Skocz do zawartości

marky2552

Pasjonat
  • Postów

    448
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

39

1 obserwujący

O marky2552

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 T
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

4569 wyświetleń profilu
  1. Rurka jest stara co była oring mam elringa nowy założony ale wydaje sie tam coś lekko sączyć albo ten oring jest taki sobie albo ta rurka jest gdzieś uszkodzona
  2. U góry jest sucho A olej jest tylko w tym jednym rogu dobrze to widać gdzie ta śrubka jest od tej pokrywy dolnej i ścieka sobie w dół. a wszędzie jest sucho bo mam pół przodu zdjęte to widać wszystko
  3. Tak górna z uszczelką bo lekko sie pociła pp wymianie brak problemów i zapoceń ale ta dolna sie poci cały czas i wyczyszcze tam zmywaczem do hamulców przyjde za godzine i olej już tam spływa jak silnik pochodzi z 30 min. Dodatkowo załączam filmik z drugiego odpalenoa na ssaniu dziwnie to chodzi moim zdaniem i jest to dźwięk z turbosprężarki dobrze to słychać jak zostawi się samą przepływke bez filtra powietrza
  4. Znalazłem też wyciek oleju i to bardzo denerwujący wyciek, bo pokrywa dolna rozrządu jest klejona wymieniona na drugą borsehung i dalej cieknie z tego samego miejsca , wywalona pokrywa drugi raz klejona i znowu to samo, kupiona druga i klejona i zawsze w tym miejscu spływa olej i cieknie mi na posadzke . Myślicie że takie coś może mieć coŵ wspólnego z moimi błędami czy to nie tędy droga. Niestety wszyscy rozkładają ręce i nie widzą problemu bo "u nich" silnik chodzi dobrze a błąd się pali jak byk i to nie jeden. Dodatkowo rano na ssaniu chodzi okej. Po 3 godzinach od pierwszego porannego rozruchu znowu chodzi na ssaniu bo silnil zimny i to drugie odpalenie już chuczy od strony turbo
  5. jedyna rzecz, wspawane są też czarne końcówki Ulter ale jednej zimy nie przetrwały więc ich nie polecam bo cała farba z nich zeszła
  6. @s4per jak już chcesz usuwać puchę to nie ostatnią tylko przedostatnią i taki efekt można uzyskać jak u mnie
  7. To wycie jest tylko na ssaniu na zimnym silniku, jak zejdą obroty to jest normalnie nawet jak się gazuje. Auto zachowuje się normalnie jeździ i przyspiesza w każdym przedziale obrotów,a błąd jak był tak jest. Dla świętego spokoju wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia oraz tłoczek popychający pompę, intercooler behr ,górną uszczelkę pokrywy rozrządu.Podmieniałem przepływomierz powietrza ale nic to nie zmienia
  8. Nie zaglądałem bo skoro przed kolizją wszystko działało to i teraz powinno. Dla mnie to turbo po regeneracji dziwnie chodzi na ssaniu. Silnik powinien mieć podwyższone obroty a tu są podwyższone i jakiś dziwny huk z turbo które działa jak suszarka czego wcześniej nie było
  9. Dymiarka w dolot i szukanie gdzie ucieka , no i nigdzie nie uciekał dym . Dodatkowo zauważyłem podczas startu silnika na ssaniu to turbo regenerowane dziwnie zaczyna huczeć jak by zasysałl bardzo dużo powietrza szum podobny do szumu wentylatora na 2 biegu ale to nie wentylator tylko z turbo taki dźwięk. Jak samochód zejdzie z ssania to się to uspokaja
  10. Cześć, borykam się z problemem 2.0TFSI CPMB , cały czas vcds wyrzuca mi błąd nieszczelność w układzie dolotowym powietrza ,czasami dodatkowy błąd za uboga mieszanka albo wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Samochód przed kolizją jeździł normalnie nic mu nie było. I niby nie ma w tym nic skomplikowanego bo przecież wystarczy przejrzeć węże itp. w celu znalezienia nieszczelności, ale nie w tym przypadku. Sprawdzone węże dolotowe Nowy wąż turbo intercooler Opaski sprawdzone podokręcane Nowy intercooler Nowy magnes faz rozrządu Nowa odma z aso Turbo po regeneracji nowa pokrywa rozrządu nowe koło pasowe oringi rurki bagnetu nowe Uszczelki turbo węża odmy do turbo wszystko wymienione Węże podciśnienia sprawdzone wszystko jest okej Test dymiarką nie wykazuje nieszczelności w układzie dolotowym Samochód jeździ normalnie, przyspiesza i po parunastu km wywala check i czasami na wolnych obrotach dostaje czkawki . Nie wiem gdzie szukać problemu bo już sprawdziłem dosłownie wszystko . Błąd da się skasować ale za chwile powraca. czasami wyrzuci błąd czujnika ciśnienia paliwa nieprawidłowe działanie
  11. Daj mu eibach prokit. A wydech to ja u siebie wywaliłem puche środkową możesz sobie u mnie w temacie zobaczyć jak to brzmiało 😉👍
  12. @mmichu Etka podaje 8Z8
  13. marky2552

    B8 TrOOOOp

    Wie ktoś czy wózek zawieszenia,sanki przód są takie same w przedlifcie i polifcie. Przykładowo numer przedlifta to 8K0399315H Polift 8K0399315G Literka w numerze jest inna a różnica w cenie jest kolosalna . Dlatego pytam czy można stosować to zamiennie ?
  14. Lepszy niż Meguin 5W40 ? Czy bez znaczenia ? Bo cena motula dużo niższa .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...