Skocz do zawartości

emszu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O emszu

Informacje

  • Imię
    Mirosław
  • Miasto
    Krosno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

482 wyświetleń profilu

Osiągnięcia emszu

0

Reputacja

  1. emszu

    1.8t termostat

    Kupiłem TM 3100 niby taki jak powinien być. Oryginalny ma grzałkę 15 ohm 100°C. Ten jak rozkręciłem, to wygląda całkowicie inaczej.
  2. emszu

    1.8t termostat

    I jak Wam się zachowuje teraz proces grzania silnika na zmienionym termostacie? Termostat MAHLE nie ma takiej grzałki, więc jak jest w praktyce? Dodatkowo zauważyłem, że średnica dolnego króćca jest pół milimetra mniejsza od oryginału. Przez co luźno wchodzi w rurę z plastikowym kolanem, w którym jest o'ring. Jestem przed wymianą.
  3. Panowie, a co z tym poziomem oleju: 4 +/- 1 mm poniżej dolnej krawędzi otworu wlewu? Skrzynia HER (most FUB) Skrzynia może być zalana do krawędzi czy raczej powinno (musi) być wg zaleceń?
  4. Wydaje mi się, że dysze mamy dobre, nr się zgadza, pochodzą z VW. Po prostu nikt o tym nie pisał. Wcześniej kupiłem w ASO z RS7 są o połowę tańsze niż te. Za kpl. z adapterami zapłaciłem niecałe 125 PLN. Ale kupiłem jeszcze te na próbę, ponieważ tamte co prawda też są mgiełkowe, ale mają zauważalne 3 strugi. I chyba do nich wrócę, bo dają szerszy strumień (ewentualnie do ORI )
  5. Mam takie same spostrzeżenia jak koledzy wyżej (Kuba i Łukasz). A w dodatku zauważyłem, że słabo spryskują lewą stronę patrząc z fotela kierowcy, przez co dolna część wycieraczki pod koniec zgarniania pracuje częściowo po suchej szybie - powstają smugi - trzeba dłużej przytrzymać, aby wypompować więcej płynu. Dysze 3 drożne wydają się o wiele praktyczniejsze :)
  6. Możesz wrzucić foto jak to wygląda u kolegi i czy musiał dużo modyfikować, aby założyć. Bo 6 stów za nakładki to według mnie przegięcie lekkie
  7. A takie pytanko, czy takie nakładki będą pasowały do B6? 1. Audi A1, A2, A3 , TT, Octavia 2. Audi B8, Octavia 3
  8. Jaka cena nakładek jeśli można zapytać i gdzie dorwałeś?
  9. Dzięki za pomoc w wyborze. Do skrzyni kupię Ravenol TSG SAE 75W90 A do mostu FUCHS TITAN SINTOPOID FE 75W90 Chyba, że jeszcze ktoś z was ma inne zdanie to niech się wypowie. Najlepiej ten kto ma podobny zestaw, skrzynia/most.
  10. Czyli: Skrzynia HER - RAVENOL TSG SAE 75W-90 GL-4 (ile L potrzeba?) Most FUB - RAVENOL TGO API GL-5 SAE 75W-90 - 1,5L Czy może ten: RAVENOL VSG SAE 75W-90 i wlać do skrzyni i do mostu? "RAVENOL VSG SAE 75W/90" Co sądzicie?
  11. Witam, Podpowie ktoś? Chciałbym wymienić olej w skrzyni i tylnym moście, przeszukałem cały wątek, ale mam już mętlik w głowie, bo opinii cała masa. Skrzynia HER - jaki olej i ile się mieści? Most FUB - jaki olej i ile się mieści? Z góry dzięki za odpowiedź
  12. Za tydzień zobaczymy, jak odbiorę i zamontuje. Za 2szt. 5M0 w ASO cena zwala z nóg...
  13. Update dla potomnych ? Koszt całej imprezy: Dwie dysze spryskiwaczy grzane 4G8 od A7/RS w ASO 110 PLN Dwa adaptery w ASO 14,98 PLN Lubię to! ?
  14. A te z VW pasata jaki mają nr, bo tak wszyscy chwalą że super mgiełkę robią? BTW Te z A7 już mi się podobają, ale poczekam jeszcze na odzew ludu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...