-
Postów
703 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
33O szpakuziom
![](https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2022_02/pasjonat.png.05902a88525a8e50565f18f3c554aeb4.png)
Informacje
-
Imię
Ałdii
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
-
A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)
szpakuziom odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4/S4 B6
Spoko felga na zimę Mam takie same i uważam, że ma świetne parametry na zimę do B6 Auto nie pływa na zakrętach jak na balonach przy 15",16" feldze no i świetnie wygląda, ale wiadomo to kwestia gustu. -
szpakuziom obserwuje zawartość Opony zimowe z felgami DAYTON EVO 205/55/r16 5 felg w komplecie
-
Opony zimowe z felgami DAYTON EVO 205/55/r16 5 felg w komplecie
szpakuziom opublikował(a) ogłoszenie w Koła
Pozostały czas: 22 dni i 5 godzin
- Sprzedam
- Używany
Sprzedam komplet felg z oponami na których zrobiłem bardzo mało km. (pasują pod zaciski 320 w b6/b7) Piata felga w komplecie jako zapasówka. Dekielki są w komplecie (nie ma ich na zdjęciu) Oddam za 550 Więcej w ogłoszeniu Opony zimowe z felgami DAYTON EVO 205/55/r16 5 felg w komplecie Bielany Wrocławskie • OLX.pl WWW.OLX.PL 580 zł: Witam, na sprzedaż felgi 16”, które pasują do grupy VAG (pasują pod zaciski 320 w b6/b7). Sprzedaje 5 takich samych felg z oponami zimowymi Dayton DW510 EVO 205/55R16 i bieżnikiem...550.00 PLN
-
Opony zimowe z felgami DAYTON EVO 205/55/r16 5 felg w komplecie
szpakuziom opublikował(a) temat w Koła
Zobacz ogłoszenie Opony zimowe z felgami DAYTON EVO 205/55/r16 5 felg w komplecie Sprzedam komplet felg z oponami na których zrobiłem bardzo mało km. (pasują pod zaciski 320 w b6/b7) Piata felga w komplecie jako zapasówka Oddam za 550 Więcej w ogłoszeniu Opony zimowe z felgami DAYTON EVO 205/55/r16 5 felg w komplecie Bielany Wrocławskie • OLX.pl WWW.OLX.PL 580 zł: Witam, na sprzedaż felgi 16”, które pasują do grupy VAG (pasują pod zaciski 320 w b6/b7). Sprzedaje 5 takich samych felg z oponami zimowymi Dayton DW510 EVO 205/55R16 i bieżnikiem... Użytkownik szpakuziom Data 02/05/25 Cena 550.00 PLN Kategoria Koła -
Wymiana uszczelniaczy zaworowych w Audi A4 B6 1.8T
szpakuziom odpowiedział(a) na norbert_t temat w 1.8T
No tak. Pamiętaj, że tłok pierwszy i czwarty będziesz miał w górze, dwójka i trójka będą w dole, więc jak będziesz zaczynał od pierwszego, to później ustaw dwójkę i trójkę w górę. Chodzi o to, żebyś się nie zapomniał Najlepiej cały czas śrubokrętem sprawdzać położenie tłoka przed rozpięciem zaworów. No i wiadomo otwór świecy zabezpieczony, żeby nic nie wpadło Powodzenia. -
Wymiana uszczelniaczy zaworowych w Audi A4 B6 1.8T
szpakuziom odpowiedział(a) na norbert_t temat w 1.8T
Tłok możesz ustawić w GMP np. za pomocą długiego śrubokręta przez otwór świecy, lub ustawiasz rozrząd tak jakby do ściągnięcia i działasz. Z drugiej strony dziwne, że chcesz sam to robić, nie znając takich podstaw. Można wiedzieć, dlaczego chcesz wymieniać uszczelniacze? Pije olej? -
Jaki downpipe wybrać do Audi A4 B7 1.8T?
szpakuziom odpowiedział(a) na Kindzixx temat w Audi A4 B6/B7
Ja tego dołu nie zauważyłem zbytnio, może jestem mało spostrzegawczy. Może też dlatego, że mam spore rury i fmica 230, a turbo zostało k03, no i fazator bez cewki, bo ponoć też trochę dół spada w stosunku do tego z cewką. -
Jaki downpipe wybrać do Audi A4 B7 1.8T?
szpakuziom odpowiedział(a) na Kindzixx temat w Audi A4 B6/B7
Ja szczerze bym się 5 razy zastanowił, czy warto wkładać DP. Może i mój samochód nie powala mocą, bo około 200km, ale dla przykładu jak wsadziłem DP nie odczułem różnicy, a jak była, to była tak niewielka, że nie było czuć. Za to było czuć z wydechów Wsadziłem sportowego kata od hoffmana i spokój ze śmierdzącymi spalinami i problemami związanymi z przeglądami i wyjazdami choćby do Niemiec. Jeżdżę już z 3 lata na tym sportowym i jest OK Wiadomo, że DP jest tańszy, ale po co problemy. -
Problem po wymianie rozrządu w Audi A4 B6 1.8T BFB
szpakuziom odpowiedział(a) na AdrianoA4B6 temat w 1.8T
Nigdy nie wiesz jak Ktoś złożył rozrząd i wszystkie koła nie widząc tego. To co powiedziałeś jest oczywiste, ale co jak Ktoś mógł przez przypadek obrócić te koło przy montażu, kiedy wymieniał pasek? Nigdy tego nie wiesz, a jak chcesz komuś pomóc przez forum i sam nie masz 100% pewności czy dobrze to poskładał, to warto chyba spojrzeć na znak na kole zamachowym, ponieważ tam masz 100% pewności że dół jest ustawiony do montażu rozrządu. Owszem ja też jak montuję rozrząd i nie potrzebuje patrzeć na znak z tyłu, bo wiem co robię. -
Problem po wymianie rozrządu w Audi A4 B6 1.8T BFB
szpakuziom odpowiedział(a) na AdrianoA4B6 temat w 1.8T
Błąd miał wcześniej, jak wałek był obrócony o 180, teraz poprawił i już nie wraca. -
Problem po wymianie rozrządu w Audi A4 B6 1.8T BFB
szpakuziom odpowiedział(a) na AdrianoA4B6 temat w 1.8T
Tak, to pewny znak. Rowek ma się zgrywać z tym szpicem w dziurze. Ale musisz go znaleźć, bo to nie to. Tak to ma wyglądać -
Problem po wymianie rozrządu w Audi A4 B6 1.8T BFB
szpakuziom odpowiedział(a) na AdrianoA4B6 temat w 1.8T
Znam to. Też jak pierwszy raz wymieniałem rozrząd chciałem sprawdzić swoje możliwości. Owszem byłem zesrany i wiedziałem czym to grozi, ale jednak koniecznie chciałem siebie sprawdzić. Z zawodu nie jestem mechanikiem. Powiem tak. Nie zaluje, że sam spróbowałem. Nauczyłem się sporo, wymieniłem już 3 razy na pasku i jeden raz na łańcuchu. Zaoszczędziłem sporo pieniędzy na robociznach i jest satysfakcja z moich napraw. Do tego samochód nie jest uziemiony w warsztacie dwa tygodnie. W 100% rozumiem, dlaczego chciałeś spróbować sam. Teraz to chyba będzie czapka do zdjęcia 🙁 Ale może tym razem oddaj komuś do sprawdzenia i zweryfikowania. -
Problem po wymianie rozrządu w Audi A4 B6 1.8T BFB
szpakuziom odpowiedział(a) na AdrianoA4B6 temat w 1.8T
Pytanie, bo może kręcił wałem dwa razy przed odpaleniem, jak nie, to 50% na 50% Jeżeli kręcił ręcznie i nie było kolizji, to pewnie kwestia poprawnego ustawienia rozrządu. Ja też kiedyś jak się uczyłem, ustawiłem łańcuch o jeden ząbek źle i silnik kulał, po ponownym ustawieniu, ale tym razem poprawnym, wszystko wróciło do normy i chodzi normalnie. -
Problem z elektryką po słabym akumulatorze w A4 B61.8T
szpakuziom odpowiedział(a) na szpakuziom temat w Audi A4 B6/B7
Ok problem ustąpił. Nie wiem co dokładnie było przyczyną, bo kodowanie nigdzie nie zniknęło, był błąd w module kierownicy, że nie ma komunikacji z radiem, który nie dawał się skasować, dopiero po odłączeniu V-fiza i podłączeniu licznika bez niego, wszystko zaczęło działać, potem ponownie podłączyłem V-fiz i też zaczął działaś prawidłowo. Już myślałem, że radio i vfiz uwalony, bo ludzie rozwiązywali problem wymieniając radia, więc całe szczęście u mnie obyło się bez wymiany. Dzięki za pomoc. -
Problem z elektryką po słabym akumulatorze w A4 B61.8T
szpakuziom odpowiedział(a) na szpakuziom temat w Audi A4 B6/B7
Rob@k, miałeś rację, v-fiz zaczął blokować CAN pomiędzy licznikiem a radiem, dlatego nie działało podświetlenie, sterowanie, komunikaty na fis i wyłączanie z kluczyka. ulżyło trochę, ponieważ to nowa RNS-E z magazynu No ale pozostało drugie zmartwienie, V-FIZ to bardzo przydatne narzędzie i co z nim się mogło stać, najgorsze jest to, że gość tego nie produkuje już.