-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O PawelEn
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Bydgoszcz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
724 wyświetleń profilu
-
Tak potrzebna jest końcówka - z jednej strony króciec itd, który Podłączysz do przewodu od kompresora - z drugiej podłączenie do dolotu. Najczęściej demontuje się obejmę połączenia TIP (Przewód gumowy łączący przepływomierz z wlotem do turbo) - Przepływomierz i tam się podłącza. Druga rzecz Odpinasz przewód od odmy, który w wpięty jest w TIP i trzeba te dwa elementy (przewód, oraz króciec w TIP) też zaślepić. Korek od wlewu oleju wykręcony i przy sprawnej odmie po podaniu powietrza w dolot po chwili olej zacznie bulgotać - to jest normalne. Jednocześnie powietrze przepływa przez dolot i tak Weryfikujesz wizualnie/na słuch/dotykowo nieszczelności. Najbardziej obrazowo będzie, jak sobie Wpiszesz np na Youtube "Audi 1.8T Boost leak" i filmików będzie sporo.
-
B5 Quattro przednia poduszka tylniego dyferencjału 8A0 599 133B potrzebne wymiary
PawelEn opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam Ma Ktoś może przednią poduszkę tylniego dyferencjału luzem i miałby chęci zmierzyć mi wymiary wskazane na zdjęciu - ile na ile ma ten element u podstawy i jego wysokość całkowitą? Jeśli dobrze orientuję wersja silnikowa nieistotna, bo każde B5 Quattro ma tą samą poduszkę. -
Tak jak zostało to już napisane, jak jest wypadanie zapłonów, to na liście powinien zapisać się błąd określający na którym cylindrze. Druga opcja to podgląd bieżący parametrów. Grupy 015 i 016. Są tam bloki z nr cylindrów - jak Odpalisz, to będzie czytelne dla Ciebie. Jak jest w danym bloku 0, to wypadania zapłonu na danym cylindrze brak, jak zacznie się rosnąco zwiększać wartość (1,2 itd) to jest to suma zliczonych missfire'ów. Najprościej poobserwować pracujący silnik z podglądem tych grup - jak zaczną pojawiać się wartości powyżej zera, Określasz sobie, na którym cylindrze są missfire'y i Możesz przekładać cewki. Jeśli wypadanie będzie na wszystkich czterech cylindrach, to jedyna weryfikacja cewek to podmiana na komplet 4 innych. Jak coś opisałem niezbyt przejrzyście, to Napisz PW, bo tu mocno Offtopujemy tematycznie
-
Na allegro jest coś takiego: http://allegro.pl/zaslepka-sai-combi-valve-1-8-t-vw-audi-skoda-seat-i5472882859.html#thumb/2 A fabrycznie w wersjach bez SAI to były wogóle montowane zaślepki i występuje taka jako część OE? Coś mi się kojarzy, że głowica w tym miejscu nie ma wyjścia, a w zasadzie wejścia na SAI i wtedy fabrycznie zaślepka nie występuje(np AJL).
-
Zdecydowałeś się na tą regenerację? Jaka Twardość będzie ostatecznie? Sugerują konieczność wymiany również tylnych tulejek na te z Olkusza, żeby cały tylny dyferencjał zawieszony był na poliuretanie?
-
Coś Ustaliłeś? Te wibracje to wielce prawdopodobne, że któryś z elementów układu napędowego - coby odpowiadało temu też, że jak Zrzucasz na luz to zanika. Pan z SKP nie do końca ma rację, że wszystko ok - jak jest stuk, to albo coś luźne, albo wypracowane. W razie co mogę zerknąć, może coś się wypatrzy. Jak coś Odezwij się z rana, to się jakoś zgadamy.
-
Tak na szybko jakbyś Chciał zweryfikować mój wpis, to Odpalasz i jak jest ten głośny dźwięk, Zdejmujesz na moment przewód podciśnienia z Combi zaworu od SAI zatykając go jednocześnie. Jak dźwięk zniknie, to jest tak jak napisałem. Przez ten łącznik Będziesz miał teraz też aktywny błąd w ECU: 16795 - P0411 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected Po wymianie łącznika powinien po skasowaniu już się nie pojawiać.
-
To w pierwszej kolejności go wymień Na 99% jest przyczyną tych niepokojących dźwięków. Jest to łącznik przewodów pompy SAI, na filmiku słychać pracę pompy i jednocześnie to głośną pracę silnika. Gdy SAI się wyłącza, silnik jednocześnie się wycisza. Jak Masz tam nieszczelność na tym łączniku, to gdy układ SAI jest aktywny, to tak najprościej mówiąc jakbyś miał nieszczelność na wydechu. O SAI Znajdziesz na forum. Jak mechanik to oglądał na żywo i nie wyłapał tego, to rzeczywiście Poszukaj innego.
-
Może nie będzie tak drogo Gumowy łącznik w kształcie kolanka zaznaczony przeze mnie na zdjęciu nie jest czasem rozerwany/uszkodzony, inaczej mówiąc nieszczelny?
-
Falowanie obrotów i błąd pompy powietrza wtórnego, zamiennie określanej pompą SAI to raczej będą u Ciebie dwa oddzielne problemy. Pompa SAI włącza się na krótko po odpaleniu zimnego silnika. U Ciebie falowanie pojawia się później po przekroczeniu określonego progu temperatury płynu. Wtedy pompa już nie jest w stanie pracy. Pytanie czy zjawisko falowania jest regularne, tzn pojawia się zawsze i przy tej samej temperaturze? Co do pompy SAI, to poniżej temat z forum dosyć wyczerpująco podejmujący temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/267604-naprawa-sai-sap-secondary-air-injection-pompa-powietrza-wtornego-wtorego/ Oczywiście przed wymianą warto sprawdzić, czy elektrycznie jest wszystko ok, czy nie stanęła np, czy inne elementy układu sprawne? Ten błąd nie zawsze oznacza fizyczne uszkodzenie samej pompy.
-
Temat dotyczy uszczelniacza tylnego dyferencjału od strony wału napędowego(nr 857525275), więc nie będę dublował tematów. Moje pytanie jak dostać się do niego? Ten kielich jak jest zespolony z wałem? W środku nie ma żadnej śruby, ani nakrętki... albo inaczej formułując pytanie podpowie ktoś jak to rozebrać, żeby się dostać do tego uszczelniacza?
-
Cześć wszystkim, mam na imię Paweł, jestem z Bydgoszczy. Od paru dni w posiadaniu Audi A4 B5 sedan 1.8T Quattro 99'
-
Cześć, złożyłem zapytanie o części na maila podanego na pierwszej stronie tematu, ponieważ PW nie chciało mi wysłać - jakiś błąd, że nie Możesz otrzymywać wiadomości. Proszę o info zwrotne, na maila bądź tutaj na PW.