Skocz do zawartości

Janiko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Janiko

Informacje

  • Imię
    Jan
  • Miasto
    okolice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHH
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

239 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Janiko

0

Reputacja

  1. Może się narażę swoją opinią, ale uważam że to dobrze że policja przeprowadza takie akcje, powinny być regularnie przeprowadzane przynajmniej raz na miesiąc. Jest to tylko pomiar zadymienia spalin, więc tym którzy zaslepili zawór EGRu i usuneli katalizator LECZ mają sprawny układ wtryskowy oraz jednostkę w dobrej kondycji technicznej bez tunningu zwiększenia mocy/dawek zupełnie nic nie grozi. Diesel wg mnie ma służyć do taniego przemieszczania się z miejsca na miejsce, a amatorom mocy polecam wymianę samochodu na przykład z jednostką 1,8 20V z turbo
  2. Witam, wie ktoś z jakim momentem dokręca się śruby podpór wału korbowego ? Oraz czy może ktoś dać linka do sensownych zródeł opisujących naprawy ? Mam książkę Etzolda H.R, ale tam praktycznie niewiele jest, chcialem poszukać w PDFie książki wydawnictwa AUTO Passat B5 ale nie mogę znalezć, pomoże ktoś ?
  3. Witam, nie chciałem zakładać nowego wątku więc tutaj zapytam, jakim momentem dokręca się śruby mocujące podpory wału z panewkami?
  4. Szanowni, mam pytanie takie: z jakim momentem dokręcać sruby mocujące koło zamachowe do wału silnika, chodzi o krótsze sruby które sa stosowane w silnikach z kołem jednomasowym, tj. np. 1Z. Oraz czy dawać tam klej anaerobowy? Fabrycznie wiem że sruby były smarowane jakimś klejem, ale to wydaje mnie się że chyba to inny klej bo już jest zaschniety na srubach, a typowo anaerobowy to nie zasycha na wolnym powietrzu.
  5. Janiko

    VAG od A do Z

    Ja nabyłem kabelek od Krakowskiej firmy Viaken https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html Natomiast mam pytanie do znawców, wyszło mi że kąt wtrysku mam poniżej 49, jesli się dobrze nagrzeje to jeszcze mniej. W związku z tym mam pytanie czy jest to kąt przyspieszony czy opózniony, bo jesli opózniony to bym specjalnie nie ruszał bo pali od strzała jak i nie kopci., ale jesli przyspieszony to wiadomo że występuje wówczas "twarda" praca silnika.
  6. Szanowni Forumowicze, pytanie następujące, mianowicie czy da radę z 2 liczników zrobic jeden, tzn mam u siebie licznik z półfisem i na obrotomierzu mam cyfrowy zegarek. Teraz tak gdy zakupię zegary z pełnym fisem lecz z analogowym zegarkiem to czy da radę przełożyć sam obrotomierz z cyfrowym wyswietlaczem z moich zegarów w miejsce obrotomierza z analogowym zegarkiem ?
  7. Witam, Otóż po przesiadce do A4 przelożyłem sobie też radyjko CB i pojawiły się zakłocenia których w poprzednim samochodzie nie miałem, teraz pytanie jak zlokalizować zródło tych zakłóceń ? czy można to samemu wykryć? zakłocenia mają raczej charakter stały (aczkolwiek na 100% nie jestem pewien) czyli nie zmienia się ich czestotliwość wraz z obrotami silnika.
  8. Witam Serdecznie oraz gorąco pozdrawiam Całą Społeczność Klubu Audi A4 jak i również wszystkich sympatyków marki Audi. Janek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...