-
Postów
104 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O TomaszMkII
Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Pojezierze Drawskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
ADR
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
1171 wyświetleń profilu
-
Iksdekasiacz obserwuje zawartość TomaszMkII
-
Znalazłem. VID_20210210_170802~3.mp4
-
TomaszMkII obserwuje zawartość Wyrzuca płyn , Przetarty przewód w dolocie. Gdzie go znajdę? , Wymiana dedykowanych zespolonych cewek ADRa na inne z grupy VAG. i 5 innych
-
Miałem to samo. Założyłem silikonowy. Łapie tędy piach i lewe powietrze. Z jakiego EGR... To jest przewód odmy... znajdź drugi króciec bez węża i połącz te dwa króćce nowym wężem...
-
[A4B5 ADR] Rozrywa dolot. Po podpięciu przepływki nie odpala
TomaszMkII odpowiedział(a) na Dawwos99 temat w 1.8
Instalacja gazowa z poloneza... Dobrze że nie w 2,8 bo by było po kolektorze... Stag GoFast nie jest drogi, używam go u siebie z powodzeniem. Skoro już jest instalacja wbita w dowód to obie możesz założyć co chcesz, proponuję GoFasta. Ogólnie to masz śmietnik taki że aż strach pytać ile za to dałeś kolego... -
Jak nie będzie więcej powietrza to większe wtryski nic nie dadzą, o ile mają większą wydajność bo nie wiem. Co chcesz osiągnąć większymi wtryskami jak nie masz turbo i nie podnosisz ciśnienia doładowania?
-
Wymiana dedykowanych zespolonych cewek ADRa na inne z grupy VAG.
TomaszMkII odpowiedział(a) na TomaszMkII temat w 1.8
Na ten moment Audi z cewką marki SIDAT, kablami HART i standardowymi świecami BKUR6ET-10 zrobiło ok 37000 km bez żadnych problemów ze strony układu zapłonowego. -
Ale ustąpiło?
-
Na forach nie wiem czy tylko audi, najbardziej "lubię" ten moment kiedy przez cały wątek czytam jak o swoim aucie, taki sam przypadek, wszystko się zgadza. Nie mogę się doczekać zakończenia bo już nie mam pomysłów a czuję że za chwilę skończą się moje problemy. I na końcu wątka w 95% przypadków okazuje się że autor nie dał znać, czy rozwiązał zagadkę, czy sprzedał auto...
-
Ja miałem tak zarośniętą nagrzewnicę że woda prawie nie płynęła. Po 10 km robiło się trochę ciepło w aucie. Wydawało mi się że jest zapowietrzona i nie da się jej odpowietrzyć. Po zdjęciu węża z otworem nic się nie działo, chyba że dodałem gazu, to trochę wtedy pchało płynu. Zrobiłem sobie zbiornik z pompą do płukania nagrzewnicy płynem do czyszczenia układu chłodzenia.
-
No tak powinien dawać
-
Skrócenie gałki ? faktycznie short shifter pełną gębą ?
-
-
Sprawdź temperaturę silnika w vagu. W 99% przypadków problem z odpaleniem to padnięty czujnik temperatury silnika i jego wskazanie -40*C.
-
Po wymianie na wahlera wszystkie problemy zniknęły.
-
No i okazało się że na nowym termostacie niezależnie od tego ile się odpowietrza i jak się jedzie, silnik trzyma 99-105 stopni. Zdjąłem dzisiaj rozrząd po raz kolejny. No i zagotowałem termostat z zestawu Gatesa o nazwie "MotoRad" z oryginalnym starym termostatem z logo audi/vw. Sam sobie jestem winny że nie kupiłem wahlera jak zawsze do wszystkich aut. W garnku się okazało że pomimo tego iż oba mają takie same temperatury otwarcia wybite 92°C, to nowy otwiera się zdecydowanie później, pełne otwarcie ma ponad 2 razy mniejsze i dużo szybciej się zamyka na maksa... Plus ten zaworek bardzo nisko...
-
Takie efekty specjalne daje za#ebiste zapowietrzenie układu chłodzenia tego silnika, przynajmniej tyle zaobserwowałem na przykładzie mojego 2,8 ACK. Nie ma jakiejś logicznej instrukcji co robić jak się znajdzie w układzie bańka powietrza która blokuje przepływ płynu. Z tego co widzę najczęściej na forach to ofiara takiego zapowietrzenia jedzie do mechanika a mechanik mu wymienia sprawną pompę na sprawną pompę albo mówi że wymienił, odpowietrza to jakoś i jest ok. Sam miałem taki przypadek ostatnio jak spuściłem płyn do wymiany czujnika temperatury. Dolewałem płynu, odkręcałem odpowietrznik pod cewkami, dolewałem dalej, odpaliłem zagrzałem i myślałem że już jest ok ale nie. Silnik mi się podgrzał do prawie 120*C, z odpowietrznika pod cewkami bez końca waliła para, poziom płynu nie spadał. Wpadłem w panikę że uwaliłem UPG. Po nie pamiętam ilu cyklach grzania, chłodzenia i odkręcania korka aż płyn wywalało, udało się usunąć ten zator powietrzny i wszystko wróciło do normy. Do czasu aż znowu spuściłem płyn do wymiany rozrządu pompy i termostatu. Znowu mi się zapowietrzył i nie chce się odpowietrzyć. Odpowietrzanie tego silnika to jest nieporozumienie... Vorsprung durch Technik...