Skocz do zawartości

Niewidzialny

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O Niewidzialny

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    WPR

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AJL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

549 wyświetleń profilu
  1. Z czego wziąć taką tarcze i zacisk? jaki koszt takiego zestawu? potrzebne są adaptery? Nie mam w piaście otworu pod tą śrubkę, jest to irytujące, myślałem aby wywiercić otwór i nagwintować, ale piasta będzie twarda i podejrzewam że będzie to ciężko szło.
  2. Witam szanowne grono. Dłuższy czas nic ciekawego się nie działo, poza drobnym serwisowaniem, w końcu stało się i znalazłem czas aby zamontować większe hamulce. Tarcza 345 mm z S4B6, zacisk Audi A6 plus adaptery własnego projektu. Do tego standardowy klocek Ferrodo. Może nie jest to jakiś super kozacki Big Brake, ale do daily w zupełności wystarcza. Patrząc na dzisiejsze standardy, seryjne hamulce w A4B5 to trochę żart. Obecny zestaw jest o niebo lepszy, różnica zwana przepaścią ? Pytanie do was, co polecicie teraz zamontować na tył? Teraz tył czuć że jest dużo za słaby względem przodu.
  3. To mi się podoba, grube akcje bez cackania i wymówek! Tak trzymać ?
  4. Majówka w górach, pogoda nie rozpieszcza, zasuwam szybę trzask, szyba zjechała sama na dół. Połamały się plastiki na szynach. Udało się je szybko ogarnąć i wymienić. Pozdrawiam.
  5. Próbowałeś z innym kluczykiem? Pisz na PW, będzie nam łatwiej pisac.
  6. Podłącz VCDS, wejdź w centralny zamek i kanały pomiarowe, tam jest pole Button Signal. Jak wciśniesz przycisk na pilocie to "0" zmienia się na "1". Przykładowo, masz 0000, wciśniesz przycisk zamykania to masz 1000, a jak wciśniesz otwarcie auta to masz 0010. Wtedy samochód widzi sygnały z pilotów. Pożycz od kogoś taki sam "scyzoryk", może być np z A6 C5 i sprawdź.
  7. Witam, od jakiegoś czasu zmagałem się z awarią otwierania samochodu z pilota. Przekręcając kluczem zamek w drzwiach, wszystkie drzwi się otwierają i zamykają bez problemu, więc pompa działa. Po podłączeniu VCDS i popatrzeniu w kanały, moduł centralnego zamka(ten z pompką) nie widzi żadnych sygnałów z pilota. Przynoszą drugi pilot z mieszkania który był sprawny, no też nie widzi. Wymiana baterii w pilotach, też nie widzi. Pomyślałem że problem będzie z anteną w module więc zaglądam do prawego boczku w bagażniku, wszystko wygląda elegancko. Wtyczki czyste, kabelek od antenki nie naruszony, profilaktycznie poprawiłem luty w pompce. Dalej nic nie pomogło. Więc zamawiam drugą pompkę. Druga pompka przyjęła kodowanie, i to samo, zamyka i otwiera ale tylko przekręcając kluczyk, z pilota nie widzi sygnałów. Cholera myślę, może jednak piloty? Ale dwa naraz by się uwaliły? Jeden tylko ciągle leżał w szufladzie nie powinien od tak ooo się wysypać. Poprawiłem wszystkie luty w pilotach dalej nic. Ręce opadają. Któregoś razu z kolegą z którym rozkminialiśmy problem, pomysł aby sprawdzić czy moja A4 widzi sygnały z pilota od jego A6 C5. Voilà! Widzi sygnały! No to dodajemy pilota! Lecimy z procedurą dodawania pilota, przyjęło, otwiera zamyka! Okazało się że kluczyk(pilot) który używałem na co dzień padł, ten w szufladzie leżący w między czasie też padł. Takie było szukanie przyczyny bardzo irytującej usterki. Skończyło się kupnem całego kluczyka, wyglądającego jak nowy, dodanie pilota, przełożony grot i pastylka immo. Problem minął, i wtedy człowiek cieszy się nawet z tak małych rzeczy, które poprawnie działają hehe. Pozdrawiam ?
  8. Świetnie wygląda w tym kolorze, piękna sztuka. Moim zdaniem przy czarnym kolorze srebrne felgi super wyglądają. Czarne znikną, będę się wydawać małe. Ale to tylko moje zdanie
  9. Ja też zaczekam do kwietnia z oponami letnimi. Skrzynie, silniki, posadzkę w warsztacie i wiele innych rzeczy myję chemią Tenzi Truck. Bardzo dobry preparat na mocne zabrudzenia i jest uniwersalny. Jeśli aluminium jest zajdzione taką śniedzią, to można użyć preparat Kenotec pro 400. Wybiela aluminium, natomiast Kenotec jest bardzo agresywnym, nie można nim myć aluminiowych części silnika wewnątrz, ponieważ robią się lekko chropowate. Silniki wewnątrz przy remontach, z nagaru i osadów polecam Fosol, świetnie myje z nagaru, np tłoki. Głównie te trzy preparaty używam w warsztacie ? EDIT: Przepraszam, nie Fosol tylko Biosol SDS.
  10. Nowy komplet Continental ContiSportContact5 już czeka. Pogoda śliczna aż się proszą o założenie. Sypnie jeszcze śniegiem czy nie sypnie? zakładać? Pozdrawiam ?
  11. Samochód wygląda świetnie! ? Powiedz mi jak sprawuje się amortyzatory Koni z sprężynami Eibach. Mam u siebie seryjne 1BV i jestem bardzo z niego zadowolony. Dla ,mnie na co dzień idealny kompromis między komfortem a dobrym prowadzeniem się. Powiedz mi jak wypada taki zestaw jak u Ciebie? Pytam, bo jak moje stare amortyzatory wysiądą to nie wiem co kupić.
  12. Kowi87 u Ciebie w temacie jak zwykle grubo szacun ?
  13. Niewidzialny

    Sprzęgło

    Jak bierze u samej góry, to znaczy że tarcza sprzęgłowa jest już cienka. Może nawet już trzeć nitami o dwumasę i docisk. Wtedy też i one ulegną zniszczeniu. A po wyciąganiu busa może już być przypalone. Wymień sprzęgło czym prędzej, to może ocalisz jeszcze dwumasę. Puki ją nity nie zaczną rezać, wtedy wystarczy zabielić i jak nie jest wyrobiona to będzie jeszcze śmigać.
  14. Bardzo ładny przedlift. Silnik zrobiony, będzie służył kolejne długie lata. Dobre podejście, wszystko ładnie umyte, czyste, wymienione co trzeba, to mi się podoba. A z podszybiami w tych autach już tak jest. Trzeba pilnować i zaglądać co jakiś czas, bo inaczej powódź. Pozdrawiam ?
  15. Na dole kierownicy jest tam oryginalne szycie. Zawsze pod szyciem jest podcięcie aby szew mógł się schować, po to aby łączenie było gładkie. Jak nie ma podcięcia to łączenie będzie wypukłe. Na górze kierownicy musieli wyciąć nowe podcięcie, na dole zostało stare, dlatego zostało w tamtym miejscu. Ale myślę że zrobią szerzej, tylko stare podcięcie będą musieli czymś wypełnić, a szerzej wyciąć nowe ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...