Skocz do zawartości

przemolll

Pasjonat
  • Postów

    165
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

14

1 obserwujący

O przemolll

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

3603 wyświetleń profilu
  1. Ori chyba 30zl szt 8E0807381C
  2. Trup żyje tzn naprawiany cały czas. Miał iść do malowania całościowego ale za dużo rzeczy do zrobienia na już. aktualnie zmienione napędy za te z 3.2fsi z przełożeniem 35:8 zmiana dokonana wyłącznie dlatego że przeguby wewnętrzne z przodu są normalne na 6 kulek a nie planetarne. planetarne nie wytrzymywały długo+ do tego liczę na lepsze czasy 0-100-200 w porównaniu do skrzyni gjw z przełożeniem 37:9 przy kokazji wpadło kpl inne sprzęgło dwutarczowe niestety nie było możliwości sprawdzenia gdyż tylny dyfer okazał się kiblem i muszę zmieniać na inny używany:/ w dodatku po wyciągnięciu półosie z przodu okazało się że roczne łożyska meyle puszczają smar w dodatku 2 letnia pompa Meyle wspomagania zaczęła piszczeć i trzeba było wymienić. teraz włożyłem używkę z tfsi + nowy zbiorniczek ASO + płukanie układu + płyn prestone + wrzucenie chłodnicy na przód auta. oczywiście nie obyło się bez przygód:/ przy wymianie pompy złamałem króciec od wężyka przy chłodnicy od odpowietrzania 😀 ogolnie uruchomiłem przepustnice na wydechu. Jest ciszej do ok 3500tys obrotów a powyżej nie ma różnicy czy otwarte czy zamknięte. Ogólnie bardzo wyciszyło się auto i o to chodziło. Plan jest taki by przepustnice otwierały się po obrotach gdyż dusza silnik. do budowy układu podciśnienia użyłem stary zawór n249 + mała tuba z nierdzewki jako pojemnik podciśnienia. Aktualnie sterowanie jest na przycisk😀 No i w końcu po 2 latach zamontowałem nowe mocowania zderzak na belce 😀 Działamy dalej
  3. Proponuję żeby wsiąść brechtę i sprawdzić każdą końcówkę wahacza i drążka
  4. Cieknące zaślepki to norma. tylko ciekaw jestem czy wyczyszczą rdzę po wyjęciu starej zaślepki . Daj namiary na dywaniki 😀
  5. Tak układ zrobiony. tak jak pisałem przerobiłem w następny sposób 3 całe do środkowych. Środkowe zostały 2x60mm i tu się zastanawiam czy by nie włożyć 2x54 tak jak reszta wydechu. Od środkowych rury 54mm na łączniczkach na sówkę. Rury z s4 mają 50mm ale na szczęcie tuż przed samymi puchami jest 54mm. po samej modyfikacji zrobiło się dużo ciszej a po zamknięciu przepustnic w trasie przy 130km/h jest ciszej niż w serii 😀 klapy sobie zrobiłem na przycisk 0-1 z zaworka n249 jedynie jeszcze myślę dać jakiś długi tłumnik przy skrzyni gdyż w mieście buczy spod tunelu ale w trasie tego nie słychać
  6. Niedługo chyba ide pod 600😀
  7. No tak ale z drugiej strony gadałem z chłopakiem co robi wydechy i powiedział mi w prost że muszę usunąć te 2 rury obok się przed środkowymi i mam za luźny wydech po 3 calach. Już tłumacze 3 cale czyli 76mm ma powierzchnię 33.7cm2 a 2x60 mm ma aż 56cm2 A 2x 54mm ma 45 cm2 i jasno wychodzi że mam za duży wydech od środkowych. niedługo będę to przerabiał tak 3 cale do 2 środkowych 54mm i końcowe z s4 b6. przy 2x54 i tak więcej przepuści niż 3 cale więc go nie zatkam. jedynie co będę zamówiłaś maksymalnie długie środkowe myślę że będą miały po jakieś 60cm. co do puch z s4 to spoko bo są komorowe i przelotowe na przepustnicy jednoczenie, jedynie przepustnice wstawię elektryczne. najlepszym rozwiązaniem było by włożyć kpl z rs4 b7 ale nie będę klepał koła zapasowego po jakieś 7 cm z obu stron
  8. U mnie liczenie wyglądało tak. hmm 60 starczy 😂 zgadzam się że silnik nie powoduje hałasu
  9. Właśnie powyżej 4 tys jest cicho więc też tak myślę że za duże średnicę mam za Y bo mam 3 i potem 2x60. tez myślę właśnie że te 2 długie rury od Y do środkowych za za długie. plan jest taki by z 3 przejść na 2x50 lub 54, rozgałęzienie zrobić odrazu przed środkowymi tłumikami. Ogólnie wrzucam wydech z s4 od środkowego
  10. Zapadła decyzja włożenia końcowych z s4 zobaczymy co będzie 😀
  11. To juz mam zrobione i to dość grubo 👍
  12. Witam panowie. chce coś wygłuszyć swój wydech aktualnie wygląda to tak od turbo do Y 3 cale potem 2x2.5 tłumiki zastosowane to 4 przelotowe od sporttig. Ogólnie jest spoko ale tylko z przodu . zastanawiam się nad dołożeniem kąta 3 cale ale czy to coś wyciszy?? myślę też nad tłumikiem zaraz za łapa skrzyni. ewentualnie montaż tylnych na te z s4 lub 2.0tfsi lub ewentualnie rs4 ale to juz trzeba klepać wnękę na koło. ewentualnie może znacie jakieś wysoko przepływowe tłumiki komorowe?
  13. Witam panowie. chce coś wygłuszyć swój wydech aktualnie wygląda to tak od turbo do Y 3 cale potem 2x2.5 tłumiki zastosowane to 4 przelotowe od sporttig. Ogólnie jest spoko ale tylko z przodu . zastanawiam się nad dołożeniem kąta 3 cale ale czy to coś wyciszy?? myślę też nad tłumikiem zaraz za łapa skrzyni. ewentualnie montaż tylnych na te z s4 lub 2.0tfsi lub ewentualnie rs4 ale to juz trzeba klepać wnękę na koło. ewentualnie może znacie jakieś wysoko przepływowe tłumiki komorowe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...