-
Postów
52 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
redoXe skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ4G6EN201515 -
Jak dla mnie, jako przeciętnego zjadacza chleba, absolutnie brak różnicy. To są różnice rzędu 2-5km/h na najwyższym biegu
-
Mam nadzieję, że to tylko lipny kabel. Jutro niestety pracuje 7-19, ale jak będziesz w okolicach w jakiś inny dzień, to chętnie. Dziękuję Wam panowie ?
-
redoXe obserwuje zawartość Rezonowanie / stukanie w silniku [BRB 116km] i Brak możliwości kodowania rnse
-
Z 07 - Control Head też nie mogę się połączyć - No response from Controller.
-
-
Oryginalne + pełny kolorowy fis, jeśli to ma jakieś znaczenie :-P
-
Witam. Mam problem, posiadam chińczyka z vcds 15.7.1 i nie mogę wejść w moduł navi (37) ani radio (56) - pokazuje no response. Chciałem jedynie odblokować sobie aux kodowaniem w rnse (v. 0650). Czy to kwestia kabla i wersji vcds? Czy może coś się wysypało? 07 - Control Head też nie mogę się połączyć - No response from Controller. Dzięki z góry. PS. Może jest ktoś z Tychów lub okolic mający kabel, żebym mógł podjechać sprawdzić czy da się zakodować aux
-
Dla potomnych, którym ten temat wyskoczy w szukajkach i chcą odpowiedzi: Tak, za GYA podejdzie GBQ, FEC i pewnie jeszcze inne podobne. U siebie zmieniłem GYA na GBQ bez problemu, p&p
-
Dla potomnych, którym ten temat wyskoczy w szukajkach i chcą odpowiedzi: Tak, za GYA podejdzie GBQ, FEC i pewnie jeszcze inne podobne. U siebie zmieniłem GYA na GBQ bez problemu, p&p
-
Lekko ponad miesiąc temu wymieniałem skrzynie biegów (w starej padł synchronizator 2) i przy okazji kompletne sprzęgło, mechanik oglądał dwumase i mówił, że do następnej wymiany sprzęgła bez problemu dojedzie. Poza tym przy wciskaniu sprzęgła lub na zimnym byłoby chyba coś słychać. Wymienię dziś łożyska w alternatorze, ale to chyba nie to..
-
Witam, jak w temacie, od dłuższego czasu bywają dni, że coś bardzo stuka/rezonuje/bije w okolicy silnika. Od miesiąca nie potrafię dojść co wydaje taki dźwięk. Nie ma to raczej nic wspólnego z temperaturą otoczenia/silnika, z porą roku, biegami, sprzęgłem, pompą wspomagania, pompą hamulcową, sprawdzałem już wszystko co możliwe, nawet turbo. Jedyna zależność, to jak przygazuje ponad 3,5tys, to spadając z obrotów słychać właśnie ten rezonans jak cichnie z głośnego na niski wraz ze spadkiem obrotów.. Jedyne co znalazłem to luz na boki na rolce alternatora (1mm), więc łożyska do wymiany lub łożysko w korpusie wybiło luz. Czy ktoś miał podobny dźwięk u siebie i znalazł winowajcę? Wrzucam filmiki do posłuchania.. Dzięki z góry VID_20221102_103804.mp4 VID_20221021_072820.mp4
-
Oki, wszystko sprawdzone, świece po 1ohm, kable ok, czujnik styki wyczyszcze, ale dalej zawyża. Odpala na razie fajnie na nowym aku, więc w lato się wezmę za czujnik pewnie. Spróbuję jeszcze na noc wężyk zagiąć i ciśnienie pompki sprawdzić. Jakby co to reaktywuje temat. Tymczasem dziękuję za pomoc wszystkim. Dodam jeszcze, że po wymianie czujnika spalin auto odżyło i odzyskało stracone 25 koni. [emoji41] Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
Ok, dzięki zaraz sprawdzę. Na razie szukam wtyczki czujnika temperatury spalin, bo wyciągnąłem sam przewód :-P Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
No to tak, aku wymieniony, kręci teraz jak szalony, ale dalej problem występuje. Jadę teraz na garaż, to jak Pany? Ten czujnik od płynu chłodzącego jest z tyłu bloku silnika? Sprawdze też świece i kable rozrusznika. Dzięki Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka