
pablotpl
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O pablotpl

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
312 wyświetleń profilu
-
Po podmianie cewek problem zniknął.
-
filtr mam nowy, w październiku zmieniany jak cała reszta filtrów i olei. cewki bede miał w podziedziałek na podmiankę, aby sprawdzić czy to - to. jak nie cewka to nie mam pomysłu... łańcuch nie ma wpływu na to? słyszę, że dzwoni już, ale chce go wymienić wraz z rozrządem ok marca.
-
świece zmieniłem (i tak już musiałem ) , ale dalej to samo. zaczynać dziać się jak silnik nagrzewa powyżej 50 st. ktoś miał coś podobnego?
-
cześć Panowie! spotkał się ktoś w b5 1.8T 150 KM AEB, z szarpanie podczas wczodzenia na obroty? na każdym biegu ma powiedzmy chwilka, że normalnie jedzie i za chwile szarpie, jakby 1-2 gary nie paliły. stało się to jak pojechałem do sklepu (było ok) wyjechałem i klapa, szarpał, dusił się brak mocy. sprawdziłem przepustnice od węża jest czyściutko. świece - cewka by padły? VAG wykazał dwa czujniki na przepustnicy. jeden kod to 670, a drugi był 5-cio cyfrowy (nie pamietam)
-
OC - różne dane na polisie/w dowodzie
pablotpl odpowiedział(a) na rogigor temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
dużo Wam wzrosło OC względem poprzedniego roku? mam w AXA i w 08.2016 wyszło mi 489zł, a w tym roku jak robiłem sobie wstępną kalkulacje to 1120zł. Dodam, że auto mam na wieś zarejestrowaną. -
hejka, a wymieniacie ślizg na nowy czy zostawiacie stary? napinacz mam maxgear, łańcuch febi. jeszcze uszczelki muszę dokupić.
-
jak FZA to ja byłem nic nie widziałem na oczy, bo ze starachowic wróciłem
-
felgi całe, opony rownież, wahacze trzymają elegancko, ale... prawa półoś ma luz... i to może być przeczyną.
-
coraz gorzej pali na zimnym , ciepły nie odpala , pomożcie
pablotpl odpowiedział(a) na radzik3103 temat w 1.8T
jeździłeś na samej benzynie? jak pali normalnie na benzynie, to z gazem coś nie tak. u mnie był reduktor do regeneracji. Membrany w środku puszczały i zalewany był cały kolektor i dlatego był taki problem z odpalanie i długim kręceniem (musiał pierw przepalić gaz). Reduktor mam z regenerowany i problem znikł. -
ja aktualnie jeżdżę na elf 10w40, ale nie jestem zadowolony... na początku było fajnie, ale po przejechaniu 5tys już zaczyna głosniej pracować i odzywa się łańcuch... za dwa miechy będę znów wymieniać olej (staram się co 10tys) przejść na 5w40? jak go kupiłem jeździł na mobil 10w40.
-
również wrzuciłem u siebie kpl SKV 3 tyg temu, ale końcówki dostałem od kolegi Febiego, także 98% jest SKV zbieżność zrobiona ponad 1 tys km zrobione i w tym tyg kolejny tysiąc pęknie. P.S jak jadę w korku 30-40kmh to czuje jakbym jechał na kwadratowych kołach, całe auto skacze... (przed wymianą wahaczy też tak było ) macie pomysł?
-
podłączam się do tematu. przez ostatnie dwa tyg dmuchawa załączała się po 10-20min i chodziło. od wczoraj stoi i nic nie dmucha. Jak do niej się dostać tak krok po kroku, znajdę powiedzmy manuala? znalazłem idealny opis http://a4-klub.pl/index.php?/topic/219876-wymiana-szczotek-dmuchawy/?hl=dmuchawa#entry4287398
-
Stuknięcie/przeskoczenie przy skręcie w lewu
pablotpl odpowiedział(a) na yaro1411 temat w Audi A4 B5
takie strzały miałem przy złamanej sprężynie. -
na pewno trochę jeszcze nim pojeżdżę, bo już prawie wszystko zrobiłem
-
rocznie robię troszkę ponad 20tys. Problem w tym, że nie znam nikogo kto jeździł na tej firmie. Kolega na MS śmiga i po 30tys padły (3lata) Pytanie brzmi czy lepiej dać 500zł i reklamować czy 1200 i też reklamować raz w roku, bo nie wierze, że nikt nie zaliczy jakiejś dziury na naszych droga... a pobocza też bez rewelacji mamy. Mieszkam we Wro i miejscami przejazdy przez tory tramwajowe są gorsze niż progi zwalniajace...