Skocz do zawartości

m4ever

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O m4ever

Informacje

  • Imię
    M.
  • Miasto
    Krasystaw

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

879 wyświetleń profilu
  1. Cześć, W związku iż nikt nie odpisał na to pytanie, a ja musiałem rozebrać ten panel ponieważ był zalany i bardzo brudny w środku (taki już miałem jak kupiłem auto) spróbuję opisać jak rozebrałem go na części pierwsze: Korzystałem na początku również z jakiegoś forum ale tylko się dowiedziałem od czego zacząć (gałka). Nie zrobiłem na każdym etapie rozbiórki zdjęć (moja wina) ale byłem już z lekka zirytowany ciężką rozbiórką... Tak więc: Pierwsze to rozebrać ile się da panel: zostaje srebrna gałka i przyciski (jak w pierwszym poście kolegi @Adi1221) Gałkę należy od boków podważyć cienkim, plastikowym otwierakiem do telefonów (podważamy czarny element od srebrnego od spodu) i zostaje nam taki panel dotykowy, tutaj zdjęcie do góry nogami - innego nie zrobiłem, podważamy górną część!: oraz dolna część która dalej siedzi w obudowie: Uwaga na pierdyriard malutkich części w szczególności sprężynki oraz kuleczki. Aby wyciągnąć tą tulejkę już bez elektroniki, tylko sam plastik (pokrętło) należy odgiąć 3 w chu bardzo delikatne zapadki znajdujące się w tych otworach (ja jedną ułamałem oczywiście) - zapadki są w obudowie -1,2,3- a otwory w tym cylindrze -strzałki- (pokrętle): Wychodzi później bardzo ładne w starym smarze... Reszta już do ogarnięcia, przyciski, gumka i elektronika - do wyczyszczenia. Z grubsza chyba byłoby tyle z rozbierania tego, jest trochę zabawy ale jeszcze więcej przy składaniu... U mnie jak widać trochę brudu było: Ale warto się pomęczyć bo po czyszczeniu i nasmarowaniu wszystko ładnie chodzi i się nie zacina. No i panel z cyferkami sam się już nie wciskuje. Jeśli coś niejasne będzie proszę o pytanie, spróbuję wyjaśnić.
  2. Witaj, Masz może jeszcze jedną sztukę na zbyciu?
  3. Czujnik położenia masz tuż nad pedałem stopu. Wyjmujesz go przekręcając kilkanaście stopni w lewo. Jest wpięta 4-pin wtyczka. Możesz spróbować go naprawić, ale to ciężka sprawa. Ja parę razy go naprawiałem, aż w końcu kupiłem nowy, poprawiony już. Na forum masz pełno opisów tego czujnika.
  4. m4ever

    AVJ zasłona dymna

    Ja miałem taki bardziej niebieski dym, ale przeczyściłem ostatnio odmę i rurki od niej to przestało jak do tej pory. Również dym leciał z okolic turbiny. Odmę masz u siebie sprawdzoną?
  5. Kolego Posar25 naprawiłeś ten błąd z hamulcami? Bo u mnie wyskoczyło nie dawno to samo. Na zimnym silniku po odstaniu w nocy jest ok, ale później po godzinie spoczynku i po ponownym uruchomieniu silnika wyskakuje ten błąd i nie znika. Czasem przed zniknięciem coś pyknie w hamulcach (czuć to na pedałach) i komunikat zniknie ale za to zaświeci się ESP lub po paru minutach to samo co wyżej... Mógłby ktoś, coś?
  6. Ocet nic nie pomoże jak jest naprawdę zapchana. Taniej jest wymienić nawet na używkę w dobrym stanie.
  7. Hej. Jaka cena za wynajęcie takiego audi na ślub ? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  8. I tak już rozgrzałem i chyba za bardzo bo obudowa gorące tak samo. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  9. Kurcze. Wezmę po robocie rozgrzeje autko trochę i sprawdzę czy na pewno jest u góry wejście i napiszę Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  10. Zdjąć musisz schowek pod kierownicą, zaślepkę od nagrzewnicy i czujniki od pedałów. Dokładny opis jest na forum jak napisałeś. Mam nadzieję że masz ogrzewany garaż bo w zimie to lipa robić grzanie. Powodzenia [emoji6] Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  11. Kolega ma rację. Napisałem parę postów wcześniej jak mi to pomogło. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  12. Górny masz zasilanie u dołu powrót. Pozdr Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...