Skocz do zawartości

Wotek2

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Wotek2

Informacje

  • Imię
    janek
  • Miasto
    nisko

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1095 wyświetleń profilu
  1. SERWO SERWO SERWO
  2. Witam. nie moge znalesc danych odnosnie geometrii a konkretnie chodzi o Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy Audi A6 C6 3.0 TDI Quatro 2005r.
  3. Wymieniłem pompe ABS i przewody od pompy hamulcowej do ABS-u i jak wyżej kicha. Pomoże ktoś ?????????????
  4. Czy ktoś rozwiązał problem?????
  5. Jak nie masz DPF-a to lej 5w40 jak kolega wyżej napisał.
  6. Naj prawdo podobnie mam uszkodzona samą pompę ABS-u a sterowni OK.
  7. A jeszcze jedno. A jak bym oddzielił pompe ABS od sterownika dawcy i przełożył sterownik z mojego dobry do dawcy samej pompy to trzeba robić kodowania?
  8. Wielkie dzięki:)
  9. ok coś więcej.
  10. Czy sama podmiany kompletnej pompy ABS o tych samych numerach wiąże się z jakimiś procedurami?
  11. Moc jest w nas Poszło:)
  12. Czujnik stopu wymieniony.
  13. Wymieniłem tarcze, klocki ,jarzma,na większe z 280 na 288 i nadal to samo,nie pomogło. Wczoraj na nową pompę hamulcową i będę obserwował.
  14. Dobry. Jak w temacie. Rano po nocy koło kręci się luzno ale jak zaczne używać hamulca nożnego po czasie tarcz w przednim L kole robi się gorąca w porównaniu do pozostałych kół. Postoi chwile i odpuscza i znów kreci się bez oporów. Wymienone - tarcze przód i tył z klockami - przewody elastyczne przód - pompa hamulcowa wraz z płynem ham, - zregenerowane zaciski przednie POMOCY
  15. Wotek2

    Swap z 280 na 288

    Dzieki konkretnie i na temat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...