Skocz do zawartości

pablotpl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pablotpl

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

287 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pablotpl

0

Reputacja

  1. Po podmianie cewek problem zniknął.
  2. filtr mam nowy, w październiku zmieniany jak cała reszta filtrów i olei. cewki bede miał w podziedziałek na podmiankę, aby sprawdzić czy to - to. jak nie cewka to nie mam pomysłu... łańcuch nie ma wpływu na to? słyszę, że dzwoni już, ale chce go wymienić wraz z rozrządem ok marca.
  3. świece zmieniłem (i tak już musiałem ) , ale dalej to samo. zaczynać dziać się jak silnik nagrzewa powyżej 50 st. ktoś miał coś podobnego?
  4. cześć Panowie! spotkał się ktoś w b5 1.8T 150 KM AEB, z szarpanie podczas wczodzenia na obroty? na każdym biegu ma powiedzmy chwilka, że normalnie jedzie i za chwile szarpie, jakby 1-2 gary nie paliły. stało się to jak pojechałem do sklepu (było ok) wyjechałem i klapa, szarpał, dusił się brak mocy. sprawdziłem przepustnice od węża jest czyściutko. świece - cewka by padły? VAG wykazał dwa czujniki na przepustnicy. jeden kod to 670, a drugi był 5-cio cyfrowy (nie pamietam)
  5. dużo Wam wzrosło OC względem poprzedniego roku? mam w AXA i w 08.2016 wyszło mi 489zł, a w tym roku jak robiłem sobie wstępną kalkulacje to 1120zł. Dodam, że auto mam na wieś zarejestrowaną.
  6. hejka, a wymieniacie ślizg na nowy czy zostawiacie stary? napinacz mam maxgear, łańcuch febi. jeszcze uszczelki muszę dokupić.
  7. jak FZA to ja byłem nic nie widziałem na oczy, bo ze starachowic wróciłem
  8. felgi całe, opony rownież, wahacze trzymają elegancko, ale... prawa półoś ma luz... i to może być przeczyną.
  9. jeździłeś na samej benzynie? jak pali normalnie na benzynie, to z gazem coś nie tak. u mnie był reduktor do regeneracji. Membrany w środku puszczały i zalewany był cały kolektor i dlatego był taki problem z odpalanie i długim kręceniem (musiał pierw przepalić gaz). Reduktor mam z regenerowany i problem znikł.
  10. ja aktualnie jeżdżę na elf 10w40, ale nie jestem zadowolony... na początku było fajnie, ale po przejechaniu 5tys już zaczyna głosniej pracować i odzywa się łańcuch... za dwa miechy będę znów wymieniać olej (staram się co 10tys) przejść na 5w40? jak go kupiłem jeździł na mobil 10w40.
  11. również wrzuciłem u siebie kpl SKV 3 tyg temu, ale końcówki dostałem od kolegi Febiego, także 98% jest SKV zbieżność zrobiona ponad 1 tys km zrobione i w tym tyg kolejny tysiąc pęknie. P.S jak jadę w korku 30-40kmh to czuje jakbym jechał na kwadratowych kołach, całe auto skacze... (przed wymianą wahaczy też tak było ) macie pomysł?
  12. podłączam się do tematu. przez ostatnie dwa tyg dmuchawa załączała się po 10-20min i chodziło. od wczoraj stoi i nic nie dmucha. Jak do niej się dostać tak krok po kroku, znajdę powiedzmy manuala? znalazłem idealny opis http://a4-klub.pl/index.php?/topic/219876-wymiana-szczotek-dmuchawy/?hl=dmuchawa#entry4287398
  13. takie strzały miałem przy złamanej sprężynie.
  14. na pewno trochę jeszcze nim pojeżdżę, bo już prawie wszystko zrobiłem
  15. rocznie robię troszkę ponad 20tys. Problem w tym, że nie znam nikogo kto jeździł na tej firmie. Kolega na MS śmiga i po 30tys padły (3lata) Pytanie brzmi czy lepiej dać 500zł i reklamować czy 1200 i też reklamować raz w roku, bo nie wierze, że nikt nie zaliczy jakiejś dziury na naszych droga... a pobocza też bez rewelacji mamy. Mieszkam we Wro i miejscami przejazdy przez tory tramwajowe są gorsze niż progi zwalniajace...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...