
blazal
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O blazal

-
Prawda prawda, wystarczy trochę cierpliwości i ..... sprawny rozrusznik. Sytuacja mnie kilka razy zmusiła do takich akcji - ale jeszcze przez nabyciem OOOO
-
Emulator zmieniarki do radia Audi DELTA CC
blazal odpowiedział(a) na Fakier temat w Nawigacja i car audio
Witajcie. Odświeżę wątek, bo mnie zaiteresował a w lutym musiał mi umknać. Przeszukałem allegro i ani śladu po emulatorach o któych piszecie (pod Deltę CC). Macie jakieś namiary gdzie takie coś kupić, lub od kogo kupowaliście? Temat pojawił się na chwilę na kilku forach i zanikł a wydaję się rozsądnym rozwiązaniem. Z góry dzięki. -
Jeżeli przenośny to będę strzelał: Redzikowo, Bydlino, Duninowo, Grabno, Zimowiska, Kobylnica ? Sprawdziłem - miejscowość Reblinko.
-
To ja się też pochwalę - bo również dostałem zdjęcie "z tyłu" z trasy pomiędzy Gdynią a Ustką. Jak ktoś chętny to mogę dopisać gdzie konkretnie to ustrojstwo stoi. Przekroczyłem o 22 km/h. Przysłano pocztą z opcjami: - 4 pkt. i 120 zł - 0 pkt i 300 zł (bez wskazania sprawcy) Jeszcze się waham którą wersję wybrać ale wezmę chyba pierwszą bo punktów prawie nie mam BTW: Chyba podjadę gdzieś na komendę i zapytam się czy można punkty na nagrody wymienić
-
Też pomyślałem o uszczelniaczach na zaworach. Wtedy chyba nawet specjalnie nie musi dymić na niebiesko. A dymi po przegazowaniu naciepłym silniku ?
-
Witam Sugieruje podjechanie gdzięś i sprawdzenie faktycznego ciśnienia a jeśli jest to co serwis. Ja kilka dni temu też szukałem na wariata przyczyny a się okazało że było pusto. Objawy miałem podobne.
-
Witam Mnie też dopadł problem z klimą. Objawy: po włączeniu zapala się śnieżynka, załącza się wentylator chłodnicy, przestawiają się klapy w nagrzewnicy ale niestety nie załącza się sprężarka (brak napięcia na przewodzie). Pojechałem wczoraj do mechanika i tu zaskoczenie - brak cieczy Okazało się że chłodnica jest dziurawa a dokładnie utleniona co raczej nadaje się na śmietnik. Chłodnice kupowałem równo rok temu niestety jedną z najtańszych. Zainteresowanym mogę podać usera Allegro od którego lepiej nie kupować. Mnie czeka teraz kolejny wydatek. Oszczędność wyszła bokiem
-
I mi chodzą po głowie spryski. Tylko że ja mam jeszcze zderzak przed liftem. Orientujecie się które z podanych powyżej dwóch kompletów podejdą do starego zderzaka? Druga sprawa to kwestia rezania co mnie trochę ostrasza Z góry dzięki za radę.
-
Ja miałem obniżony o 40 i niestety drogi w mojej okolicy nie pozwoliły mi zachowac tego zawieszenia i wróciłem do ori [br]Dopisany: 24 Lipiec 2009, 23:45_________________________________________________Ale jeśli chodzi o wygląd to był dużo lepszy jak na ori.
-
Dokładnie mi to samo wychodzi. No może nie udało mi się nigdy zejsc do 8 litrów, ale 9 przy ekonomicznej jeździe sie zdarzało.
-
[ALL B5] Jeszcze raz o nieoryginalnych podłokietnikach
blazal odpowiedział(a) na miro72 temat w Audi A4 B5
Ja bym szukał ori, ta niby skóra (czyli skaja) jak nie masz skóry w aucie może wyglądać dziwnie. -
Na samej górze silnika poza korkiem wlewu to raczej nic wiecej nie ma. Na pewno to nie z korka wlewu?
-
Witaj Pozostaje powycierac (umyć) silnik, odpalić silnik i obserwowac skąd wycieka. Tak to ciężko coś powiedziec.
-
To ja tylko potwierdzę że uszczelki pod chłodnicą oleju pada szybko. Mi zaczął najpierw zostawiać pojedyncze krople w garażu. Miałem wilgotny przewód od odmy, poza tym mechanik jakiś czas wcześniej powiedział że zaczyna pocić się zimering pomiędzy silnikiem i skrzynią więc sadziłem że jedno z dwóch. Po kilku dniach było już coraz bardziej, omówiłem się z mechanikiem. Strasznie ciężko samemu zdiagnozować tę usterkę, bo dostęp do tego miejsca prawie żaden a silnik mokry na dole. Chce go zaprowadzić, wyprowadzam z garażu a spod samochodu strugą się leje olej. Samochód musiałem zaholować. Szczęście że zauważyłem bo do mechanika miałem 20 km Padła uszczelka od chłodnicy oleju - koszt z robocizna 100 zł. Odmy i zimeringu nie ruszałem bo podobno mam jeszcze na to czas.
-
Witam Aby nie zakładać nowego wątku podepnę się tutaj, ponieważ mam podobny problem. Silnik na zimnym pali od reki (np. po nocy), na ciepłym do godziny postoju pali też dobrze, a problem pojawia się później. Po postoju dłuższym jak godzinę trzeba silnik pochechłać, żeby zapalił. Na przykład po 8 godzinach postoju przed pracą jest problem i trzeba dłużej kręcić. Co do temperatury to jest zawsze w normie- przynajmniej tak pokazuje wskaźnik. Świece wymienione Macie jakieś pomysły? Będę wdzięczny za pomoc.