Skocz do zawartości

m4ever

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O m4ever

Informacje

  • Imię
    M.
  • Miasto
    Krasystaw

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

663 wyświetleń profilu

Osiągnięcia m4ever

0

Reputacja

  1. Witaj, Masz może jeszcze jedną sztukę na zbyciu?
  2. Czujnik położenia masz tuż nad pedałem stopu. Wyjmujesz go przekręcając kilkanaście stopni w lewo. Jest wpięta 4-pin wtyczka. Możesz spróbować go naprawić, ale to ciężka sprawa. Ja parę razy go naprawiałem, aż w końcu kupiłem nowy, poprawiony już. Na forum masz pełno opisów tego czujnika.
  3. m4ever

    AVJ zasłona dymna

    Ja miałem taki bardziej niebieski dym, ale przeczyściłem ostatnio odmę i rurki od niej to przestało jak do tej pory. Również dym leciał z okolic turbiny. Odmę masz u siebie sprawdzoną?
  4. Kolego Posar25 naprawiłeś ten błąd z hamulcami? Bo u mnie wyskoczyło nie dawno to samo. Na zimnym silniku po odstaniu w nocy jest ok, ale później po godzinie spoczynku i po ponownym uruchomieniu silnika wyskakuje ten błąd i nie znika. Czasem przed zniknięciem coś pyknie w hamulcach (czuć to na pedałach) i komunikat zniknie ale za to zaświeci się ESP lub po paru minutach to samo co wyżej... Mógłby ktoś, coś?
  5. Ocet nic nie pomoże jak jest naprawdę zapchana. Taniej jest wymienić nawet na używkę w dobrym stanie.
  6. Hej. Jaka cena za wynajęcie takiego audi na ślub ? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  7. I tak już rozgrzałem i chyba za bardzo bo obudowa gorące tak samo. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  8. Kurcze. Wezmę po robocie rozgrzeje autko trochę i sprawdzę czy na pewno jest u góry wejście i napiszę Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  9. Zdjąć musisz schowek pod kierownicą, zaślepkę od nagrzewnicy i czujniki od pedałów. Dokładny opis jest na forum jak napisałeś. Mam nadzieję że masz ogrzewany garaż bo w zimie to lipa robić grzanie. Powodzenia [emoji6] Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  10. Kolega ma rację. Napisałem parę postów wcześniej jak mi to pomogło. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  11. Górny masz zasilanie u dołu powrót. Pozdr Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  12. Witam, przerabiałem ostatnio nagrzewnicę. Płukałem, odkamieniałem, ale ciągle jakieś śmieci wychodziły lub brązowa woda leciała. Zostawienie na parę godzin odkamieniacza, octu nic nie dało. Dopiero po lekkim w*urwiu zdecydowałem się że nagrzewnicę wymienię (drugą, czystą na wymianę miałem już dawno). Z początku bałem się wymiany po przeczytaniu jak to się robi na forum, lecz nie potrzebnie. Okazało się to proste. Bez odkręcania pedału gazu. Wystarczyło czujniki wyjąć. No i zaciski od nagrzewnicy (chłodnicy nagrzewnicy). Więc jak silniczki działają dobrze polecam wymianę a nie odkamieniania chodnicy nagrzewnicy. Foto jak wygląda we wszystkich b6 wrzucam poniżej: Pozdr
  13. Ile może tak miej-więcej kosztować wymiana przedniej poduszki silnika bo jak ostatnio oglądałem ją to okazała się trochę zużyta...
  14. A witamy świeżo upieczonego posiadacza a4 b6 1.8T. Życzę samych udanych projektów:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...