Skocz do zawartości

franc321

Pasjonat
  • Postów

    132
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O franc321

Informacje

  • Imię
    Franc
  • Miasto
    LUB

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia franc321

1

Reputacja

  1. Czy Dębice UHP 2 nadal są polecane jako wybór cena/jakość?
  2. Dzisiaj muszę zamówić skraplacz, chciałem nissensa, ale naprawdę dużo jest w necie negatywnych opinii. Mam wrażenie, że większość części to jest robiona teraz na jedno kopyto Mimo wszystko brać nissensa czy nrf, thermotec?
  3. A jak wygląda kwestia reklamacji w razie jakiejś wady? Czy montując samodzielnie pozbawiam się drogi reklamacji bądź skutecznej reklamacji niż montowałby to warsztat? Pytam bo sumie nigdy nie musiałem nic reklamować a o tych skraplaczach jak czytam to loteria A wiadomo, dochodza koszty jak ponowne nabicie itd. w razie potencjalnej wady, usterki zakupionego skraplacza. Czy z Waszego doświadczenia np. w takim IC często odrzucają reklamacje? Choć to pytanie może być zbyt ogólne...
  4. Nissens który montowaleś był pomalowany na czarno czy zwykly kolor szary aluminium bez malowania? Wolalbym pomalowany, na pewno trochę to wpłynie na trwałość. Oringi już mam komplet z ASO. Czyli jednak polecacie nissens
  5. Nie widzę valeo w intercarsie, a wolałbym tam zakupić. A jak ten thermotec czy nrf? Jednak nissensa chyba odpuszczę. Jeśli w tamtym roku przy wymianie osuszacza montowałem nowe oringi z aso, to teraz przy kolejnej wymianie powinienem zastosować znowu nowe?
  6. Poczytalem na różnych forach i jednak nissens ma opinię średnią, kiedyś bardzo dobry a teraz różnie. Czesto przewija sie termotec jako polecany. Zakład w którym stwierdzono mi nieszczelność skraplacza również montuje głównie termotec. Jak Wasze doświadczenia? Termotec będzie ok czy brać nrf? Nie mam doświadczenia z tymi firmami.
  7. Witam! Muszę wymienić skraplacz w swoim a4 b6, jaka firma jest godna polecenia? Denso, nissens, nrf? Najwięcej wpisów polecanych jest dla nissens. W tamtym roku wymieniałem dławik i osuszasz na mahle/behr + ori oringi. Czy teraz przy wymianie skraplacza powinienem ponownie wymienić osuszacz? pozdrawiam
  8. Tak właśnie też myślałem, że to nie jest dobry pomysł. Poszukam innego fachowca od klimy. Dzięki
  9. Witam, potrzebuję porady. Mam nieszczelną klimę, w ubiegłych latach działała bez problemów, w tamtym roku nabijana a teraz na wiosnę już brak ciśnienia. Zaprowadziłem auto do polecanego u mnie w okolicy zakładu (zajmują się tylko klimą i akumulatorami) na zlokalizowanie nieszczelności. Po 3h miałem telefon, iż nieszczelność jest tak mała, że będzie bardzo ciężko ją zlokalizować, a ciśnienie uszło dopiero po ponad 2h. Zaproponowali nabicie klimy z dodatkiem jakiegoś uszczelniacza, który rzekomo bezinwazyjnie uszczelnia tak małe nieszczelności, koszt z nabiciem około 500. Osobiście nie jestem przekonany do takiej naprawy, bo jednak wolałbym wiedzieć gdzie jest nieszczelność, wymienić czy naprawić i mieć problem z głowy. Ale nie siedzę w temacie i może tak się robi poprostu. Jechać do innego warsztatu czy nabijać u nich? Pozdrawiam
  10. Panowie czy ten czujnik G65 tylko ori? Widzę, że z ASO kosztuje prawie 400 ? Nie chcę zakładać jeszcze nowego tematu, klima nie działa a był błąd 00819 - High Pressure Sensor (G65): Signal too Low, błąd skasowałem ,ale econ zablokowane. Dużo czytam, że zamienniki działają jak chcą, tylko że to 1/3 ceny ori. Wydawało mi się, że hella czy mahle nie są takie złe.
  11. Byłem w dwóch niby polecanych warsztatach w swojej miejscowości, w jednym ustawili geometrie (jak pamiętam był problem z pochyleniem kół przednich) w drugim potwierdzili, że jest ustawiona dobrze i lepiej się nie da, a ten typ tak ma. Więc pojechałem do trzeciego warsztatu ten car polecanego tu na forum. Chłopaki bardzo kumaci, potwierdzieli, że lepiej się ustawić nie da. Próbowali coś tam sankami regulować, ale niby bez skutku. Powiedzieli, że może coś nie tak ze zwrotnicami. Oczywiście cały zawias mam nowy. Jest znacznie lepiej, ale na pewno nie tak jak powinno być. Przy oponach 225 i niskim zawieszeniu oczekiwalbym "przyklejenia do jezdni" a tak nie jest i to nie tylko moja opinia. Auto nie wyglada na tluczone. Żyje z tym dalej .
  12. Panowie, czy jeszcze ktoś wymieniał wspomniany czujnik i objawy ustąpiły? U mnie podobny objaw, ale różnica temperatur czujnik względem faktycznej max 3 stopnie, więc czujnik odrzucam jako błędnie działający.
  13. Witam, Z racji, iż nie posiadam kanału dłubanie przy aucie zaczynam od podniesienia go i podstawieniu kobyłek. Ani to wygodne ani szybkie. Ostatnio ogladam się za najazdami samochodowymi, są różnych rozmiarów ale znalazłem takie o długości 135cm i wysokość najazdu 33cm. Czy ktoś korzysta z takich lub podobnych najazdów? Czy można wygodniej dłubac niż z kobylkami? Mam zawias 1be i zastanawiam się tez, czy nie zahacze zderzakiem przy podjeździe. Jak ktoś używa najazdów takich lub innych proszę o odzew. Pozdro
  14. Ok, dzięki czyli najszybciej trzeba zdemontować zderzak i powinno się nieco rozjasnic co do jego demontażu
  15. No właśnie po wymontowaniu reflektora osuszacza prawie nie widać, bo IC go zasłania. A nie mogę znalezc jak go najprościej zdemontować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...