też nie polecam pierwszego lepszego zamiennika - błędów brak, a po kilku miesiącach okazało się, że DPF przestał się wypalać i doszedł do stanu, gdzie nawet serwisowego wypalania nie dało się odpalić. Udało się na go na szczęście chemią przeczyścić bez gruntownej regeneracji. Zamiennik Boscha działa ok.
częściej mi się zdarzyło jechać tylko z uchwytem na narty na 1/3 szerokości belki niż z boxem, stąd taki wniosek ale dzięki za radę - uszczelka może być dobrym pomysłem
Więcej tam elektroniki niż mechaniki Przechodzisz z jednego panelu na osobny tuner/czytnik navi/bluetooth/wznacniacz/panel sterowania - dodatkowe wiązki, światłowody; no i zdjęcie ochrony kilku komponentów na końcu
a to nie jest tak, że w standardzie jest 40l właśnie po to, żeby mogli niższą wagę dać w specyfikacji, ale upgrade do 54l jest za darmo? (zakładając oczywiście, że się o tym wie przy konfigurowaniu zamówienia)