Skocz do zawartości

newALTjerry

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O newALTjerry

Informacje

  • Imię
    jaro
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

348 wyświetleń profilu

Osiągnięcia newALTjerry

0

Reputacja

  1. Witam. Podepnę się do tematu aby dodać swój problem. Po wymianie nagrzewnicy, świeciły się cały czas światła stopu, nawet bez stacyjki. Czujniki nie reagowały. Zaprowadziłem do magika, zrobił w dwie godziny i skasował 150. Myślałem że ma to coś wspólnego z podświetleniem rejestracji bo jedno światełko nie świeciło a podobno kabel był przetarty w wiązce progowej między drzwiami. Teraz nie świeci żadne z rejestracji heh ale podjadę z reklamacją jak wrócę z trasy. Pozdrawiam
  2. Sprawdzę sprawdzę, właśnie taki mam zamiar sprawdzić wszystkie szczegóły odnośnie tego błędu, a jeśli to nic nie da to mechanik pod młot i rozebrać pokrywę i sprawdzić cały wałek ssący, bo podobno jest dobry. Odma chyba dozna, czwornik zmieniony z b7, podcisnienia nie sprawdzałem ale od gruszki ciągnie.. Olej.. pólsyntetyk, pierwsze zalanie na przeplukanie 300-500ml na tys, druga wymiana na valvoline, zaraz 10tys będzie, dwa litry dolane i już minimum więc dużo lepiej. W wolnej chwili zrobię logi Zrobione logi jak mówiłeś http://vaglogi.pl/log-002_033_o5V93.html (b6 ALT) statyczny http://vaglogi.pl/log-003_032_033_NSSevt.html (b6 ALT) DYNAMICZNY ale pomylilem grupe i jest 3 zamiast drugiej, jutro zrobie jeszcze raz 22.10.18, 9;32 Dzis rano zrobilem logi a przedtem bląd 17748, po logach 17927 i wypadanie na trzecim cylindrze (rano zmieniona cewka, swiece w oleju) Grupy 002, 033, 093: http://vaglogi.pl/log-093_002_033_qj5mg6D.html (b6 ALT) w czasie testu check sie nie swiecił..
  3. Rzeczywiście, aku odłączałem w tygodniu bo podłączalem odstraszacz na gryzonie. Blędy zczytane były wczoraj po trasie 100km. Cewka byla wymieniana na 3cim cylindrze jakos w sierpniu nowa od 1.8t bexa, kolega mi podrzucil i tak została. Jest dłuzsza i wystaje ale to raczej nie problem?.. Auto ogólnie normalnie odpalało, tamtej zimy też, dopiero niedawno zacząl mieć problemy z odpalaniem na benzynie (na gazie odpali szybciej, dobrze że jeszcze mrozów nie ma), po tym jak stało 6tyg pod plandeką bo padła pompka sprzęgła a ja byłem w delegacji. Jak odpali i sie rozgrzeje to nierówno pracuje na jałowym, jakby sie zadławiał i kopci na biało. No i ten check. Tak było od początku czyli od roku odkąd mechanik go uruchomił. Własnie wczesniej wyskakiwał 17927 a ostatnio 17748 ale tydz temu przeczysciłem halla z przodu i go juz (narazie) nie wywala a znów pojawił się 17927 i dziś rano po krótkiej przejażdżce był tylko ten błąd. Niedawno wymieniłem tez membranę gruszki podcisnienia na nową, ale różnicy jakos nie czuć na wolnych. Czy możliwe że, mimo że auto pali i jeździ, to przez ten rozrząd tak kopci i nierówno chodzi? Jesli to nie wina jakiegoś czujnika..
  4. Dzięki. Sprawdzilem wczoraj błędy i tego 17748 nie bylo, ale wyskoczyły inne. W załącznikach nowe błędy oraz logi statyczne z kanału 093. W 4tej kratce zadnego odczytu ale zakladam że jest tam wartość żądana czyli 0. Czy da się coś z tego wywnioskować? A moze wykonac inne odczyty? Z góry dzięki za pomoc. LOG-01-093-xxx-xxx.csv
  5. Witam. Też mam podobny problem. Auto przywiozłem rok temu z nl z uszkodzonym silnikiem. Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Zrobiony został remont tj planowanie i szczelność głowicy, poskladany w całość przy okazji wymienione rozrządy'.. Mechanik poskładal ale wysilać się nie potrafi żeby zwrócić uwagę co jeszcze ew. trzeba by zrobić. Od tamtego czasu przy 309tys teraz 326k świeci się check.. Rozrząd sprawdził jeszcze raz i mówi że ok a błąd 17748 jak świecil tak świeci. Czytałem różne posty i może przeskoczyć wałek na łańcuszku, impulsator na walku podawać błędny sygnał z racji wygietych i pokruszonych blaszek (tylko który to ten impulsator, może ktoś wie? ), ułamany czy ukruszony ząb na kole.. Już sam nie wiem co sprawdzać i czy u tego samego mechanika.. Może ktos wie gdzie szukać problemu z tym błędem w altku.. Chetnie podjadę. Dodam że auto kopci na biało na gazie i benzynie a ostatnio mam problem z odpaleniem na benzynie, płyn ubywa ale muszę wymienić uszczelki nagrzewnicy dopiero będę wiedział czy tylko tam cieknie. Proszę o jakieś wskazówki bo już ręce opadają! Pozdrawiam
  6. Witam, czy problem rozwiązany od tego czasu? ?
  7. Panowie mam pytanie, Czy to możliwe że w tym silniku kontrolka cisnienia oleju może być objawem problemu z panewka? ? auto trochę głośno chodzi ale się zbiera.. Na zmianę wyskakują błędy 17748 i 17927 czyli G40 i G28, coś z wałkiem rozrządu ale czujnika ciśnienia oleju VAG nie pokazuje.. Na wolnych obrotach auto drży na zimnym.. Niedawno były wymienione uszczelka pod głowica i rozrządy, termostat, płyny itd.. Już sam nie wiem ..A może to czujnik wysokiego ciśnienia oleju? lub wariator?.. Poza tym ubywa chyba trochę płynu chłodzącego a tłumik mokry, ale w silniku nie widać płynu.. Po wymianach przejechane ok 100km i nadal by woda z tłumika nie odparowała?.. .. Jakby tego było mało, k..o się rozpadało, a w aucie nie ma ogrzewania! Właśnie zlokalizowałem wyciek z nagrzewnicy na dywanikach. Ręce opadają. Dobra, troche sie zagalopowałem bo tu temat o oleju. Najpierw muszę zrobić porządek z silnikiem, a potem tu pewnie zajrzę bo oleju to mi też sporo łyka, na jakies 400 km od planowania, juz z pół litra wlałem a w tłumiku sadza.. No i w czwórniku odmy juz smalec, ach. Pozdrawiam
  8. Witam, mam podobny problem. Pojawiają mi się te dwa błędy na zmianę. Po odpaleniu na zimnym, trzęsie silnikiem na wolnych obrotach. Gdy się zagrzeje, jest lepiej. Poza tym, cały czas się świeci oldruck czyli ciśnienie oleju.. Czy i jak, może być to powiązane ze sobą.. Dodam że kupiłem z wymieszanymi plynami więc po diagnozie uszczelki pod głowicą nastąpił remont.. Planowanie, nowe uszczelki, obydwa rozrządy, olej lotos 10/40.. Auto nawet ładnie się buja, tylko to ciśnienie oleju wnerwia no i te dwa błędy! Może ktoś coś doradzić? Aha, brak przedniej części odlotu powietrza, ale czy może mieć to jakiś wpływ? Z góry dzięki za pomoc
  9. No tak, tylko nie pokazuje żadnego błedu z tym związanego. . Dzis podłączylem Vaga i z silnika wyskoczył tylko błąd 17... Nie pamiętam numeru, bo skasowłem i juz się nie pojawil, ale chyba 17748 a dotyczył G40 i G28.. (natomiast tydzien temu wystąpił tylko G28 błąd 16706). Otóż ten czujnik położenia wałka rozrzadu mechanik 'podobno' wymienił, a problemów z odpalaniem nie ma. Po przegazowaniu ponad 2k/min. załącza sie cisnienie oleju.. ...A może to wina silikonu z miski, który mógłby przytkać smoka?.. ?
  10. Witam po krótkiej przerwie.. Silnik poskladany, stan oleju ponad pół miarki a świeci się 'oldruck' czyli ciśnienie oleju, mimo że ciśnienie było sprawdzane i jest ok.. Czy może to być wina wskaźników? Tak twierdzi mechanik. Poza tym mam inny problem.. Felgi z otworami 20mm a w środku śruby, same złodziejki 20 szt, nie było nasadki.. 10-kątowa 14mm.. Może posiada ktoś takową..
  11. Mechanik mówi że pracują, wszystko było sprawdzone, głowica była wyjęta. Teraz na wolnych obrotach jakby się dlawił, a na desce zapala się smarowanie i serwis.. Mech obstawia pompę oleju ale powiem mu o tym wariatorze .. ...Ciśnienie oleju w normie więc podobno to wina wskaźników a wariator też ok. Wymieniony jeszcze został czujnik wolnych obrotów i cały plastik z termostatem, i teraz zgasł check.. Nie słyszałem jeszcze jak chodzi ale to miało rozwiązać problem..
  12. Silnik złożony, wszystko wyczyszczone, co było możliwe wymienione- obydwa rozrządy, uszczelki, czujniki, miska ze smaru wyczyszczona.. Odpalony i.. Coś klekocze jakby nie palił na wszystkie ... Ale smarowanie podobno ma.. Jutro sprawdzenie ciśnienia oleju bo może pompa niedomaga.. A jak się okaże ok to podobno elektronika na desce szwankuje.. Możliwe to jest?
  13. Właśnie, zapomniałem że jest też i taka opcja. Poskładam silnik w całość, zaleje jakimś niedrogim olejem ale będę pewnie musiał zarejestrować bez gazu jak coś z nim będzie nie tak, żeby pojechać na homologację. Jednak żeby zarejestrować, będę pewnie musiał, tak czy tak, zdemontować butle.. I zawieźć do homologacji.
  14. To to na pewno bo Holendrzy nie chcą zdradzić swojego patentu ale u nich wystarczy wbicie w dowod ze auto ma gaz no i maja pompe w butli.. A co za tym idzie skoro u Nas jest wymagana homologacja na butle wiec musze ja wymienić wiec pewnie przerobić tez gaz bo będzie trzeba dokupić nowa pompe gazu no i wtryski itd. itd. i czy to się oplaca.. Albo po prostu zostałem wkręcony ze u nich nie ma papierów na gaz.. Może miał ktoś z tym do czynienia..?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...