Skocz do zawartości

marky2552

Pasjonat
  • Postów

    449
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

39

1 obserwujący

O marky2552

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    Inny
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Inna
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

4666 wyświetleń profilu
  1. Temat rozwiązany, Powodem był uszczelniacz wału z przodu silnika oraz wadliwe nowe koło pasowe INA
  2. masz link do tego paska korka ?
  3. Widzę ten sam zestaw co i u mnie 😄😉
  4. Torsen w B8 z usa ma osobny zjew i wlew. Dyfer przód i tył mają osobne korki
  5. Rurka jest stara co była oring mam elringa nowy założony ale wydaje sie tam coś lekko sączyć albo ten oring jest taki sobie albo ta rurka jest gdzieś uszkodzona
  6. U góry jest sucho A olej jest tylko w tym jednym rogu dobrze to widać gdzie ta śrubka jest od tej pokrywy dolnej i ścieka sobie w dół. a wszędzie jest sucho bo mam pół przodu zdjęte to widać wszystko
  7. Tak górna z uszczelką bo lekko sie pociła pp wymianie brak problemów i zapoceń ale ta dolna sie poci cały czas i wyczyszcze tam zmywaczem do hamulców przyjde za godzine i olej już tam spływa jak silnik pochodzi z 30 min. Dodatkowo załączam filmik z drugiego odpalenoa na ssaniu dziwnie to chodzi moim zdaniem i jest to dźwięk z turbosprężarki dobrze to słychać jak zostawi się samą przepływke bez filtra powietrza
  8. Znalazłem też wyciek oleju i to bardzo denerwujący wyciek, bo pokrywa dolna rozrządu jest klejona wymieniona na drugą borsehung i dalej cieknie z tego samego miejsca , wywalona pokrywa drugi raz klejona i znowu to samo, kupiona druga i klejona i zawsze w tym miejscu spływa olej i cieknie mi na posadzke . Myślicie że takie coś może mieć coŵ wspólnego z moimi błędami czy to nie tędy droga. Niestety wszyscy rozkładają ręce i nie widzą problemu bo "u nich" silnik chodzi dobrze a błąd się pali jak byk i to nie jeden. Dodatkowo rano na ssaniu chodzi okej. Po 3 godzinach od pierwszego porannego rozruchu znowu chodzi na ssaniu bo silnil zimny i to drugie odpalenie już chuczy od strony turbo
  9. jedyna rzecz, wspawane są też czarne końcówki Ulter ale jednej zimy nie przetrwały więc ich nie polecam bo cała farba z nich zeszła
  10. @s4per jak już chcesz usuwać puchę to nie ostatnią tylko przedostatnią i taki efekt można uzyskać jak u mnie
  11. To wycie jest tylko na ssaniu na zimnym silniku, jak zejdą obroty to jest normalnie nawet jak się gazuje. Auto zachowuje się normalnie jeździ i przyspiesza w każdym przedziale obrotów,a błąd jak był tak jest. Dla świętego spokoju wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia oraz tłoczek popychający pompę, intercooler behr ,górną uszczelkę pokrywy rozrządu.Podmieniałem przepływomierz powietrza ale nic to nie zmienia
  12. Nie zaglądałem bo skoro przed kolizją wszystko działało to i teraz powinno. Dla mnie to turbo po regeneracji dziwnie chodzi na ssaniu. Silnik powinien mieć podwyższone obroty a tu są podwyższone i jakiś dziwny huk z turbo które działa jak suszarka czego wcześniej nie było
  13. Dymiarka w dolot i szukanie gdzie ucieka , no i nigdzie nie uciekał dym . Dodatkowo zauważyłem podczas startu silnika na ssaniu to turbo regenerowane dziwnie zaczyna huczeć jak by zasysałl bardzo dużo powietrza szum podobny do szumu wentylatora na 2 biegu ale to nie wentylator tylko z turbo taki dźwięk. Jak samochód zejdzie z ssania to się to uspokaja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...