-
Postów
44 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Mrugająca kontrolka świec żarowych i spadek mocy w Audi A4 B7 2.0TDI
Pogromcamocy odpowiedział(a) na jarrrol temat w 2.0TDI
Podepnę się pod temat, pacjent B7 2.0 BRD. Problem z niedoładowaniem, turbina po regeneracji, N75 i przepływka nowa i jest lepiej, czasem już normalnie pompuje, ale częściej troszkę brakuję do zadanych wartości. Raczej nieszczelność w dolocie wykluczam, bo potrafi normalnie pompować 2500/2600mbar. Zauważyłem, że przy krótszych biegach (1 i 2 np) jak się depnie na maxa, to nie zdąży nabić zazwyczaj wartości powyżej 2000mbar (1900 jest około) lecz jak jadę po prostej na np. 5 biegu i daję gazu na maxa, to zazwyczaj wejdzie na zadane doładowanie, i w grupie 008 3 i 4 kolumna idzie podobnie. Jeśli jadę pod górkę lub na prostej (na prostej rzadziej) na wysokim biegu z niskimi obrotami i depne do końca, to wyrzuca błąd niedoładowania (000665 P0299-006). Jutro planuję jeszcze sprawdzić podciśnienia i jak sztanga chodzi w tej turbince po regeneracji, ale jakby ktoś miał pomysł na ten bolid to będę wdzięczny za podpowiedzi . Logi z grup 011, 008 i 003 Logi -
Podpinam się pod temat tyle, że 2014r i skrzynia manual. Ma jakieś bolączki ten motor?
-
Dzięki za informacje, popróbuje i dam znać.
-
Witajcie Jakiś czas temu zakupiłem sobie takowy kabelek, lecz niestety przy pewnej okazji podpinania się nie wyłączyłem internetu i niestety kabelek wiadomo, już jest nieautoryzowany. Mam plik .ept do wgrania w programie mprog, lecz nie mogę skasować żadnym programem (ftdi monitor, ftprog, mprog) obecnego eepromu. Ma ktoś pomysł jak temu zaradzić? Dodatkowo z kablem dostałem taką kostkę do wpięcia wew. kabla i zastanawiam się do czego to dokładnie służy. Aukcja dotycząca tego kabla : Chińskie allegro Kabel na FT232RL, Atemga162 Jak ktoś ma jakiś pomysł lub nie dodałem jakieś wymaganej informacji to piszcie. Ps. Wiem, na zdjęciu urwał mi się zielony kabelek do interfejsu. Polutuję się.
-
Dobra, już wszystko naprawione
-
Wrócę z pracy to zloguję. Nic nie słychać aby syczało, ale zobaczę mimo wszystko czy nie ma nieszczelności.
-
Nie chce otwierać nowego postu, więc tutaj napiszę mój problem który niedawno wystąpił. Otóż zaczyna mi wywalać błąd 00575 (wymagane 1950mbar, a jest 1610mbar na vagu, także nie doładowuję). Jakiś czas temu wymienione wszystkie przewody w okół N75 i sam N75 otworzyłem, wyczyściłem, poskładałem ale jest tak jak było. Macie jakieś pomysły co mogło się stać? Od czego zacząć? Jakie logi ewentualnie porobić? Dawka na nastawniku jest w okolicy 3.5mg.
-
Temat do zamknięcia.
-
Właśnie w między czasie przyszło mi na myśl przeczyszczenie dolotu, a filtr nowy
-
EGR wywalony, ale nadal nie jest najlepiej. Wymieniać przepływkę na nową?
-
Witajcie, ostatnio sprawiłem sobie bolid z klasycznym AFN, ale niestety nie wydaje mi się aby miał swoją moc. Ogólnie idzie jakby chciał ale coś nie mógł i gdy zmieni się bieg trzeba chwilę czekać aż zacznie się napędzać ponownie. Podsyłam wam logi bo chyba to pozostaje. Statyczne 001: 001 004 (u góry): 004 013: 013 Nastawy podstawowe: 000: 000 003 (u góry): 003 004: 004 011 (u góry): 011 Dynamiczne: 001: 001 003 (u dołu) : 003 004 (na dole): 004 008: 008 010: 010 011 (na dole): 011 001 + 004: 001 + 004 003 + 011: 003 + 011 011 + 010: 011 + 010 003 + 008 + 011: 003 + 008 + 011 Chyba to są wszystkie potrzebne logi. Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziękuję.
-
Check engine. blad cewki i katalizatora.
Pogromcamocy odpowiedział(a) na karadzio10 temat w Audi A4 B6/B7
Raczej bez problemu dojedziesz. Masz w aucie gaz? -
Check engine. blad cewki i katalizatora.
Pogromcamocy odpowiedział(a) na karadzio10 temat w Audi A4 B6/B7
To na drugim zdjęciu to sterowanie długością kolektora ssącego które klasycznie jest uszkodzone. Grucha do wymiany ale bez problemu możesz z tym wracać do domu. -
Pogromcamocy zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
[B6 1.8TQ AVJ]Chip po poprzednim właścicielu?
Pogromcamocy odpowiedział(a) na Pogromcamocy temat w Audi A4 B6/B7
Chętnie na PW przygarnę -
[B6 1.8TQ AVJ]Chip po poprzednim właścicielu?
Pogromcamocy odpowiedział(a) na Pogromcamocy temat w Audi A4 B6/B7
Tak, logi na samym dole. Niestety nie spojrzałem na żeliwo, a miałem to na myśli przed montażem dp (zapomniałem) . Ogólnie odczucia też mam, że późno wstaje ale obecnie chciałbym wgrać oryginalny program i ewentualnie później (po doprowadzeniu auta do dobrego stanu) bawić się w podkręcanie. Miałbyś może link do oryginalnej mapy AVJ?