-
Postów
452 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
39O marky2552

Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Wałbrzych
Auto
-
Model
A5 F5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CYMC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
-
A5 F5 car for 30th birthday Prestige by Marky2552
marky2552 opublikował(a) temat w Audi A5/S5/RS5 F5
Hej , A5 F5 wersja wyposażenia prestige. Jest to prezent od siebie dla siebie na 30 ste urodziny Samochód o mocy 252km 2.0 TFSI w Quattro oraz skrzynia automatyczna Stronic . Kolor zewnętrzny czarny LY9B (szkoda że nie LY9T). Reflektory LED Pakiet Sline Head up Wentylowane czarne siedzenia Czarna podsufitka Panorama dach Asystent martwego pola Keyless Virtual cockpit Pakiet oświetlenia QQ2 Bang&olufsen Elektrycznie regulowane siedzenia Uszkodzony jak widać . Samochód z USA. Więcej zdjęć dodam niebawem -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
marky2552 skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUFNCF54JA013150 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
marky2552 skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUENAF43JA039441 WAUENAF44HN008735 -
Z tego co pamiętam to ma być "zero" na końcu czyli VA0
-
[B8,5 CPMB] Daily szary sedan 2.0TFSI Quattro USA
marky2552 odpowiedział(a) na fabian04 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
masz link do tego paska korka ? -
B8.5 Limo S-Line 2.0T FlexFuel Quattro
marky2552 odpowiedział(a) na Marfiol temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Widzę ten sam zestaw co i u mnie ?? -
B8.5 Limo S-Line 2.0T FlexFuel Quattro
marky2552 odpowiedział(a) na Marfiol temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Torsen w B8 z usa ma osobny zjew i wlew. Dyfer przód i tył mają osobne korki -
Rurka jest stara co była oring mam elringa nowy założony ale wydaje sie tam coś lekko sączyć albo ten oring jest taki sobie albo ta rurka jest gdzieś uszkodzona
-
U góry jest sucho A olej jest tylko w tym jednym rogu dobrze to widać gdzie ta śrubka jest od tej pokrywy dolnej i ścieka sobie w dół. a wszędzie jest sucho bo mam pół przodu zdjęte to widać wszystko
-
Tak górna z uszczelką bo lekko sie pociła pp wymianie brak problemów i zapoceń ale ta dolna sie poci cały czas i wyczyszcze tam zmywaczem do hamulców przyjde za godzine i olej już tam spływa jak silnik pochodzi z 30 min. Dodatkowo załączam filmik z drugiego odpalenoa na ssaniu dziwnie to chodzi moim zdaniem i jest to dźwięk z turbosprężarki dobrze to słychać jak zostawi się samą przepływke bez filtra powietrza
-
Znalazłem też wyciek oleju i to bardzo denerwujący wyciek, bo pokrywa dolna rozrządu jest klejona wymieniona na drugą borsehung i dalej cieknie z tego samego miejsca , wywalona pokrywa drugi raz klejona i znowu to samo, kupiona druga i klejona i zawsze w tym miejscu spływa olej i cieknie mi na posadzke . Myślicie że takie coś może mieć coŵ wspólnego z moimi błędami czy to nie tędy droga. Niestety wszyscy rozkładają ręce i nie widzą problemu bo "u nich" silnik chodzi dobrze a błąd się pali jak byk i to nie jeden. Dodatkowo rano na ssaniu chodzi okej. Po 3 godzinach od pierwszego porannego rozruchu znowu chodzi na ssaniu bo silnil zimny i to drugie odpalenie już chuczy od strony turbo