Skocz do zawartości

lastjungle

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lastjungle

Informacje

  • Imię
    Remik
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

516 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lastjungle

0

Reputacja

  1. Cześć. Poproszę o wycenę banana lewego i prawego do a4 b6 1.9 130 koni vin: WAUZZZ8e72a282603 dziekuje
  2. Ja nawet tego nie sprawdzałem. Podłączyłem tak jak to sobie wywnioskowałem po całym temacie.O dziwo wszystko działa, prócz tylnych lamp ;D z czasem to zobaczę.
  3. Tak, dokładnie o ten kabel chodzi. Na upartego bym się pod niego podpiął. - Czujnik pod wycieraczkę i sprawdzić czy działa. (W moim przypadku nawet kciukiem zakrycie nic nie dało {Myślałem, że coś nie działa}) Dopiero jak czujnik pod wycieraczkę dałem, zaczęło śmigać światełko.
  4. Jak zamykasz lub otwierasz drzwi powinno przelecieć coś, nawet na ułamek sekundy. Coś tu nie halo. Ja wczoraj podpinałem biały pod ten czerwono-żółty i śmiga, aż miło.
  5. Ściągnij boczek od słupka b i nad dole będą kable. Znajdziesz tam czerwono - żółty kabelek. - Podepnij się pod niego. Olej ten w spirali z innym kolorem. Znajdź sam czerwono-żółty (cienki)
  6. Ja wpiąłem się w pin 4 i nie świeci się lewe światło stopu. Dodam, że wpiąłem się też w piny 22 i 23 kostki B i świeci.
  7. Szukam, szukam i znaleźć nie mogę. Panowie jakie są konektory w kostce od gniazda B i C?
  8. Wymiana wałka rozrządu, szklanek, panewek, uszczelek wyeliminowała dudnienie i całą resztę. Zrobione w ELEKTROCAR u Karola z Raszyna.
  9. Kolejny zadowolony! Oddałem w sobotę, a w poniedziałek w południe telefon, że samochód można odbierać. Wymiana wałka, osprzętu, oleju i wszystkich filtrów.
  10. Panowie, pacjent 1.9 AVF. Miałem swojego czasu podobne stukanie do tego, tylko, że nie słychać go od 900rpm tylko gdzieś tak powyżej 1500<wzwyż https://www.youtube.com/watch?v=COBGpKad-5E Jadąc do mechanika, wszystko wróciło do normy. Samochd się rozgrzał i grał tak jak powinien grać.(Spojrzał na mnie jak na idiotę) Był u niego 2 dni, żeby go odpalić na zimno, sprawdzić itp itd. W miedzy czasie wymienił mi kilka rzeczy, - w tym olej. Wszystko grało, przez kolejne 2 dni, aż ten dźwięk wrócił. Dodam, że przy dodawaniu gazu przy jeździe na wyższych obrotach 2500/3000 czuje walenie na kierownicy, pedałach i gałce zmiany biegów. Wydaje mi się, że dźwięk bardziej dochodzi ze strony kierowcy. Mam znikome pojęcie na temat mechaniki, ale zauważyłem też, dudnienie w puszcze filtra. Po dudnieniu doszedłem do tego tematu. Może być tak, że po prostu na kilka dni przestało walić i dudnić, a teraz z powrotem wróciło? Oddawać do mechanika i niech podnosi pokrywę? Dodaję 2 filmiki które przed chwilą nagrałem.
  11. Mam MCE w wersji HIGH i chcę podłączyć postojowe przód lub mijania, postojowe tył i tablica. W tym zestawie mam 4 żółte kabelki. Nie będzie problemu jak jeden żółty rozgałęzię na 2 i podłącze w Gnieździe C Pin 3 – Zasilanie lewego światła postojowego i Pin 5 – Zasilanie prawe światła postojowego?
  12. Tak, jest zarejestrowany i dodaje liczbę z 0, bez 0 nie ma opcji zapisania. edit: Dodam, że u kumpla się podłączyłem, ten samo rocznik, ma ryglowanie drzwi po 15 km/h i też nie pokazuje kanałów
  13. tak też próbowałem. Dodałem 32 i nic się nie zmieniło. Nadal jest stara liczba. Postaram się załatwić laptopa z windowsem i zobaczymy czy coś to da.
  14. U mnie komunikacja działa dobrze (tak mi się wydaje) Problem polega na tym: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/376946-brak-automatycznego-ryglowaniu-drzwi-mozliwe/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...