
Przemek.1997
Pasjonat-
Postów
294 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
9O Przemek.1997

Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Brzeziny
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
APT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1368 wyświetleń profilu
-
Temat trochę stary ale mam podobny problem, Tobie udało się go rozwiązać? Co było przyczyną?
-
W 1.8 wolnossącym jest jedna cewka na 4 gary. Pomyliłeś z 1.8T. Co do pytania autora sam byłem postawiony przed wyborem, zamienników zbytnio nie polecają ze względu na krótką żywotność no i jak się uda dana sztuka więc poszedłem w używkę. Śmigam już szmat czasu i nic się nie dzieje
-
Głośna praca silnika , metaliczne dźwięki w okolicy napinacza łańcuszka
Przemek.1997 odpowiedział(a) na danielzlego temat w 1.8
Siemka, miałem to samo, bierz się od razu za napinacz z łańcuszkiem, nie wiem czy znajdę filmik ale pokazałbym że mój tak samo chodził, i też wystarczyło musnąć gaz... -
Jasne, przepływka Bosch 0 280 218 013 06B 133 471
-
Ja pamiętam że na starej przepływce miałem podobne wskazania jak u Ciebie, ale i wywalało błąd, kupiłem używkę, miała być sprawna a okazało się że tak dawkowała że miał problem nawet odpalić, zwróciłem i kupiłem ori nowy z takimi samymi numerami. Ponad 3 lata i spokój
-
Trochę dużo mi się wydaje, gdzieś chyba czytałem swego czasu że ma być od 2-3,5g. U mnie na rozgrzanym silniku jest 2,4-2,7g. Dane na podstawie kilku podpięć w różnym czasie. Dzieje się coś więcej?
-
Gruszka podciśnienia kolektoru dolotowego A4 B5 1.6 ANA
Przemek.1997 odpowiedział(a) na adas483 temat w 1.6
Cięgno możesz sam naprawić tylko inwencji twórczej potrzeba, są pomysły na necie można podpatrzeć, a membranę powinieneś dorwać na głupim allegro bo widziałem do 1.8 a kupić używkę dobrą graniczy z cudem, sam się przejechałem. Kupiłem nową membranę i spokój na lata. -
Pompa paliwa na zapłonie się uruchamia?
-
Widziałem ale że w tym temacie więcej jakichkolwiek informacji to tu odpisałem
-
Trochę mało składnie napisane więc zacznijmy od początku. Masz tam 2 kable na dwa pierwsze cylindry, 3 i 4 cylinder ma założone fajki bezpośrednio na świece. Każdy styk do świecy jest w gumowej osłonie po to żeby nie przeskoczyła iskra i żeby sama fajka pewnie siedziała. Jeśli gumy są spękane lub źle siedzą może przeskakiwać iskra i stąd nierówna praca silnika. Miałem podobnie u siebie. Na 1 i 2 cylindrze czyli na kablach fajki masz na wcisk natomiast te bezpośrednio z cewki na 3 i 4 cylinder są na sprężynie i dociskając cewkę do silnika dobrze stykasz fajkę z świecą. Dlatego cewka musi być dobrze dokręcona ale wiadomo że z umiarem. Zobacz też czy sama cewka zapłonowa nie jest gdzieś popękana (miejsce przykręcenia kabelka z oczkiem głównie oraz od dołu, tam miałem u siebie pęknięte). Świece wymień na nowe, gumy na fajkach jeśli spękane to też. Jeśli świece pływają w oleju to do wymiany uszczelka pod pokrywą bo to też skraca żywotność a tym olejem który spłynął się nie przejmuj, przepali.
-
Na to też są sposoby, trzeba poszukać na necie, u siebie też to naprawiałem. Śmigam parę lat i nic się nie dzieje.
-
Przerabiałem temat i klejenie nie utrzyma, zostaje wymiana na nową. Idzie dostać na allegro teraz.
-
Są sposoby na naprawę tej gruszki, nawet chyba w tym temacie trzeba były dodawane zdjęcia, trzeba przeglądnąć i poszukać, ale najlepszy sposób to własna inwencja twórcza, sam u siebie to naprawiałem. Sprawdź też czy membrana jest cała bo jeśli jest uszkodzona naprawa cięgna nic nie da. A to nie są żadne kable tylko wężyki w których jest podciśnienie do sterowania tą gruszką. Skoro są sprzecierane to zacznij od ich wymiany i naprawy cięgna. Jak nie będzie działać to do sprawdzenia membrana.
-
Wymieniony na ori czy jakiś zamiennik? Miałem ten sam problem ale wymiana na ori czujnik pomogła.
-
1.8 apt nie odpala nie działa pompa paliwa migające epc
Przemek.1997 odpowiedział(a) na Tymian15 temat w 1.8
To jest kostka stacyjki.