Skocz do zawartości

dawcioone

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawcioone

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

295 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dawcioone

1

Reputacja

  1. Na równi powiedmy jest 8,5 cala szerokości przy Et 30. Więc 9,5 cala to będzie wystawać o cal, czyli dwa i pół centymetra
  2. Super mario na równi masz przy feldze 8" osadzenie et35, przy 8,5 cala feldze, niezależnie od średnicy to jest już 29-30 na równi z tyłu, przód minimalnie wystaje. Sam mam takie
  3. Mam takie same objawy, podejrzewam rozrusznik, bo jak sie wyrobi tuleja i jest nie okrągła a rantowata, to wywala zwarcie i błąd aku, czyli to też mam, Zmieniłem aku, zrobiłem regeneracje rozrusznika. teraz sie kapłem że pali dziwnie jakby na trzy gary, zmienie świece bo już trochę mają. Nie chciałbym jednak się przekonać na końcu, że to jeszcze ta pompa paliwa
  4. dawcioone

    1.8t oil temp

    Sory że odświeżam, ale nie umie znaleźć fizycznie tego czujnika, a u mnie pokazuje na tym kanale same bzdury. Jakby ktoś mógł nakierować... silnik 1.8t b6
  5. Świecą, walą dobrze. Żadnego błędu nie wywala. Ale w porównaniu to nie wiem, troche bardziej na boki świecą jak zwykłe
  6. Ja dalem ledy na canbusie
  7. Ja mam q wersje i zwykle spalanie teraz jest na poziomie 12, w zimie 15 Ale robie krótkie trasy. do pracy 4km Jak jade jak dziadek to 9 robie spokojnie, a jak wszystko gra w silniku i nie przekraczam setki, to moja żona z baaardzo lekką nogą schodzi do 7
  8. Tez miałem takie jaja z turbo, jak depłem na trasie to najpierw przeładowanie, strzałą, po czym nagle odcięcie. Wyprzedzając wyglądałem jak j**nięty takimi skokami sie poruszałem Wymieniłem ten n75 i dvke i wszystko gra
  9. Może byc milion rzeczy, od termostatu, sondy, nieszczelności w dolocie. komp by się przydał do obadania podstawowych rzecz, jak korekty czasu wtrysku. Zerknij na szybko co jest w grupie 32, to juz duzo mowi czy kajś jest nieszczelność. W 2 grupie masz ilość powietrza do spalania, na jałowym powinno być 2-2,5g/s na benzynie. Przy bucie do 130 na trzecim biegu rura
  10. także by mnie interesowała odpowiedź na to pytanie
  11. Witam, mam następujący problem. Przy puszczaniu wolno sprzęgła, jak już zaczyna ruszać, słychać terkotanie i trochę trzęsie budą. To samo przy mocniejszym wciśnięciu gazu, tak samo jego puszczeniu mam szarpnięcie lekkie. Podejrzewam więc dwumas, ale że jestem zielony to jak wróżenie z fusów Kolejną bolączką jest przeładowywanie turbo, w piku pokazuje 2,2 bara, potem spadek. Jak juz sie rozpedze na trasie i probuje kogoś wyprzedzić to mam takiego kaczora jakbym puszczał gazu i wduszał, wygląda to zapewne z boku komicznie Podejrzewam że zaworek n75 ma z tym coś wspólnego, ale wolałbym potwierdzenie jakiegoś obeznanego. Wcześniej powymieniałem zaworki od odmy, odpowietrzenia skrzyni (trzepało silnikiem na wolnych obrotach), ezektor (zle złozylem przy czyszczeniu i sie rozwalił), zawór dv. Miałem błędy 17705 (dv), 16891 (odpowietrzenie skrzyni korbowej), 17544- mieszanka zbyt uboga. Błędy się już nie pojawiły. Intercoler jak zdjąłem węża kupe oleju wylecialo, ale to moze z zatkanej odmy, moze z turbo. Ciezko powiedziec bo oleju malo zjada tak mi sie wydaje, choc jak zimno ciezko powiedzieć czy dymi, zdaje mi sie ze tak. Jakby kto co mógł ciekawego dodać od siebie byłbym bardzo wdzięczny
  12. Chciałem sie przywitać na forum. Jeszcze nie zakupiłem swojego pierwszego audiczka, ciągle szukam. Jak to mówi po tych szybko znikających ofertach moja żona: spieszmy sie kochać audiczki bo tak szybko odchodzą Trzymajcie kciuki by w końcu sie udało...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...