
Najki
Pasjonat-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Najki

Informacje
-
Imię
Nikodem
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CDNC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
489 wyświetleń profilu
-
WAUZZZ8K8AA151040 na seryjnych 17-tkach Co tu wziąć, żeby dobrze hamowało, ale w przeciwieństwie do ostatnich kilku postów, mało pyliło?
-
Najki obserwuje zawartość Audi A4 B8 – jakie opony pasują do tego auta ?
-
Muszę kupić nowe zimówki. Zeszły sezon przejeździłem na chińczykach Imperial po poprzednim właścicielu i tragedia to była. Lekko wilgotny asfalt, dodatnia temperatura, ruszam spod świateł i zaczynam zawracać, a tu poślizg podsterowny... Te Imperiale to 225/50 R17 98V XL na felgach 7,5''. Wyglądają odrobinę balonowato. Przestrzeń w nadkolu jeszcze jest. Mogę coś lepiej dobrać, aby opona wyglądała lepiej? Czy 225/45 R17 będą lepiej leżeć?
-
Najki obserwuje zawartość Audi A4 B8
-
Ok, dzięki
-
Z tego co czytałem to w B8 montowano klimatyzację 1-strefową (jedno pokrętło na panelu i bez kratek nawiewu na tylną kanapę) lub 3-strefową (dwa pokrętła na panelu + kratki nawiewu na tylną kanapę). Widzialem ogłoszenie sprzedaży egzemplarza, w którym jest panel z jednym pokrętłem i ma kratki nawiewu na tylną kanapę. Były takie wersje czy to jakieś „czary mary”?
-
U mnie obroty dość żwawo rosną od 2000, ale "kopa" czuję dopiero przy 2500-2800, więc mam wątpliwości czy to OK czy nie. Wcześniej jeździłem Leonem 1M 1.9 TDI po chiptuningu 110->135 KM i dużo lepiej się zbierał niż mój obecny dziadkowóz. Ciągnął już od 1800 obrotów i wyraźny kop przy 2000.
-
Dwumas mógłby powodować, że auto szarpie na jałowym w zakresie temperatur 50-70 stopni i powyżej odpuszcza?
-
Z +1,84 poprawiony na 0,0 i nic to nie zmieniło
-
Też od dawna słyszę coś podobnego... Jeden mechanik strzelał, że to pasek alternatora. Oczywiście wymiana nic nie zmieniła. W tzw. międzyczasie był szereg innych napraw typu wymiana głowicy, rozrządu, naprawa wadliwej pompy oleju. Nie miało to jednak żadnego wpływu na dźwięk, o którym piszecie. Chętnie poznałbym rozwiązanie...
-
Też z tym walczyłem. Możesz popatrzeć w moje wątki. Niestety nie udało się rozwiązać problemu. Latem lepiej, bo silnik szybciej się nagrzewa i problem szybciej mija, ale zimą jest tragedia. Wymieniałem podobne rzeczy co Ty. Efektu brak (poza kuracją odchudzającą mojego portfela). Na razie dałem sobie spokój. Daj znać gdybyś sobie z tym poradził
-
Naprawa uszkodzonego zamknięcia podłokietnika...
Najki odpowiedział(a) na alest temat w Audi A4 B6/B7
Próbowałem tak i u mnie ten klej tak mocno trzymał, że ani drgnąć nie chciało. Miałem wrażenie, że zaraz całą klapę podłokietnika rozwalę i finalnie odpuściłem temat. Klapę z uszkodzonym zapięciem zamontowałem z powrotem i tak jeżdżę na razie... -
B7 avant BRD z DPF Quattro Seria 170 KM Nalatane 200 tys. km Miasto 10-11 l/100 km Trasa 6-7 l/100 km Średnia 9,83 l/100 km (bo tak wyszło, że częściej miasto niż trasa) @napalm: mój potrafi jeszcze więcej w Poznaniu po mieście łyknąć, raz nawet 12,26 l/100km wyszło mi przy tankowaniu. Do pracy mam jakieś 8 km, a przy dojazdach do pracy nagrzewa się z reguły (według wskazań na zegarach) po ok. 6 km.
-
Interfejs Bluetooth (Elm327) + android = Bloki pomiarowe
Najki odpowiedział(a) na brateq temat w Audi A4 B6/B7
To się chyba ściągało ze strony http://sdprog.com/ Mi również Piston ani SD Prog nie pokazał żadnych błędów przez rok korzystania z nich przy Audi i zawsze miałem przez to wątpliwości czy to aby na pewno działa. Ale potem testowałem też starą instalację Vag-Com i VCDS-Lite na starym laptopie i one również żadnych błędów nie pokazywały, więc trudno mi powiedzieć na 100% czy to działa czy nie. Dobrze, że nie pokazuje błędów, których nie widzi VAG-COM i VCDS-Lite, bo to by już było dziwne Nie namawiam do zakupu SD Prog. -
Interfejs Bluetooth (Elm327) + android = Bloki pomiarowe
Najki odpowiedział(a) na brateq temat w Audi A4 B6/B7
Ja używałem do prostych rzeczy głównie Piston i SD Prog (ten drugi płatny), ale żaden z nich nie oferuje dostępu do bloków pomiarowych. Najlepiej niestety i tak działa Vagcom (ew. VCDS Lite) na Windowsie, no ale ta wygoda aplikacji mobilnej jest nieoceniona. Teraz przesiadłem się na iOS i testuję wszelkie możliweaplikacje po kolei, ale żadna nie chce połączyć się z moim ELM327 Wszystkie, które znalazłem wymagają kupienia dedykowanego złącza pod konkretną aplikację -
To, że spaliny czuć w środku to i tak mniejszy problem niż to jak bardzo śmierdzą w stosunku do mojego poprzedniego diesla. Zawszę mogę zamknąć obieg i jest lepiej, ale jak stanę za autem no to czuć, że śmierdzi bardziej niż powinno, a jak stoję w korku przy jakimś przystanku komunikacji miejskiej to biedni ludzie muszą to wdychać. Moniuch: pozazdrościć spalania, u mnie nie do zrobienia Musashi: czyli mam podnieść maskę i nagrać żeby zobrazować jak silnikiem telepie? To coś da?
-
Patrz na tabelkę pod wykresem. Tam widać np. po ikonach jaka jazda - jak sygnalizator świetlny to miasto, masz też ikony od trasy i autostrad oraz dynamika osobno. Te 11,5-12 litrów to jazda po mieście lub w 90% miasto. Ten początek wykresu to okres od grudnia do marca. Widzę, że nieźle się bawiłeś przy tych 14-tu litrach Ja jeszcze nie miałem okazji w moim Q, zima słaba była. Nie wiem jak obiektywnie i wiarygodnie opisać te spaliny. Czekam aż technologia pójdzie do przodu i będę mógł dołączyć je do nagrania na Youtube