Skocz do zawartości

Vipp

Pasjonat
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Vipp

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

910 wyświetleń profilu
  1. Na dynamicu mi charakterystyka nie pasuje bo przy miejskiej jeździe tak jakby delikatnie kopie przy zmianach . Dopiero przy pełnym bucie jest ok . Do wiosny się wstrzymam, wtedy oddam gdzieś żeby rozebrali i zweryfikowali ją od środka bo nic więcej mi nie pozostaje
  2. Nie sprawdzałem, stan oleju jest teraz dobry . Adaptacja też była wykonywana bo już nawet mechatronika była wyciągana do naprawy i nic to nie dało . Jak delikatnie hamuje to jest okej , redukuje normalnie 5-4-3-2, jak trochę mocniej pedał wcisne to już wrzuca z 5 na 3 bieg . Co najlepsze jak wybiorę tryb dynamic , wtedy można deptać hamulec do podłogi i redukuje prawidłowo nie pomijając 4 biegu . Soft też był wgrywany najnowszy
  3. Jakieś 5k km temu . Przed wymianą takie same objawy
  4. U mnie ta sama skrzynia, zauważyłem że przy mocniejszym hamowaniu u mnie występuje może nie szarpnięcie ale takie mocne redukcję jakbyśmy hamowali silnikiem w manuału . Dodatkowo przy redukcjach skrzynia redukuje z 5 na 3 bieg i w tym momencie mam takie pchnięcie do przodu
  5. Jaką tak masz skrzynie w tej sztuce z quattro ? Mam u siebie podobnie i z tym próbuje walczyć
  6. Szarpnięcia w górę czy w dół ?
  7. Jaki zestaw do mojej audi ? Vin WAUGFAFC3FN018439 Czy to będzie ten o numerze? 1087.298.369 Pozdrawiam
  8. A z którego roku masz ? Bo zastanawiam się nad zakupem takiej ale martwię się o to wadę
  9. Jak ze spalaniem oleju u Ciebie? Pozdrawiam
  10. Vipp

    A6 C7 2.0tfsi

    Poważnie ? Przecież każdy chwali te poprawione silniki . Diesel w moim wypadku też jednak raczej odpala bo miałem 2.0tdi w b8 i przy moim rocznym przebiegu 15 tysięcy średnio to się sprawdza
  11. Vipp

    A6 C7 2.0tfsi

    Witam , zaczynam rozglądać się za A6 C7 i interesuje mnie jedynie silnik 2.0tfsi . Czy wada poboru oleju występowała tak samo jak w a4 B8 gdzie poprawione silniki są dopiero od 2012 roku? Pytam ponieważ pierwsze C7 zjechały z taśmy w 2011 i nie chciałbym się naciąć na minę kupując właśnie taki rocznik
  12. Vipp

    Garaż blaszany

    Więc C6 poliftowa też już odpada na pewno bo nadal jest dłuższa od E60 .. ehh niedobrze ? Edit. podjąłem próbę zaparkowania w garażu A6 C7 w sedanie i praktycznie s udało się zrobić to na styk , nie chciałem rejestracją dotykać kartonu przy ścianie ale gdybym dotknął to udałoby się zamknąć drzwi . Także na styk ale dałem radę i można będzie zacząć poszukiwania ładnej C7 ?
  13. Vipp

    Garaż blaszany

    Witam, planuje zmienić aktualny samochód na A6 C6 lub A6 C7 lecz teraźniejszy samochód wchodzi mi praktycznie na styk . E60 jest krótsze kilka centymetrów jednak . Może mógłby ktoś się wypowiedzieć kto ma taki samochód i przymierzał się może do takiego blaszaka lub ma możliwość spróbować zaprakować ? W E60 odstaje wyraźnie ramka na rejestrację z przodu którą dotykam praktycznie blachy od garażu żeby się zmieścić . Wymiary garażu to 5x6 , jest to garaż na dwa stanowiska lecz wolałbym zajmować tylko jedno
  14. Te bose to tylko naklejka z aliexpress ?
  15. Właśnie też myślałem tak jak Ty i pewnie by działało ale minus jest taki że rozdzielacz znajduje się na zewnątrz budynku. Już sobie całe szczęście poradziłem, dostałem jakiś kolejny rozdzielacz tym razem ze wzmacniaczem sygnału +10dB i teraz działa wszystko pięknie.. W sklepie też niby siedzi specialista a dawał mi różne rozdzielacze i nic nie działało, dopiero ostatni strzał dał ze wzmacniaczem i teraz wszystko hula. Mimo wszystko i tak dzięki wszystkim za zainteresowanie i szczęśliwego nowego roku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...