Skocz do zawartości

brolypl

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O brolypl

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Tomaszów Lubelski

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zmieniałem avant przedlift zwykłe żarówki na liftowe neon więc mogę pomóc jak coś
  2. Można prosić o kontakt do tego użytkownika ? Podrzucisz jakieś wideo jak to hula ?
  3. Właśnie jestem po wymianie z 2g low basic na 3g high
  4. Sporo rzeczy. DPF nie zapchany? Płynu chłodniczego nie ubywa? EGR czysty ?
  5. Przy dodawaniu gazu terkocze zawór na pompie.
  6. Bosch to oryginał. Ten z ASO to też Bosch więc po co przepłacać
  7. Ciekawe przypadki. Dudnienie głuche to jakby klapa gaszaca albo klapki w kolektorze
  8. Automat robi swoje zapewne
  9. Regulator ciśnienia paliwa nowy czy używka?
  10. Drugi wtrysk dość słabo ale równie dobrze może nie domagać jego kolega z pary przez co musi dorzucać dawkę. Dla świętego spokoju warto sprawdzić wtryski na stole. Swoje sprawdziłem i okazały się dobre więc pozostaje kwestia silnika.
  11. całkiem możliwe że to zbieg okoliczności. Egr nie ma nic do układu paliwowego
  12. Z tego co mówili klienci to w sumie nic poza dymieniem sie nie działo aż nagle auto przestawało palić na któryś cylinder
  13. Witam Przymierzam się do wymiany licznika na kolorowy, czytałem DIY o wymianie ale czuję niedosyt. A więc tak, aktualnie posiadam a4 b8 2008r, czerwony fis, MMI2g low basic. Znalazłem licznik z polifta ale jest napisane że z automatu, czy to tylko kwestia kodowania czy taki licznik do manuala się nie nada? Druga sprawa, ramka wokół licznika z przedlifta do polifta pasuję czy trzeba szukać licznik polift + ramka polift ?
  14. Wtryski do wyjęcia i sprawdzenia, bardzo często sprawdzałem wtryski z 2.7 i 3.0 niestety jak było już za późno i wtryski wypalały tłoki
  15. Synchronizację zgraj blisko 0, jeśli nie pomoże to wtryski out i sprawdzić czy nie kropelkują bo koszta mogą być spore
×
×
  • Dodaj nową pozycję...