Skocz do zawartości

koszykR6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koszykR6

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia koszykR6

0

Reputacja

  1. Podepnę się pod temat. Mianowicie mam problem z zakodowaniem szyb z pilota. Po kodowaniu szyb vagiem domykanie szyb z kluczyka działa jak i otwieranie, ale pilotem już nie da się ani zamknąć ani otworzyć . Zastosowałem się do powyższej instrukcji ale nie przynosi to efektu jakieś sugestie pomysły ?
  2. Wszystko fajnie ale tak jak mówię w, serwisie w którym miałem to robić oni zalecają ponowną wizytę po okresie takim jaki przewiduje producent nie ważne jakie to są części czy ina czy conti bosch bo takie zakładają. Dlatego straszne rozbieżności. Musze chyba z ciekawosci zapytać producentów ile oni gwarantują.
  3. Panowie i Panie, jak to jest z tym rozrządem w naszych Bex-ach ?. Mianowicie szukałem info na ten temat na forum i w kilku warsztatach i tak: Aso podaje co 180 tyś Warsztaty jak zapytałem co ile przewidują ponowną wizytę jak u nich zrobię rozrząd to tyle ile przewiduje producent. Następny warsztat ze 100 - 80 trasy a jak jazda miejska to nawet co 60 tyś. (rozumiem ze chodzi, o czeste uruchamianie silnika, to obciąża pasek i może wpływać na jedgo szybsze zużycie.) Wiec rozbieżności są spore wiec jak wy, użytkownicy robicie ze swoimi wymianami może z doświadczenia wiecie ile bezpiecznie jest w końcu dla naszych silników. Pytam, ponieważ rozrząd w moim BEX-ie ma (dopiero lub aż 49 tys ) i po opisach nie wiem czy jest sens go ruszać. Dodam, że był wymieniany w Szwajcarji, stosowne wpisy mam i faktury też są na tą wymianę. Mam nadzieje że, ktoś rozwieje wątpliwości.
  4. Panowie i Panie, jak to jest z tym rozrządem w naszych Bex-ach ?. Mianowicie szukałem info na ten temat na forum i w kilku warsztatach i tak: Aso podaje co 180 tyś Warsztaty jak zapytałem co ile przewidują ponowną wizytę jak u nich zrobię rozrząd to tyle ile przewiduje producent. Następny warsztat ze 100 - 80 trasy a jak jazda miejska to nawet co 60 tyś. (rozumiem ze chodzi, o czeste uruchamianie silnika, to obciąża pasek i może wpływać na jedgo szybsze zużycie.) Wiec rozbieżności są spore wiec jak wy, użytkownicy robicie ze swoimi wymianami może z doświadczenia wiecie ile bezpiecznie jest w końcu dla naszych silników. Pytam, ponieważ rozrząd w moim BEX-ie ma (dopiero lub aż 49 tys ) i po opisach nie wiem czy jest sens go ruszać. Dodam, że był wymieniany w Szwajcarji, stosowne wpisy mam i faktury też są na tą wymianę. Mam nadzieje że, ktoś rozwieje wątpliwości.
  5. koszykR6

    Jaki olej do 1.8T?

    Ok to widziałem ale waszym zdaniem jaki będzie lepszy dla silnika przy 240 tyś. Skłaniam się ku x-cess
  6. koszykR6

    Jaki olej do 1.8T?

    Panowie i Panie jaka jest różnica między Motul 8100 X-cess a X - cleen ? Tylko dodatki czyszczące bo nie wiem jaki z tych dwóch wybrać do bexa?
  7. koszykR6

    Skradzione

    Na fejsie pojawiła się informacja audicy stojącej kilka dni w dziwnym miejscu, może ktoś szuka a to jego Własność https://m.facebook.com/groups/1766421800289660?view=permalink&id=1919227438342428 Może to info się przyda
  8. Witam mam na imię Łukasz i jestem z Sosnowca. na chwile obecną nie posiadam żadnego modelu ze znaczkiem Audi , ale mam nadzieje że się to za nie długo zmieni, ponieważ poszukuje A4 B6 1.8T Avant Quattro. Pozdrawiam Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...