Witam, rzuci ktoś okiem na logi?
Chciałbym wiedzieć, czy wszystko gra
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_I11DYi.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_W1Vdy.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-118_115_21Cg0.html
Centralka świeci tylko na zapalonym silniku, na zapłonie nie świeci
Sterownik lpgtech,
Gazownik mówi, że w audi tak jest, że po 5 sekundach na zapłonie bez odpalania odcina prąd do pompy itp
Jak dla mnie to trochę naciągane, co o tym myślicie?
Fotel kierowcy nie działa, pasażera jest ok
VAG pokazuje temp siedzenia ok 20 stopni, nastawienie potencjometru w procentach i stopniach zmienia się wraz z pokrętłem, zapala się OFF/ON, ale wszystkie maty zimne.
Mam pół-skóry i wysuwane podudzie
Co poradzicie?
Witam,
Mam problem z szarpaniem silnikiem, gdy mocniej wciskam gaz, auto przerywa. Gazownik po obejrzeniu silnika zaizolował mi 2 kable od wtrysków i od tego momentu auto szarpie. Czasami rano jak jest zimny a czasem nawet jak jest rozgrzany.
Oto logi z programu:
5 Znalezione:
16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit
P1238 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded
Co to może być?