Skocz do zawartości

BartoszSoldier

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

45

O BartoszSoldier

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

5552 wyświetleń profilu
  1. Zakładaj śmiało z servotroniciem, schemat i podłączenie instalacji jest pięknie opisane na forum i nie jest to skomplikowane, poczujesz ogromną różnicę, kierownica będzie chodzić jednym paluszkiem.
  2. Słuszna decyzja, gratuluję Standardowo zaczyna się od wizualnych pierdół a kończy na swapie silnika
  3. Plan dobry, plus parę jeszcze pierdół po drodze przyjdzie i robi się ponad tydzień
  4. Plug&play potnij i pospawaj 🤣 skąd ta dokładka?
  5. „Marian, tu się robi jakby luksusowo” Na aucie pokaż te koło a nie w pudełku następna relacja będzie z nowym gwintem
  6. Czemu zrzucasz winę od razu na LPG? Przyczyna może być zupełnie inna.
  7. To juz pije a nie obytek. Przy takiej ilości to zauważyłbyś dym niebieski jakby turbo puszczało. Gdzieś musi się lać, sprawdź uszczelkę pokrywy zaworów i zobacz czy świece/cewki nie stoją w oleju.
  8. Nie zgodzę się. Jeżeli gaz ustawiony na drodze po logach z vcds i pilnowane systematycznie to nic się złego nie dzieje.
  9. W jakim celu wlałeś ceratec? Przez ten ubytek? Co to dokładnie za zegar? Podrzuć jakiegoś linka z ciekawości
  10. W kanale częściej niż w domu, znam to 🤣 Późno z tymi letnimi co nie kupisz to i tak będzie dobrze bo świeże a co człowiek to opinia.
  11. Trzeba było machać, łapać, rzucać się pod auto pewnie jechałem z rodziną ale lubię pogadać z drugim motoświrem Miałem pojawić się na Dajtkach na tym motofestiwalu w niedziele co był ale nie wszystkie elementy układanki skończone i lakier trzeba „dolizać” W lipcu chyba następna edycja, więc jest szansa Brak czasu narazie bo wysyłają mnie na kurs z pracy ale z każdą myślą i „oględzinami” pod maską staje się to coraz bardziej łatwiejsze
  12. Potężna inwestycja z vfiz Ciśnienie rozerwało okucie przewodu czy jakieś naprężenie?
  13. Mało przetarty szlak Jest na forum jedna sztuka opisana, rozmawiałem z użytkownikiem jak wsadził pompę z volvo ale tam potrzeba oddzielnego sterownika, żeby to prawidłowo i na 100% działało. Ja się zastanawiam coś na zasadzie pompy z fabii II albo audi A1 gdzie mamy wybudzenie po alternatorze albo szczytuje prędkość i się utwardza tak jak obecnie przy servotronicu. Coś z tego będzie
  14. Zacząłem zgłębiać temat elektrycznej pompy wspomagania zamiast tej hydraulicznej. Ktoś może próbował u siebie albo chciałby się podzielić jakimiś informacjami?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...