Skocz do zawartości

nadybek

Pasjonat
  • Postów

    651
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

40

O nadybek

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Oblodzona rurka LP na podszybiu, roznica temperatury z nawiewu kierowcy i pasazera, coraz slabszy nawiew podczas dlugiej trasy, klima dmuchajaca zimniejszym powietrzem podczas zwalniania (np. po zjezdzie z autostrady)/ wydajnosc klimy zalezna od obrotow silnika- wszystko to jest spowodowane zbyt mala iloscia czynnika. Rozwiazaniem problemu nie jest sprezarka tylko nabicie czynnika po jej wymianie. Podjedz gdzies, niech sciagna czynnik. Pewnie bedzie go malo. Po sciagnieciu czynnika wyciagnij dysze dlawiaca. Jak nie bedzie w opilkach to zostaw sprezarke w spokoju. W B6/B7 najczesciej pojawia sie nieszczelnosc na zakuciu weza pomiedzy sprezarka a skraplaczem oraz na oringu przy osuszaczu.
  2. Blb pewnie. Do zmiany mapa rozruchowa.
  3. A przy ruszaniu z zaciagnietym recznym lub przy probie wjechania na kraweznik tez cos takiego sie dzieje?
  4. Jest Ok.
  5. Przemielone gumki w sprzegle(zabieraku) sprezarki klimatyzacji?
  6. 1330DTE nie zmieściły się. Musiałem z nich zerwać nakładki. Bez tych czerwonych blaszek wchodzą na styk.
  7. Juz wzialem 17mm-1330DTE. Zobaczymy. Najwyzej oszlifuje?
  8. A pamietasz moze, jakie klocki sie mieszcza z tarcza 12mm? Do wyboru 15 i 17mm
  9. Ale w etce dla A4 zacisk jest ten sam dla 245/10 i 255/12. Moze chodzi Ci o tarcze 255/10 z A6?
  10. Panowie 642 strony tematu... Na pierwszej stronie napisane, że na tył przy przejściu na 255 trzeba zacisk, jarzmo, tarcza. Błąd? Czy przy przejściu z 245/10->255/12 trzeba wymieniać zacisk czy tylko jarzmo? Poda ktos numer wybity na jarzmie pod tarcze 255/12? Może ktoś ma na sprzedaż?
  11. Na 99% cos pokreciles z wezykami podcisnienia.
  12. Kawalek profila alu do felgi i poziomica w telefonie, ktora po kalibracji jest dokladna. Proste? Przy zbieznosci od sznurka lepsza łata bo mozna przylozyc kilka razy i sprawdzic czy za kazdym razem nie ma roznicy.
  13. Kiedys po wymianie drazkow i koncowek pojechalem na laser. Od tej pory juz nie jezdze na lasery, bo za 120zl dowiedzialem sie, ze przod jest super, a tylu sie nie reguluje. Teraz chce wymienić tuleje z tyłu wiec warto w koncu poprawić zbieznosc i pochylenie z tylu ktorych sie nie reguluje... Rozumijac w ten sposob, mozna tu zrobic cos na styl forum elektroda- kazda odpowiedz "jedz do mechanika". Nie rozumiem dlaczego upierasz sie na ta kosmiczna technologie. Lasery nie sa dokladne i wynik bardzo zalezy od obslugi. Wyjedzisz i wjedziesz a wynik bedzie zupelnie inny.
  14. Dwa stopnie? Toż to 10x wartość ustawiana. Powtarzam. Geometria to nie jest jakis kosmos. Przyrządy zakładane na felgi wcale nie sa dokładne, jak obsługa po marnym szkoleniu producenta sprzętu ma wszystko w D. Zbieżność połówkowa wynosi 0,1st. Całkowita 0,2st. Zakres ustawienia 0,16-0,24st. Na 3m łacie zbieżność ma wynosić 8,38-12,57mm. Nie powiesz, że taką wartość można zmierzyć tylko za pomocą lasera. Dla mnie, dziadek w warsztacie z łatą i sznurkiem to jest fachowiec z wiedzą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...