
unreal159
Pasjonat-
Postów
95 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O unreal159

Informacje
-
Imię
Sew
-
Miasto
Gdynia
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
643 wyświetleń profilu
-
Witam. Mam nadzieje ze wybrałem dobry temat. Byłem dzis na hamowni 1.8t BFB. Wyszlo 169KM i 257 Nm. Wszystko seria tylko mam założone DP. Bylo to dla mnie zdziwienie bo spodziewałem sie raczej slabego wyniku na podstawie odczuc z jazdy. Jechalem ze znajomym co mial 1.8 bez turbo i nie szło tak łatwo go dogonic. Osoba która hamowała auto powiedziala ze byly duże opory toczenia. Po wyjechaniu z warsztatu bylo ok do momentu jak rozpedzilem sie tak do ok 100 i nagle auto stało sie slabe, spalanie wzrosło. Chwile tak jechalem i przeszło. Nigdy wczesniej tak nie mialem, dopiero teraz. Jakie dziwne opory mogły wpłynąć jakos na pomiar i zawyżyć jego wyniki ?
-
Przypominam ze mowie o tyle
-
W sumie szkoda wymieniac oryginalna piaste jak łożysko jest dobre. No i cena tez za tym idzie. Czyli nie da sie ?
-
Witam. Mozna wymienic sama koronke ? Mechanik dzis stwierdzil ze jest uszkodzona i jest zespolona z piasta. Widzialem ze mozna kupić sam wieniec tylko pytanie jak z wymiana?
-
Sory ale najprawdopodobniej zmieniłem złą cewke. Powinienem zmienic tą od sciany grodziowej. Zmienilem ja ale juz jutro sprawdze.
-
Witam. Dzis wieczorem chcialem podjechac gdzis, odpalam auto i chodzil jakby na 3 gary. Polecialem po kompa bez gaszenia auta z mysla ze to cewki. VCDS nie wykazal zadnych błędów. Sprawdzam grupy 14-15-16 same zera. Ogolnie mialem problem taki ze podczas jazdy jak ostro dodalem gazu i turbo nadmuchalo to szarpnelo ze 4 razy i jechal dalej. Majac podlaczonego kompa wywołałem to szarpanie i w grupie 14 i 16 zaczely pokazywac sie cyfry. Przewaznie 4. Zmienilem cewke 1 od rozrządu na nowa i dalej to samo. Jakieś pomysly ? 3 cewki mam nowe Beru i 1 z aso wymieniona na akcji serwisowej. Nie mam LPG a swiece maja moze z pół roku.
-
Dzięki. Zamówiłem, przyszło, zamontowałem i jest ok :)
-
Witam. Bede wymienial serwo z pompa na używke. Teraz pytanie. Nr czesci to 8e0612105M ale pod spodem jest jeszcze napisane a23p. Czy ten dopisek jest istotny ? I o czym on swiadczy ?
-
Ok BTDC oznacza jakieś tam położenie przed GMP ale co przy tym kącie następuje ? zapłon czy wtrysk ?
-
Widzialem juz 2 teorie. Jedni pisza ze jest to kat wyprzedzenia zaplonu a inni ze jest to kat wtrysku. Moze ma ktoś jakies dobre informacje ?
-
-
A skąd dorwac taka zeby była pewna ?
-
Witam. Obecna pompa podaje cisnienie delikatnie poniżej dolnego limitu i w dodatku słychać głośne wycie z miski. Jakie pompy zakladacie do siebie ? Odrazu mowie ze smok byl czyszczony, plukanka robiona a olej motul 5w40.
-
Najmocniej przednie lewe. Oba tylne tak samo.