Skocz do zawartości

nadybek

Pasjonat
  • Postów

    634
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

40

O nadybek

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Najpierw posluchaj czy z puszki filtra powietrza nie slychac dzwieku pum pum pum. Jak cos takiego slychac to trzeba zdjac pokrywe zaworow i przyjrzeć sie krzywkom na walku i powierzchniom szklanek. Szczegolnie na 4 cylindrze.
  2. A do wałka zagladales? Z filtra powietrza nie wydobywa się dźwięk pum pum pum pum...?
  3. A problem nie pojawił sie po tym podniesieniu mocy? Widziałem juz kilka takich programów gdzie była ruszona mapa kalibracyjna w miejscu gdzie nie powinna - cała np. +15% co w BPW znacznie podnosi już ogromną dawkę rozruchowa. Efektem jest wlanie paliwa w kolektor wydechowy. Paliwo to spala sie po kilkuset metrach jak kolektor sie nagrzeje i później juz dymu nie ma. Podobny efekt jest z uszkodzonym czujnikiem temperatury silnika- mozesz sprawdzić czy dziala poprawnie. Korekta 2,8 zaraz po odpaleniu świadczy o powietrzu w paliwie- prawdopodobnie uszczelnienia PD do wymiany.
  4. Zagladales w vcdsie ile pilotow masz dopisanych? Probowales je wykasowac? Po dopisaniu do modulu trzeba je jeszcze zsynchronizowac jak po kazdym odlaczeniu akumulatora.
  5. Problem rozwiazuje POPRAWNY montaz PD w glowicy z gniazdami bez nadmiernych ubytkow.
  6. nadybek

    Logi A4 B6 1.9TDI

    Powietrze jest, paliwo jest. Jaki jest problem? Kiedy byl robiony rozrzad bo synchronizacja wskakuje na duze wartosci?
  7. nadybek

    [B7 BLB]problemy

    W 16sto zaworowych te egry padały jak muchy- mieli zębatkę w środku. Może to byc przyczyną. Może zostawać otwarty po zgaszeniu auta. Spróbuj zaslepic na chwilę chociaż.
  8. nadybek

    [B7 BLB]problemy

    Odkrec plastik pod podloga pasażera i obejrzyj/obwąchaj chlodnice paliwa. Pod kompem sprawdz czy na wolnych obrotach zaraz po odpaleniu nie lataja korekty jak szalone i ile one wynosza. (Kanal 013). Przegazuj chwile do 3tys. obr. i po puszczeniu gazu zobacz co sie dzieje z korektami.
  9. A moze wrzuć po prostu loga 004BS bedzie widać jak pracuje zmiana kąta.
  10. Drgawki podczas jazdy to może być EGR. Z drganiami na jałowym daj sobie spokój. BLB- ten typ tak ma, a powodem jest zbyt agresywna strategia utrzymania obrotów jałowych.
  11. A moze napisz jak wypalasz tego dpfa?
  12. Ma dpfa i kopci na czarno? Dpf smietnik, pompa byla od poczatku ok, problem byl z uszczelniaczami pd. Turbo do czyszczenia i regulacji. Czyli zmien tych mechaników. Do wykonania komplet logow. Skontroluj stan oleju jak poprzednim razem bylo go 2x wiecej niz powinno.
  13. Sruby do walkow mozna dac stare jak pierwszy raz rozkrecane. Te auta to juz stare szroty wiec nie wiadomo co ktos wcześniej robil. One moga byc w zamienniku jakiegos febiego czy cos podobnej jakosci. Ja bym jeszcze wzial uszczelkę pod dekiel. Jak w zestawie masz popychacze PD to ich nie montuj tylko daj stare. Tam gdzie bedziesz robil to powiedz ze masz problem ze spalinami w paliwie i maja sie zajac gniazdem pod uszczelka termiczna PD.
  14. Na 100% przebija Ci spaliny do paliwa. Trzeba wytargac wtryski i obejrzec jak wyglada glowica w miejscu styku z oringami i podkladna termiczna. Czy to jedyna bolaczka Twojego auta to nie potrafie w 100% odpowiedziec.
  15. Uszczelnienia do wymiany. Po przegazowanu widac ile spalin jest w paliwie i silnik sie dusi/szarpie/przerywa. Jak chcesz to mozesz zlac z ciekawosci paliwo z filtra. Pewnie bedzie czarne od sadzy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...