piwoszek28

Pasjonat
  • Zawartość

    248
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O piwoszek28

    Informacje

    • Imię
      rafał
    • Lokalizacja
      piotrków trybunalski

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    454 wyświetleń profilu
    1. piwoszek28

      W sumie wymienie ta kostkę bo to kasa nie duża. mam nadzieję że pomoże
    2. piwoszek28

      Takie miałem błędy ale to chyba dlatego że stacyjki rozlaczyla
    3. piwoszek28

      Czasami to mam wszystkie jakie tylko mogą być. światła się kładą i już nie wstają. silnik słabnie. abs poduszki itp. jak poruszam kluczykiem to wszystko wraca do normy. Jeśli nie kostka to co to może być?
    4. piwoszek28

      Czy ta kostka może być przyczyną pojawiania się wszelakich błędów jakie tylko mogą być w aucie ? Dodam ze auto odpala i jedzie ale czasem zapalają się wszystkie błędy i tryb awaryjny , czasem tak mam ppodczas gaszenia auta jak przekrece kluczyk minimalnie do tylu silnik pracuje A na zegarach takie głupoty się pojawiają
    5. piwoszek28

      Czy ta kostka może być przyczyną pojawiania się wszelakich błędów jakie tylko mogą być w aucie ? Dodam ze auto odpala i jedzie ale czasem zapalają się wszystkie błędy i tryb awaryjny , czasem tak mam ppodczas gaszenia auta jak przekrece kluczyk minimalnie do tylu silnik pracuje A na zegarach takie głupoty się pojawiają
    6. piwoszek28

      U mnie stuka podczas skrętu, podczas ruszania i gdy jadąc tak z 60 km/H nagle spuszcze z obrotów. ciągle jest taki mocny stuk z prawej strony. Coraz częściej to słychać. dla ciekawostki dodam że tak jest w cieplejsze dni. Zima raczej tego nie było. zmieniłem amor na inny dalej to samo. Zmienione przeguby wewnętrzne dalej to samo. może to przegub zewnętrzny?
    7. piwoszek28

      Ja też wymieniłem przeguby wewnętrzne na nowe skf. Drgania są takie same jak były A luzy w nowych są większe jak w starych . Podczas wymiany zauważyłem że ta flansza jak to mówią do której przykreca się przegub wewnętrzny ma luz z 10 mm z obu stron i słychać taki stuk. Podczas przyspieszania lub gwałtownego puszczenie gazu A nawet przy skręcie niekiedy słyszę właśnie taki metaliczny stuk . Czy ktoś to naprawial lub wie jak ?
    8. piwoszek28

      Odejdzie latwo Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    9. piwoszek28

      Czujnik abs bo prędkość bierze z absu Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    10. piwoszek28

      Raczej cały czas Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    11. piwoszek28

      W sprężarce tak . Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    12. piwoszek28

      Może zawór? Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    13. piwoszek28

      Te przewody ciężko jest wykręcić bez uszkodzeń jeśli od nowości nke były ruszane. Po rozszczelnieniu układu na więcej jak 48 godzin trzeba wymienić osuszacz na nowy Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    14. piwoszek28

      Wymień wiatrak i będzie działać Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka