-
Postów
55 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
45O BartoszSoldier

Informacje
-
Imię
Bartosz
-
Miasto
Olsztyn
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
-
Duże spalanie gazu 16l/100 i dziwne korekty w Audi A4 B7 1.8T BFB
BartoszSoldier odpowiedział(a) na MlodyGdynia temat w 1.8T
Jaka masz instalkę od gazu? Złącze diagnostyczne, odpowiedni program i samemu ustawiaj. Jest masa poradników czym się wzorować i od czego zacząć. Do dzieła -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
BartoszSoldier odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
I tak musisz zdjąć głowicę, więc jak już robić to konkretnie, raz a porządnie ciekawe czy to szpilki się wyciągnęły czy coś innego się przydarzyło. -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
BartoszSoldier odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Zawsze coś … ale tak to już jest jak z oryginalnego auta zostaje tylko karoseria Kolejne szpilki arp czy coś „mocniejszego”? -
Musisz pamiętać, że ten model już jest „wiekowy” i choć silnik idioto odporny to niewłaściwie użytkowany może być już zmęczony. Wszystkie w tym przedziale cenowym będą miały od 300 do 400 tys km także musisz się liczyć z inwestycja na starcie po kupnie czy to blacharsko-lakierniczej czy mechanicznej. Pytanie już do Ciebie co będzie łatwiejsze albo „łagodniejsze” do zrobienia ale tak czy siak nikt po ogłoszeniu nie będzie wróżył … tak jak przedmówcy wyżej, dobre auto idzie w moment a szczególnie b7 1.8t gdzie dalej jest rozchwytywane i codziennie widuje ogłoszenie, że ludzie dalej poszukują … po konkretnym ogłoszeniu i po zdjęciach podejrzewam handlarza. Miernik lakieru w łapę i komputer, złącze diagnostyczne i w drogę, jechać oglądać. Swoją b7 1.8t użytkuje 7 rok, więc coś tam już wiem o aucie, jak będziesz potrzebował pomocy to pisz śmiało
-
A4 B7 1.8T Quattro S-Line Gorczyk
BartoszSoldier odpowiedział(a) na Gorczyk temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Olej zmieniany max co 10 tys km i do każdej zmiany płukanka silnika. Dodatkowo jakoś od 3-4 zmian oleju regularnie psikam na tłoki antykoks/antycarbon od xado. Na pewno nie zaszkodzi a zawsze może pomóc -
A4 B7 1.8T Quattro S-Line Gorczyk
BartoszSoldier odpowiedział(a) na Gorczyk temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Podrzuć jakiś namiarem, info o tym liczniku bo ciekawie to wygląda. -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
BartoszSoldier odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Ciekawa opcja z tym odpowietrzeniem do zbiorniczka, wykorzystam -
A4 B7 1.8T Quattro S-Line Gorczyk
BartoszSoldier odpowiedział(a) na Gorczyk temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Powielił się komentarz, przepraszam. -
A4 B7 1.8T Quattro S-Line Gorczyk
BartoszSoldier odpowiedział(a) na Gorczyk temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Wow to na stacji benzynowej od razu dolewka oleju musiała być Do swojego też dolewam, nie będę ukrywał ale to są wartości max 5 setek w skali 10 tys km także chyba nawet norma a silnik nigdy „jeszcze” nie rozbierany przebieg 290 tyś km. Grzybek grzybkiem ale warto jeszcze pójść w drugą strony odmy co jest te kolanko plastikowe oraz ten zaworek zielony, też warto wyczyścić, rozebrać. Często przy podobnych naszych wartościach przebiegu te wszystkie elementy są popękane albo sparciałe. Czy to są ten wskaźniki/licznik co montują chłopaki do b7 po swapie na biturbo v6? Kacper Gawęda? -
A5 8T3 Competition 2.0T Q Akebono 375/330 RS"20"
BartoszSoldier odpowiedział(a) na NervaR temat w Audi A5/S5/RS5 8T
Eeee ładnie panie ? tylko niżej, zdecydowanie niżej i oponkę czarnidłem smaruj, fajny efekt będzie -
Maglownica z Audi A4 B7 2.7 TDI do 1.9 TDI?
BartoszSoldier odpowiedział(a) na NSH temat w Audi A4 B6/B7
Zakładaj śmiało z servotroniciem, schemat i podłączenie instalacji jest pięknie opisane na forum i nie jest to skomplikowane, poczujesz ogromną różnicę, kierownica będzie chodzić jednym paluszkiem. -
A5 8T3 Competition 2.0T Q Akebono 375/330 RS"20"
BartoszSoldier odpowiedział(a) na NervaR temat w Audi A5/S5/RS5 8T
Słuszna decyzja, gratuluję Standardowo zaczyna się od wizualnych pierdół a kończy na swapie silnika