
przemolll
Pasjonat-
Postów
165 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
1.8t@2.0t Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Ori chyba 30zl szt 8E0807381C -
1.8t@2.0t Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Trup żyje tzn naprawiany cały czas. Miał iść do malowania całościowego ale za dużo rzeczy do zrobienia na już. aktualnie zmienione napędy za te z 3.2fsi z przełożeniem 35:8 zmiana dokonana wyłącznie dlatego że przeguby wewnętrzne z przodu są normalne na 6 kulek a nie planetarne. planetarne nie wytrzymywały długo+ do tego liczę na lepsze czasy 0-100-200 w porównaniu do skrzyni gjw z przełożeniem 37:9 przy kokazji wpadło kpl inne sprzęgło dwutarczowe niestety nie było możliwości sprawdzenia gdyż tylny dyfer okazał się kiblem i muszę zmieniać na inny używany:/ w dodatku po wyciągnięciu półosie z przodu okazało się że roczne łożyska meyle puszczają smar w dodatku 2 letnia pompa Meyle wspomagania zaczęła piszczeć i trzeba było wymienić. teraz włożyłem używkę z tfsi + nowy zbiorniczek ASO + płukanie układu + płyn prestone + wrzucenie chłodnicy na przód auta. oczywiście nie obyło się bez przygód:/ przy wymianie pompy złamałem króciec od wężyka przy chłodnicy od odpowietrzania 😀 ogolnie uruchomiłem przepustnice na wydechu. Jest ciszej do ok 3500tys obrotów a powyżej nie ma różnicy czy otwarte czy zamknięte. Ogólnie bardzo wyciszyło się auto i o to chodziło. Plan jest taki by przepustnice otwierały się po obrotach gdyż dusza silnik. do budowy układu podciśnienia użyłem stary zawór n249 + mała tuba z nierdzewki jako pojemnik podciśnienia. Aktualnie sterowanie jest na przycisk😀 No i w końcu po 2 latach zamontowałem nowe mocowania zderzak na belce 😀 Działamy dalej -
[A4 B7] polski czterołapny BKN *Quattro* *320/288*
przemolll odpowiedział(a) na Ivanek temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Proponuję żeby wsiąść brechtę i sprawdzić każdą końcówkę wahacza i drążka -
Cieknące zaślepki to norma. tylko ciekaw jestem czy wyczyszczą rdzę po wyjęciu starej zaślepki . Daj namiary na dywaniki 😀
-
1.8t@2.0t Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Damy radę 😀 -
1.8t@2.0t Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Tak układ zrobiony. tak jak pisałem przerobiłem w następny sposób 3 całe do środkowych. Środkowe zostały 2x60mm i tu się zastanawiam czy by nie włożyć 2x54 tak jak reszta wydechu. Od środkowych rury 54mm na łączniczkach na sówkę. Rury z s4 mają 50mm ale na szczęcie tuż przed samymi puchami jest 54mm. po samej modyfikacji zrobiło się dużo ciszej a po zamknięciu przepustnic w trasie przy 130km/h jest ciszej niż w serii 😀 klapy sobie zrobiłem na przycisk 0-1 z zaworka n249 jedynie jeszcze myślę dać jakiś długi tłumnik przy skrzyni gdyż w mieście buczy spod tunelu ale w trasie tego nie słychać -
Budowa układu wydechowego w Audi A4 B6/B7 1.8T
przemolll odpowiedział(a) na zelek87711 temat w Audi A4 B6/B7
Niedługo chyba ide pod 600😀 -
Budowa układu wydechowego w Audi A4 B6/B7 1.8T
przemolll odpowiedział(a) na zelek87711 temat w Audi A4 B6/B7
No tak ale z drugiej strony gadałem z chłopakiem co robi wydechy i powiedział mi w prost że muszę usunąć te 2 rury obok się przed środkowymi i mam za luźny wydech po 3 calach. Już tłumacze 3 cale czyli 76mm ma powierzchnię 33.7cm2 a 2x60 mm ma aż 56cm2 A 2x 54mm ma 45 cm2 i jasno wychodzi że mam za duży wydech od środkowych. niedługo będę to przerabiał tak 3 cale do 2 środkowych 54mm i końcowe z s4 b6. przy 2x54 i tak więcej przepuści niż 3 cale więc go nie zatkam. jedynie co będę zamówiłaś maksymalnie długie środkowe myślę że będą miały po jakieś 60cm. co do puch z s4 to spoko bo są komorowe i przelotowe na przepustnicy jednoczenie, jedynie przepustnice wstawię elektryczne. najlepszym rozwiązaniem było by włożyć kpl z rs4 b7 ale nie będę klepał koła zapasowego po jakieś 7 cm z obu stron -
1.8t@2.0t Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
U mnie liczenie wyglądało tak. hmm 60 starczy 😂 zgadzam się że silnik nie powoduje hałasu -
1.8t@2.0t Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Właśnie powyżej 4 tys jest cicho więc też tak myślę że za duże średnicę mam za Y bo mam 3 i potem 2x60. tez myślę właśnie że te 2 długie rury od Y do środkowych za za długie. plan jest taki by z 3 przejść na 2x50 lub 54, rozgałęzienie zrobić odrazu przed środkowymi tłumikami. Ogólnie wrzucam wydech z s4 od środkowego -
1.8t@2.0t Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Zapadła decyzja włożenia końcowych z s4 zobaczymy co będzie 😀 -
1.8t@2.0t Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
To juz mam zrobione i to dość grubo 👍 -
1.8t@2.0t Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Witam panowie. chce coś wygłuszyć swój wydech aktualnie wygląda to tak od turbo do Y 3 cale potem 2x2.5 tłumiki zastosowane to 4 przelotowe od sporttig. Ogólnie jest spoko ale tylko z przodu . zastanawiam się nad dołożeniem kąta 3 cale ale czy to coś wyciszy?? myślę też nad tłumikiem zaraz za łapa skrzyni. ewentualnie montaż tylnych na te z s4 lub 2.0tfsi lub ewentualnie rs4 ale to juz trzeba klepać wnękę na koło. ewentualnie może znacie jakieś wysoko przepływowe tłumiki komorowe? -
Budowa układu wydechowego w Audi A4 B6/B7 1.8T
przemolll odpowiedział(a) na zelek87711 temat w Audi A4 B6/B7
Witam panowie. chce coś wygłuszyć swój wydech aktualnie wygląda to tak od turbo do Y 3 cale potem 2x2.5 tłumiki zastosowane to 4 przelotowe od sporttig. Ogólnie jest spoko ale tylko z przodu . zastanawiam się nad dołożeniem kąta 3 cale ale czy to coś wyciszy?? myślę też nad tłumikiem zaraz za łapa skrzyni. ewentualnie montaż tylnych na te z s4 lub 2.0tfsi lub ewentualnie rs4 ale to juz trzeba klepać wnękę na koło. ewentualnie może znacie jakieś wysoko przepływowe tłumiki komorowe?