Skocz do zawartości

BartoszSoldier

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

45

O BartoszSoldier

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

6206 wyświetleń profilu
  1. Jaka masz instalkę od gazu? Złącze diagnostyczne, odpowiedni program i samemu ustawiaj. Jest masa poradników czym się wzorować i od czego zacząć. Do dzieła
  2. I tak musisz zdjąć głowicę, więc jak już robić to konkretnie, raz a porządnie ciekawe czy to szpilki się wyciągnęły czy coś innego się przydarzyło.
  3. Zawsze coś … ale tak to już jest jak z oryginalnego auta zostaje tylko karoseria Kolejne szpilki arp czy coś „mocniejszego”?
  4. BartoszSoldier

    A4 B7 1.8T

    Musisz pamiętać, że ten model już jest „wiekowy” i choć silnik idioto odporny to niewłaściwie użytkowany może być już zmęczony. Wszystkie w tym przedziale cenowym będą miały od 300 do 400 tys km także musisz się liczyć z inwestycja na starcie po kupnie czy to blacharsko-lakierniczej czy mechanicznej. Pytanie już do Ciebie co będzie łatwiejsze albo „łagodniejsze” do zrobienia ale tak czy siak nikt po ogłoszeniu nie będzie wróżył … tak jak przedmówcy wyżej, dobre auto idzie w moment a szczególnie b7 1.8t gdzie dalej jest rozchwytywane i codziennie widuje ogłoszenie, że ludzie dalej poszukują … po konkretnym ogłoszeniu i po zdjęciach podejrzewam handlarza. Miernik lakieru w łapę i komputer, złącze diagnostyczne i w drogę, jechać oglądać. Swoją b7 1.8t użytkuje 7 rok, więc coś tam już wiem o aucie, jak będziesz potrzebował pomocy to pisz śmiało
  5. Olej zmieniany max co 10 tys km i do każdej zmiany płukanka silnika. Dodatkowo jakoś od 3-4 zmian oleju regularnie psikam na tłoki antykoks/antycarbon od xado. Na pewno nie zaszkodzi a zawsze może pomóc
  6. Podrzuć jakiś namiarem, info o tym liczniku bo ciekawie to wygląda.
  7. Ciekawa opcja z tym odpowietrzeniem do zbiorniczka, wykorzystam
  8. Powielił się komentarz, przepraszam.
  9. Wow to na stacji benzynowej od razu dolewka oleju musiała być Do swojego też dolewam, nie będę ukrywał ale to są wartości max 5 setek w skali 10 tys km także chyba nawet norma a silnik nigdy „jeszcze” nie rozbierany przebieg 290 tyś km. Grzybek grzybkiem ale warto jeszcze pójść w drugą strony odmy co jest te kolanko plastikowe oraz ten zaworek zielony, też warto wyczyścić, rozebrać. Często przy podobnych naszych wartościach przebiegu te wszystkie elementy są popękane albo sparciałe. Czy to są ten wskaźniki/licznik co montują chłopaki do b7 po swapie na biturbo v6? Kacper Gawęda?
  10. Dokładnie tak i dodatkowo te elementy plastikowe w środku lampy przy rozbiórce nie pękają, nie strzelają tylko właśnie ładnie się poddają przy demontażu.
  11. Opalarka czy nawet suszarka do włosów kobiety wystarczy bardzo łatwo się rozklejają.
  12. Eeee ładnie panie ? tylko niżej, zdecydowanie niżej i oponkę czarnidłem smaruj, fajny efekt będzie
  13. Zakładaj śmiało z servotroniciem, schemat i podłączenie instalacji jest pięknie opisane na forum i nie jest to skomplikowane, poczujesz ogromną różnicę, kierownica będzie chodzić jednym paluszkiem.
  14. Słuszna decyzja, gratuluję Standardowo zaczyna się od wizualnych pierdół a kończy na swapie silnika
  15. Plan dobry, plus parę jeszcze pierdół po drodze przyjdzie i robi się ponad tydzień
×
×
  • Dodaj nową pozycję...