Skocz do zawartości

Remilo7

Pasjonat
  • Postów

    158
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

15

O Remilo7

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

2088 wyświetleń profilu
  1. Proszę o analizę logów w związku z powracającymi błędami: 16684 i 16686. Świece wymienione na nowe, a cewki zamienione miejscami. Dodatkowo, być może powiązane z problemem lub nie, raz pojawił się błąd 17511 i wydaje mi się, że w wydechu jest nieszczelność. Statyczne PB 002+033+032 Dynamiczne PB 002+033 Dynamiczne PB 115+118 Statyczne LPG 002+033+032 Dynamiczne LPG 002+033 Dynamiczne LPG 115+118 Z góry dzięki
  2. No i chyba racja. Dzisiaj po niecałych dwóch godzinach stania znowu był problem z odpaleniem, a po zakręceniu zaworu i prawie 5 przerwy póki co odpalił od strzała.
  3. Na razie ma się dobrze. Jak nie wytrzyma to się wstawi mocniejszą i zrobi lepszy program ?
  4. Cześć, ostatnio Audi zaczęło ciężko odpalać. Problem zwykle dotyczy pierwszego odpalenia lub po dłuższym postoju. Stawiałbym na pompę paliwa, ale zmierzone ciśnienie oscylowało w okolicach 4 bar, więc proszę o spojrzenie na logi (na PB): 002 + 033 115 + 115 Dodatkowo pojawił się raz błąd 17536, ale po skasowaniu już nie wrócił. Samochód po programie i z LPG. Obydwie rzeczy wykonane ok. 3 lata temu i od tego czasu żadnych problemów. Instalacja serwisowana regularnie.
  5. Remilo7

    Montaż FMIC 1.8t AEB B5

  6. Nie wiem czy to magia oryginału, czy np. Thule też by się pod tym względem tak dobrze sprawdzał, ale jeżeli chodzi o hałas jaki generuje założony bagażnik, to uważam, że jest naprawdę dobrze. Często czytałem, że ludzie narzekali właśnie na to podczas użytkowania bagażników dachowych. A ogólnie to jestem zadowolony. Montaż bezproblemowy, na to też właśnie liczyłem kupując dedykowany bagażnik, stabilny, cena za używkę również była atrakcyjna, jedynie takie plastikowe pokrywki na kluczyk mogłyby być nieco lepiej wykonane, więc trzeba dosyć delikatnie się z tym obchodzić, żeby nie połamać.
  7. Miejsce montażu jest też napisane od spodu na gumach, gdyby naklejek nie było.
  8. Zmaleć nie zmaleje, jeśli nie będziesz wolniej jeździł (akurat o takim przypadku u siebie wspominałem i jeździe autostradowej), ale wzrostów też bym się nie spodziewał. A na pewno nie jakichś znaczących. Może gdyby ktoś miał inne doświadczenia, dodam też, że korzystam z bagażnika Thule 561 z mocowaniem roweru za widelec, a koło mam schowane w bagażniku. Być może to, że jest tego roweru trochę mniej na górze też jakoś pomaga.
  9. Trochę tak jak @Langista napisał. Za szybko nie pojedziesz (a przynajmniej nie powinieneś). Ja rok temu jak robiłem trasę z rowerem na dachu i trzymałem się zalecanych dla bagażnika 130 km/h (czasem 140, ale na pewno nie więcej) miałem najmniejsze spalanie jakie dotychczas zanotowałem ?
  10. Remilo7

    Bagażnik rowerowy

    Bagażnik na klapę to chyba generalnie najgorsza możliwa opcja. Wiadomo, że platforma na hak ma najwięcej zalet, ale ja korzystam z dachowego i też sobie chwalę. Tylko mocowanie za widelec, wtedy jest dużo stabilniej niż w klasycznych rozwiązaniach z uchwytem trzymającym za ramę.
  11. A mógłby, bo coś ostatnio gazownicy mają wielki problem, żeby się umówić na wizytę jak tłumaczę im naturę problemu ?
  12. Wymieniony ezektor i kilka innych elementów, powinno być już szczelnie. Czasy na PB jakby lepsze, ale na LPG nadal ten sam problem: PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_0CkAGR.html LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_hP84f.html
  13. Możliwe, ale był już śliski i dużo mniej przyjemny w dotyku. Niewielkie bicepsy się pojawiły, na razie robią dobre wrażenie, a z czasem ocenię czy rzeczywiście poprawiają coś w kwestii komfortu podczas jazdy.
  14. Rozumiem, że masz na myśli to jak został wyregulowany? Szczelność sprawdzona, puszcza jakieś bąbelki w zaznaczonym miejscu, więc zajmę się tym w tygodniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...