byla
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O byla
Informacje
-
Imię
tomasz
-
Miasto
starogard gdański
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
167 wyświetleń profilu
Osiągnięcia byla
0
Reputacja
-
Witam Mialem identyczny objaw plus przy wciskaniu sprzegla drzaly obroty na jalowym, diagnoza komputerem walniete dwa czujniki temperatury chlodnicy i silnika wymienione a wentylator spokoj
-
Witam Po wymianie czujników dalej jest lekkie falowanie przy zatrzymywaniu sie na skrzyzowaniu, na trasie jest okay, dodam ze po zakupie wymienilem swiece, wszystkie filtry i wiele innych mechanik przy wymianie czujnikow dojrzal peknieta harmonijke rury dolotu wstepnie zaklejony tasma trzeba bedzie to uszczelnic, panowie wymienialiscie moze juz sprezarke klimy? jak wyglada pobor oleju w waszych autach?
-
Jakiemu bogatemu czlowieku uciulalem to chcialem miec dobrze zrobione dzisiaj wymienialem cxujniki temperatur i co i sie okazalo iz walnela sprezarka klimy nowa ze wszystkim 3000 uzywana 600 w ciagu roku wydalem juz 6000 kola nie bogaty ale trzeba zrobic by jezdzic
-
Sorry ALT Witam Z racji tego iż jestem nowy walnąłem się faktycznie ALT. Widzę iż posiadasz ten sam typ silnika, czy u Ciebie też jest pobór oleju Pozdrawiam
-
Witam Tez jestem ze Starogardu Są jakieś zloty w Starogardzie czy dalej nic? Pozdrawiam
-
Wcale nie szukałem nie miałem czasu, a po drugie to zbyt ważny element by kupować jakiś szajs i przepłacać przy ponownym rozbieraniu silnika
-
Witam kolego. Witam kolego. Jestem co prawda Świeżakiem na tym forum ale posiadam a4 b6 2,0 benzyna 130 km alt 2000 rok. Auto mam od roku a włożyłem już ok. 5000 koła. We wszelkich awariach mam już niezłe doświadczenie (było ich juz dosyć sporo). Jedną z usterek było falowanie obrotów (marzec 2016). Po odpaleniu falowanie w wysokim zakresie, telepanie budą i strzelanie pod maską. Diagnoza wstępna przestawiony wałek rozrządu rząd pierwszy. Z racji braku kasy naprawę zleciłem w sierpniu 2016 r. Po zdjęciu rozrządu oraz wałków diagnoza - zużyty wariator wałków (kółko zmiennych faz rozrządu) brak zamienników oryginalny wariator audi 2100 zł brutto. Zamówione i założone. Przy okazji zdjętych wałków z racji tego iż w moim audi ubywa oleju (wycieku żadnego nie ma) wymienione zostały uszczelniacze zaworów. 3100 zł kosztowała cała operacja. Falowanie ustało silnik chodził równo pobór oleju zmniejszył się o 200 ml/1000 km. W październiku powrót falowania obrotów. Szlag mnie trafił. Objawy - po odpaleniu silnika załączał się wentylator chłodnicy na najwyższych obrotach, brak utrzymania obrotu jałowego silnik prawie gasł, wzrosło spalanie, przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła obroty falowały i targało buda. Wczoraj pojechałem na komputer - następująca diagnoza - błędy dwóch czujników czujnik chłodnicy na wężu odczyt -45 stopni, czujnik temperatury silnika różnica wskazań 15 stopni. Czujniki zostały zamówione, dzisiaj jadę je wymienić . Przy okazji błędy zostały skasowane. Wczorajsze i dzisiejsze odpalanie silnik chodzi i pracuje równo , wentylator normalna praca, Mam nadzieje iż choć trochę pomogłem Pozdrawiam
-
Jestem świeży. Od roku jeżdżę a4 b6 2,0 alt Pozdrawiam wszystkich