-
Postów
135 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O reganajax

Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Szczecinek/Niemcy
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
1262 wyświetleń profilu
-
Dziękuję Łukasz.
-
Siema. W wolnym czasie proszę oceń ktoś logi: Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_e77Fp.html http://vaglogi.pl/log-003_020_nyCnF.html http://vaglogi.pl/log-115_118_948Js.html Statyczne: http://vaglogi.pl/log-001_003_LAD0HMn.html http://vaglogi.pl/log-002_033_nRD3ncW.html http://vaglogi.pl/log-090_093_f8l1MX.html Dziękuję!
-
Jaka pompka?
-
reganajax obserwuje zawartość Drganie autem przy 1600-1800
-
Witam. Szwagier ma problem autem. 2.0 140km i drgania w środku między obrotami 1600 a 1800. Ktoś coś? Niżej link do wideo.
-
Dzięki, więc mój problem leży głównie w źle ustawionym LPG.
-
W poniedziałek pojadę umówić się na wymianę listwy wtryskowej i regulacje.
-
Oddałem na regulacje ale po jakimś czasie znowu wypadanie. Więc chyba pozostaje mi wymienić wtryski.
-
-
Witam! Jeśli ktoś potrafi to proszę ocenić. Mały problem mam z wypadaniem zapłonu na LPG. 1.Dynamiczny: a)PB: - Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_1bE4if.html - Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_CV6ti4.html - Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_5va4oW.html b)LPG: - Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_IfqXH.html - Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_5dA9n.html - Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_3W753.html 2.Statyczny: a)PB: - Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_M3c9o51.html - Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_3zs7gh9.html - Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_990VI.html b)LPG: - Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_h7iQJt.html - Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_p386L.html - Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_4540672.html
-
Miałem podobne objawy i skończyło się wymianie głowicy. Wypalone zawory oczywiście.
-
-
Dobra, dziękuje za pomoc. Na następnym urlopie wezmę się za to.
-
A ogólnie dawkowanie paliwa itd jest ok? No w 1 kolejności sprawdzałem kompresje: 1 cyl = 12 2 cyl = 12 3 cyl = 11 4 cyl = 12 Mniej więcej spoko ta kompresja wygląda. Też właśnie czytałem ze zawory mogą być wypalone;/ Mogę na tym jeździć jeszcze? Robie trasy ~1000km głownie. Wiesz może jaki koszt z tymi zaworami? Głowice trzeba ściągać, tak?
-
@Łukasz13Występuje TYLKO na 1 cylindrze. Na zimnym czuć zdecydowanie że silnik " kuleje ". @przem8 Głownie na jałowym, praktycznie jak rozgrzeje się to mało co odczuwalne jest " telepanie autem "
-
Hey witam. Logi robione przy wskazówkach o logach z tematu kolegi @Łukasz13 więc i Łukasza wołam aby zobaczył Proszę speców aby zerkneli na moje logi: Statyczne PB: http://vaglogi.pl/log-032_vh1bD2.html http://vaglogi.pl/log-001_003_9n7XK.html http://vaglogi.pl/log-002_033_zx116G6.html Dynamiczne PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_2Ucsn8.html http://vaglogi.pl/log-003_020_7ohVA.html http://vaglogi.pl/log-115_118_86wcs.html Auto jak w temacie. 1.8T ~300tys nalotu Problemem oczywiście wypadanie zapłonu. Cewki, świece, odma + zaworek, ciśnienie na cylindrach itd sprawdzone. Problem na LPG i PB. Jeśli będzie trzeba mogę zrobić logi na LPG. Pozdrawiam