jest sprawny.
-
Po wgraniu wsadu ABT problem z odpaleniem A4 B6 1.8T BEX
sebol1204 odpowiedział(a) na Waść Kolorowość temat w Audi A4 B6/B7
Tak jak napisał Łukasz, w przypadku abt zmodyfikowany jest między innymi eprom. Czasem jest też podstawka do pamięci. -
Po wgraniu wsadu ABT problem z odpaleniem A4 B6 1.8T BEX
sebol1204 odpowiedział(a) na Waść Kolorowość temat w Audi A4 B6/B7
Masz jakieś błędy DTC? -
Jak osoba strojąca silniki powiem Ci tak: do tej mocy bez sensu, nie da to nic. Lepiej sprawdzić szczelność dolotu, wymienić DV jeśli nieszczelne, albo przepływomierz jeśli zaniża (można sprawdzić robiąc logi)
-
Zrób logi, pewnie wiele się wtedy wyjaśni. Auto seria czy jest po jakimś programie?
-
Posiada ktoś orginalny soft do 1.8 t bfb?
sebol1204 odpowiedział(a) na pawkas291 temat w Audi A4 B6/B7
Faktycznie kiepsko zrobiony soft, niektóre zmiany totalnie bez sensu, w dodatku bardzo ubogo i katalizator (jeśli jeszcze tam siedzi na 90% jest stopiony). Jeśli nadal aktualne, mogę zrobić poprawnego moda, z czym tam sobie życzysz, ale na 200hp musisz dać większe wtryski bo seryjne będą zapętlone. Auta które stroiłem do zobaczenia na Ktune chiptuning -
Używane, zregenerowane. I trafiłbym tak że na starych prawą stronę zjadalo szybciej i po swapie na innych zaciskach tak samo prawa strona znika szybciej?
-
Zaciski wymienione na inne podczas swapu na większe. Wcześniej były Lucas, teraz są ATE
-
Witam. Mam taki problem ze swoim autem. Z przodu po prawej stronie zjadało klocki hamulcowe szybciej niż z lewej i wydawało mi się że prawa strona bierze szybciej podczas hamowania. Na stacji diagnostycznej przegląd przechodziło bez problemu. Zrobiłem swap hamulców z 280 na 288, nowe tarcze, klocki, zaciski po regeneracji, gumki składane bez smarowania itp, teoretycznie wszystko książkowo, nowe przewody elastyczne. Po kilku tys km które zrobiłem dalej jest to samo, więc problem leży w czymś innym. Z prawej strony klocek wewnętrzny i zewnętrzny zużyty równo, ale bardziej niż z lewej strony auta, równica jest spora. Tył też po regeneracji, wszystko jest git, równe zużycie itp. Co może być przyczyną? Pompa hamulcowa?
-
Czy to będzie powodowało dziwny dźwięk oraz dzialanie abs'u? Jak się załącza to nie przerywa cały czas z taka sama czestotliwoscia tylko tak jakby nieregularnie. Jak to sprawdzić?
-
Witam. Mam problem z nierównym zużywaniem się klocków z przodu po jednej stronie (nie chodzi o różnice zewnętrzny/wewnętrzny) . Obecnie mam zaciski ate i tarcze 288mm, zaciski po regeneracji, wszystko nowe. Przy hamowaniu mocniejszym delikatnie ściąga. Jak miałem zaciski Lucas z tarcza 280mm był dokładnie ten sam problem i z jednej strony klocki też były bardziej zużyte. Tylne hamulce będę robił na dniach bo są w opłakanym stanie. Czy niedomagający tył może mieć wpływ na przód? Jaka może być inna przyczyna? Źle zregenerowalem zaciski? Smaru na metalowe prowadnicę się nie daje i nie dawałem, tloczki, gumeczki itp nowe, wszystko chodziło bez oporów. Albo coś jest walniete, albo zbieg okoliczności że znowu po jednej stronie koła klocki szybciej się zużywają