Skocz do zawartości

gdajaca

Pasjonat
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O gdajaca

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

847 wyświetleń profilu
  1. Cześć. Tylko do przodu jest ten problem czy do tyłu też???
  2. Witam. Nie mogę uruchomić dostępu do ukrytego zielonego menu w MMI 2G. Ciskanie SETUP i CAR nic nie daje. w [07-Head Control] + [Adaptacja 10] + Channel 8 mam coś takiego. I tu nic nie idzie przestawić. A wszystko zaczęło się od tego że chciałem uruchomić wskazania naładowania akumulatora na MMI. I o dziwo udało się to i bez grzebania w ukrytym menu. Ale. Po 1 nie daje mi spokoju dlaczego nie mogę uruchomić tego menu. A po 2 wskazanie naładowania akumulatora uruchomiłem zupełnie w innym miejscu niż było to opisywane. Otóż nie [07-Head Control] + [Adaptacja 10] + Channel 1 tylko Channel 2.
  3. Kupuj u Chińczyka, do takich zabaw wystarczy.
  4. Witam. A może zadaj pytanie w sposób bardziej precyzyjny. Czego potrzebujesz??? Schematu ??? W pierwszej kolejności to zalecam sprawdzenie czy Twój moduł centralnej elektryki obsługuje grzanie foteli. Swego czasu w dziale DIY WrcLaguna publikował wiele projektów.
  5. Witam. Mogę polecić mojego mechanika do którego jeżdżę od ponad 30 lat. Tylko ciężko się tam dostać. Kolejki. Gdańsk Olszynka ul. Maki 10.
  6. Witam. Rzeczywiście problem był z sondą lambda. Wymieniona na nową kontrolka silnika sama zgasła nawet nie trzeba było kasować. Dziwne bo rok temu wymieniałem i wtedy mój VCDS pokazał error że grzałka sondy lambda uszkodzona. No ale cóż począć. Taka sytuacja. Dzięki za pomoc.
  7. Dyskusja jest bez sensu. Ja mam 14 sto letnie auto i dla jednego błędu nie będę wydawał 1500 na dzień dzisiejszy. Taniej wyjdzie u mechanika, albo tego nie naprawię. A to forum jest po to by sobie pomagać. Ty chyba nie chcesz pomagać.
  8. No pewnie. Świetna rada do jednego błędu, który raz na dwa lata wyskoczy 1200pln min wydam jak pamiętam w wersji na 3 viny.
  9. Witam. Co jakiś czas zapala mi się kontrolka silnika z powodu takiego błędu. Nie wiem o co chodzi. Mógłby ktoś pomóc. Address 01: Engine (J623-CAGA) Labels:. 03L-906-022-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 MK HW: 03L 906 022 B Component: R4 2,0L EDC H01 4379 Revision: 11H01--- Coding: 0104002C02072118 Shop #: WSC 06335 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI30L906022MK A01006 ROD: N/A VCID: 7AFACA74FDDF5896C4-802E No ASAM data for: "EV_ECM20TDI30L906022MK" (AU48) 1 Fault Found: 5104 - ROD - Unknown Error Code - 00 [237] MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 271846 km Date: 2008.05.29 Time: 04:14:42 Readiness: 1 1 0 0 0
  10. Witam ponownie. Wiele czasu upłynęło od mojego pierwszego wpisu z info o szarpaniu i innych szczegółach opisujących mój problem. Myślę że niestety są to typowe objawy zużycia niektórych elementów w skrzyni Multitronik. No nic nie jest wieczne i z czasem wymaga wymiany. Oddałem auto do warsztatu pod Grudziądzem w Lisich Kątach. Polecam ich, zresztą poszukajcie sobie filmików na youtube. Krótko mówiąc skrzynia wymagała jednak poważnej naprawy. Wymieniono jedną bierznię, drugą poddano szlifowi. Wymieniono tarczki do jazdy na przód i pompkę strumieniową. Filtr wewnętrzny został umyty i wyczyszczony. Świerzy olej do skrzyni z nowym filtrem zewnętrznym i świeży olej do mechanizmu różnicowego. I tu uwaga bo może nie wszyscy wiecie. Olej w skrzyni należy wymieniać co 60kkm a w mechanizmie różnicowy co 120kkm. To nie są te same oleje. Nowe części z aso. Full koszt 6tyś. Mój aktualny przebieg 250tyś. Pozdrawiam.
  11. Niestety padła mi Elsa i nie mogę zajrzeć w schematy, ale o ile dobrze pamiętam to zasilanie idzie z dwóch bezpieczników. Do kwietnia 2009r ST1-SF1 i ST1-SF3. Dla aut od maja 2009r ST2-SF1 i ST3-SF1. Z tego co widać u Ciebie wspornik ST1 jest pusty, więc Twoje auto jest pewnie od maja 2009r. To D12 o którym wspominasz to jest wspornik ST4, bezpiecznik SF1 i on powinien mieć 15A a nie 30. Sprawdź te obok, w Twoim nazewnictwie to będą B12 i C12. Widać, że tam siedzą 30stki i takie mają być. Druga sprawa, jeśli fusy są ok to sprawdź przycisk. Do niego dochodzą 4 przewody - 2 to masy, jeden to podświetlenie i najważniejszy czwarty który wędruje do jednego z silników. No niestety nie pamiętam do którego. Przycisk podaje masę tym czwartym przewodem do sterownika silnika. Trzeba sprawdzić czy ta masa tam dochodzi po wciśnięciu przycisku. Jeśli tak to niestety sprawa może być poważna bo może być uszkodzony silnik.
  12. Nie piłem jak pisałem i teraz też nie pije. Po prostu uważam, że jak kogoś nie stać na paliwo to niech nie kupuje Audi czy BMW z mocnym silnikiem, bo wiadomo że konie trzeba karmić tylko auto bardziej ekonomiczne. Wozić butle w bagażniku auta klasy premium. To mniej więcej tak jak by słonia do furmanki próbować zaprzęgać. A przecież jeszcze pozostaje kwestia części zamiennych, które jak wiadomo kosztują krocie. Jeśli uważasz inaczej, Twoja sprawa.
  13. Do Audi zakładać gaz. Do samochodu marki Premium gaz. To profanacja. Lepiej kupić fiata czy renault i wtedy gaz.
  14. A no to super. U mnie to trochę inaczej wygląda, ale i też chyba inna skrzynia (nowsza) ,aktualizacja oprogramowania nie wieżę żeby pomogła w moim przypadku a chcą za nią 1200pln.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...