Jump to content

franc321

Pasjonat
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About franc321

Informacje

  • First name
    Franc
  • Location
    LUB

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Mam podobny problem, wymieniałem juz uszczelki, dokręcałem najpierw z odpowiednim momentem, pozniej juz mocno i dalej cieknie przy laczeniu z turbo. Wyciagalem ta całą rure ale nie widze, zadnych wad, ktore by tłumaczyły dlaczego olej cieknie. Przy turbinie tak sam. Jakieś pomysly? Myślę o wymianie tej rury tylko co tam moze sie w niej zużyć jak sama w sobie jest szczelna.
  2. Czyli strumien światła drogowego ma padać na linie odcięcia mijania tj. na filmiku ? Ciekawy sposób, na pewno go wypróbuje, dzięki za odzew. Gdzie można dostać takie tulejki silikonowe? Ew może zwykłe oringi zastosować? Bo jak pisałem u mnie są i nie zauważyłem by ktoś tu wcześniej grzebał. Co prawda wydaje mi się, że w lampie prawej były takie grubsze a w lewej cienkie, ale soczewki czyściłem na szybko i zbytnio nie zwróciłem uwagi 🤔
  3. Witam! Odgrzewam starego kotleta Przeczytałem już chyba większość postów o lampach xenon w a4 b6 i dalej brak pomysłu jak sprawnie wyregulować te cholerne długie względem mijania Mijania świeca ok, a drogowe bardzo nisko. Jak czyściłem soczewki to zwróciłem uwagę na białe podkladeczki pod dolnymi śrubami projektora xenona, ale nie rozumiem jak można nimi regulować wysokość odbłyśnika. Jak przykręcę za lekko to odbłyśnik jest luźny i muszę je dokręcić z lekka siłą. Nie wygląda jakby ktoś kiedyś je rozbierał a mimo to drogowe świeca praktycznie przed auto Może ktoś ma wymiary odleg
  4. Witam. Czy to podejdzie do ori lamp xenon a4 b6 P&P czy trzeba coś rezac?
  5. I jak udało się dobrać kolor najbardziej zbliżony do platin hell?
  6. Witam, podbijam. Mam podsufitkę platin hell, ktoś polecał sklep https://modeco-sklep.pl ale jak dobrać kolor materiału? Na stronie jest kilka bardzo podobnych do siebie odcieni.
  7. Ja jestem zawiedziony tym modem, działa raz na 10 prób otwarcia. Siłowniki nowe krosno, sprężynki penta a jednak coś niedomaga.
  8. Póki co, nie martw się na zapas Pojezdzisz, zobaczysz. Co do oleju tj. napisal kolega @AndrzejK. Tak naprawde firma ma drugorzędne znaczenie, podstawa to specyfikacja i wymiana max 9-10k. Ja leje motula, moze ravenol czy meguin są lepsze ale czy poczuje różnice? Wcześniej lałem Liqui Moly, teraz motul a różnicy nie widzę.
  9. W 1.8t ciśnienie sprężenia na poziomie 7 barów to minimum absolutne, norma to 10-13 barów. Natomiast różnica cisnienia w poszczególnych cylindrach wieksza niż 3bary kwalifikuje silnik do remontu. Kolega stwierdził, że woli kupic drugi silnik, co też zrobił. Z remontami różnie bywa, mechanik ocenia koszt na 2.5tys a wychodzi 4tys zl Tak więc najpierw odpowiednia diagnoza a później działania. Koszt takiego pomiaru to raptem 50-100zl i już dużo wiesz o stanie silnika.
  10. Moj kolega miał identyczną sytuacją w b5 1.8t, po zmienie oleju po zakupie zaczął pić olej jak szalony, a mowil że przed wymianą trochę pojezdzil i bylo ok. Suma sumarum doszlismy do wniosku, że silnik musiał byc zalany wcześniej jakimis uszczelniaczami, ceremizerami, motodoktorami itp które po zmianie oleju zostały wypłukane, a które de facto mniej lub wiecej, ale ogólnie działają. Po zmierzeniu kompresji na 1 cylindrze mial ledwo 7, a na reszcie po 12.5 i od tego bym u Ciebie zaczął, pomiar kompresji wraz z próba olejową, dużo się rozjaśni. A wymiana oleju na najlepszy może pomóc, ale proble
  11. nie posiadasz moze poduszek do 1.8t b6?
  12. Witam! Odgrzewam kotleta w związku z problemem poduszek w silniku 1.8t bfb. Problem znany, oryginał prawie 5 stówek szt. Używek praktycznie nie ma sprawnych, 99% na allegro to złom, śledzę temat kilka miesięcy. Kolega @soul87 kilka stron wcześniej pisał, że montował poduszki febi z b5 1.8t, koszt ok. 100zł/szt., natomiast febi do b6 koszt ok 200zł/szt. Niestety nie udało mi się znaleźć różnic tych poduszek, ani nawet najważniejszych wymiarów - długość. Wydaję mi się, że jednak jako alternatywa od ORI lepsze będą dedykowane do b5 1.8t niż do b5 s4, gdzie są całkiem inne silniki, a przy ty
  13. Musze doczytac... Ale czemu jest tak, że wielu osobom mod działa dobrze, bezproblemowo a u mnie czy u innych od początku problemy...:-|
  14. Tez mi się tak wydawało, że mniejsza liczba podkładek to mniejsza siła, ale czytam różne wersje nt tego moda. O jakich odbojnikach mówisz? o sprężynkach? Sorry nie doczytalem.
  15. Witam! Wczoraj założyłem moda w swoim avancie b6, siłowniki krosno noweczki 650N 24520+oring+podkładka+penta niebieska+dwie podkładki i zaraz po złożeniu działało super. A po kilku h juz nie, zamek się otwiera, ale klapa sie nie podnosi...Podnoszę ją ręcznie i znowu działa dobrze. Kiepskie siłowniki czy może zdjąć z jedną podkładkę?
×
×
  • Create New...