Skocz do zawartości

marky2552

Pasjonat
  • Postów

    441
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

39

1 obserwujący

O marky2552

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 T
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

4429 wyświetleń profilu
  1. Nie zaglądałem bo skoro przed kolizją wszystko działało to i teraz powinno. Dla mnie to turbo po regeneracji dziwnie chodzi na ssaniu. Silnik powinien mieć podwyższone obroty a tu są podwyższone i jakiś dziwny huk z turbo które działa jak suszarka czego wcześniej nie było https://youtube.com/shorts/uxvcUYS153g?feature=shared
  2. Dymiarka w dolot i szukanie gdzie ucieka , no i nigdzie nie uciekał dym . Dodatkowo zauważyłem podczas startu silnika na ssaniu to turbo regenerowane dziwnie zaczyna huczeć jak by zasysałl bardzo dużo powietrza szum podobny do szumu wentylatora na 2 biegu ale to nie wentylator tylko z turbo taki dźwięk. Jak samochód zejdzie z ssania to się to uspokaja
  3. Cześć, borykam się z problemem 2.0TFSI CPMB , cały czas vcds wyrzuca mi błąd nieszczelność w układzie dolotowym powietrza ,czasami dodatkowy błąd za uboga mieszanka albo wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Samochód przed kolizją jeździł normalnie nic mu nie było. I niby nie ma w tym nic skomplikowanego bo przecież wystarczy przejrzeć węże itp. w celu znalezienia nieszczelności, ale nie w tym przypadku. Sprawdzone węże dolotowe Nowy wąż turbo intercooler Opaski sprawdzone podokręcane Nowy intercooler Nowy magnes faz rozrządu Nowa odma z aso Turbo po regeneracji nowa pokrywa rozrządu nowe koło pasowe oringi rurki bagnetu nowe Uszczelki turbo węża odmy do turbo wszystko wymienione Węże podciśnienia sprawdzone wszystko jest okej Test dymiarką nie wykazuje nieszczelności w układzie dolotowym Samochód jeździ normalnie, przyspiesza i po parunastu km wywala check i czasami na wolnych obrotach dostaje czkawki . Nie wiem gdzie szukać problemu bo już sprawdziłem dosłownie wszystko . Błąd da się skasować ale za chwile powraca. czasami wyrzuci błąd czujnika ciśnienia paliwa nieprawidłowe działanie
  4. Daj mu eibach prokit. A wydech to ja u siebie wywaliłem puche środkową możesz sobie u mnie w temacie zobaczyć jak to brzmiało 😉👍
  5. @mmichu Etka podaje 8Z8
  6. marky2552

    B8 TrOOOOp

    Wie ktoś czy wózek zawieszenia,sanki przód są takie same w przedlifcie i polifcie. Przykładowo numer przedlifta to 8K0399315H Polift 8K0399315G Literka w numerze jest inna a różnica w cenie jest kolosalna . Dlatego pytam czy można stosować to zamiennie ?
  7. Lepszy niż Meguin 5W40 ? Czy bez znaczenia ? Bo cena motula dużo niższa .
  8. Co do hamulców to się zgodzę akurat że ori set nie hamuje w ogóle . co do środka to mam taki sam kolor beż plus deska w kolorze moor braun ten co nie widział na żywo może mieć mieszane uczucia ,ale uważam że kolor deski brąz robi mega robotę zawsze to coś innego niż wiecznie czarny 😉.Kiere trójramienną bym założył i będzie git chociaż znalezienie trójramiennej w tym kolorze to jak szukanie igły (znam to z autopsji) .
  9. Tiptronic ma 8 biegów z usa i quattro. Fajny Egzemplarz 😉. Jak się namyślisz w sprawie zderzaka competition to daj znać bo sline przód odkupie 😆😉. Daj znać co tam masz za grill to może odkupie jak ma gładki front. Silnik 5W40 olej sobie kup Do skrzyni ZF8hp olej Napęd Quattro Ravenol AWD-TOR przód dyfer i tył dyfer ori z aso olej nie pamiętam jaki. Weź sobie załóż Eibach pro kit a co do wydechu to możesz środkową puche wywalić i wspaeać rurę możesz u mnir w temacie sobie zobaczyć co i jak
  10. marky2552

    B8 TrOOOOp

    Odma 06H103495AK 362 zł z motorpol wrocław kod rabatowy CUPRA20
  11. marky2552

    2.0 TFSI bierze olej

    171k km CPMB nalatane zrobiłęm tym prawie 25 tyś km i na razie jest wszystko okej. na pewno sypie się odma i to z zegarkiem na ręku stuknęło 150k i się popsuła oraz pompa wysokiego ciśnienia przy głowicy lubi się zepsuć. a tak to lać mu można 95 E10 i jeździ tylko wydaje mi się że szybciej z baku paliwo ubywało przy E10
  12. tego kabla musisz używać z takim samym programem i językiem jaki do niego dostałeś czyli francuzki+angielski żaden inny nie zadziała i nie będzie działał na klonie. kabel raczej do uratowania programem vagcom_eewritelang
×
×
  • Dodaj nową pozycję...