Skocz do zawartości

byla

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O byla

Informacje

  • Imię
    tomasz
  • Miasto
    starogard gdański

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

167 wyświetleń profilu

Osiągnięcia byla

0

Reputacja

  1. Witam Mialem identyczny objaw plus przy wciskaniu sprzegla drzaly obroty na jalowym, diagnoza komputerem walniete dwa czujniki temperatury chlodnicy i silnika wymienione a wentylator spokoj
  2. Witam Po wymianie czujników dalej jest lekkie falowanie przy zatrzymywaniu sie na skrzyzowaniu, na trasie jest okay, dodam ze po zakupie wymienilem swiece, wszystkie filtry i wiele innych mechanik przy wymianie czujnikow dojrzal peknieta harmonijke rury dolotu wstepnie zaklejony tasma trzeba bedzie to uszczelnic, panowie wymienialiscie moze juz sprezarke klimy? jak wyglada pobor oleju w waszych autach?
  3. Jakiemu bogatemu czlowieku uciulalem to chcialem miec dobrze zrobione dzisiaj wymienialem cxujniki temperatur i co i sie okazalo iz walnela sprezarka klimy nowa ze wszystkim 3000 uzywana 600 w ciagu roku wydalem juz 6000 kola nie bogaty ale trzeba zrobic by jezdzic
  4. Sorry ALT Witam Z racji tego iż jestem nowy walnąłem się faktycznie ALT. Widzę iż posiadasz ten sam typ silnika, czy u Ciebie też jest pobór oleju Pozdrawiam
  5. byla

    Starogard Gdański

    Witam Tez jestem ze Starogardu Są jakieś zloty w Starogardzie czy dalej nic? Pozdrawiam
  6. Wcale nie szukałem nie miałem czasu, a po drugie to zbyt ważny element by kupować jakiś szajs i przepłacać przy ponownym rozbieraniu silnika
  7. Witam kolego. Witam kolego. Jestem co prawda Świeżakiem na tym forum ale posiadam a4 b6 2,0 benzyna 130 km alt 2000 rok. Auto mam od roku a włożyłem już ok. 5000 koła. We wszelkich awariach mam już niezłe doświadczenie (było ich juz dosyć sporo). Jedną z usterek było falowanie obrotów (marzec 2016). Po odpaleniu falowanie w wysokim zakresie, telepanie budą i strzelanie pod maską. Diagnoza wstępna przestawiony wałek rozrządu rząd pierwszy. Z racji braku kasy naprawę zleciłem w sierpniu 2016 r. Po zdjęciu rozrządu oraz wałków diagnoza - zużyty wariator wałków (kółko zmiennych faz rozrządu) brak zamienników oryginalny wariator audi 2100 zł brutto. Zamówione i założone. Przy okazji zdjętych wałków z racji tego iż w moim audi ubywa oleju (wycieku żadnego nie ma) wymienione zostały uszczelniacze zaworów. 3100 zł kosztowała cała operacja. Falowanie ustało silnik chodził równo pobór oleju zmniejszył się o 200 ml/1000 km. W październiku powrót falowania obrotów. Szlag mnie trafił. Objawy - po odpaleniu silnika załączał się wentylator chłodnicy na najwyższych obrotach, brak utrzymania obrotu jałowego silnik prawie gasł, wzrosło spalanie, przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła obroty falowały i targało buda. Wczoraj pojechałem na komputer - następująca diagnoza - błędy dwóch czujników czujnik chłodnicy na wężu odczyt -45 stopni, czujnik temperatury silnika różnica wskazań 15 stopni. Czujniki zostały zamówione, dzisiaj jadę je wymienić . Przy okazji błędy zostały skasowane. Wczorajsze i dzisiejsze odpalanie silnik chodzi i pracuje równo , wentylator normalna praca, Mam nadzieje iż choć trochę pomogłem Pozdrawiam
  8. Jestem świeży. Od roku jeżdżę a4 b6 2,0 alt Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...