
nadybek
Pasjonat-
Postów
651 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
40O nadybek

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
nadybek obserwuje zawartość Audi A4 B7 3.0 TDI ASB nie przyśpiesza , Ile ma być oleju w sprężarce klimatyzacji w Audi A4 B7? , Klimatyzacja w Audi A4 B7 działa tylko na postoju i 5 innych
-
Ile ma być oleju w sprężarce klimatyzacji w Audi A4 B7?
nadybek odpowiedział(a) na mateusz16 temat w Audi A4 B6/B7
-
Klimatyzacja w Audi A4 B7 działa tylko na postoju
nadybek odpowiedział(a) na Tomek96 temat w Audi A4 B6/B7
Oblodzona rurka LP na podszybiu, roznica temperatury z nawiewu kierowcy i pasazera, coraz slabszy nawiew podczas dlugiej trasy, klima dmuchajaca zimniejszym powietrzem podczas zwalniania (np. po zjezdzie z autostrady)/ wydajnosc klimy zalezna od obrotow silnika- wszystko to jest spowodowane zbyt mala iloscia czynnika. Rozwiazaniem problemu nie jest sprezarka tylko nabicie czynnika po jej wymianie. Podjedz gdzies, niech sciagna czynnik. Pewnie bedzie go malo. Po sciagnieciu czynnika wyciagnij dysze dlawiaca. Jak nie bedzie w opilkach to zostaw sprezarke w spokoju. W B6/B7 najczesciej pojawia sie nieszczelnosc na zakuciu weza pomiedzy sprezarka a skraplaczem oraz na oringu przy osuszaczu. -
Blb pewnie. Do zmiany mapa rozruchowa.
-
A przy ruszaniu z zaciagnietym recznym lub przy probie wjechania na kraweznik tez cos takiego sie dzieje?
-
Jest Ok.
-
Hałas z okolic paska klinowego w Audi A4 B6 1.9 TDI
nadybek odpowiedział(a) na Kamilsliwa temat w 1.9TDI
Przemielone gumki w sprzegle(zabieraku) sprezarki klimatyzacji? -
1330DTE nie zmieściły się. Musiałem z nich zerwać nakładki. Bez tych czerwonych blaszek wchodzą na styk.
-
Juz wzialem 17mm-1330DTE. Zobaczymy. Najwyzej oszlifuje?
-
A pamietasz moze, jakie klocki sie mieszcza z tarcza 12mm? Do wyboru 15 i 17mm
-
Ale w etce dla A4 zacisk jest ten sam dla 245/10 i 255/12. Moze chodzi Ci o tarcze 255/10 z A6?
-
Panowie 642 strony tematu... Na pierwszej stronie napisane, że na tył przy przejściu na 255 trzeba zacisk, jarzmo, tarcza. Błąd? Czy przy przejściu z 245/10->255/12 trzeba wymieniać zacisk czy tylko jarzmo? Poda ktos numer wybity na jarzmie pod tarcze 255/12? Może ktoś ma na sprzedaż?
-
Na 99% cos pokreciles z wezykami podcisnienia.
-
Kawalek profila alu do felgi i poziomica w telefonie, ktora po kalibracji jest dokladna. Proste? Przy zbieznosci od sznurka lepsza łata bo mozna przylozyc kilka razy i sprawdzic czy za kazdym razem nie ma roznicy.
-
Kiedys po wymianie drazkow i koncowek pojechalem na laser. Od tej pory juz nie jezdze na lasery, bo za 120zl dowiedzialem sie, ze przod jest super, a tylu sie nie reguluje. Teraz chce wymienić tuleje z tyłu wiec warto w koncu poprawić zbieznosc i pochylenie z tylu ktorych sie nie reguluje... Rozumijac w ten sposob, mozna tu zrobic cos na styl forum elektroda- kazda odpowiedz "jedz do mechanika". Nie rozumiem dlaczego upierasz sie na ta kosmiczna technologie. Lasery nie sa dokladne i wynik bardzo zalezy od obslugi. Wyjedzisz i wjedziesz a wynik bedzie zupelnie inny.
-
Dwa stopnie? Toż to 10x wartość ustawiana. Powtarzam. Geometria to nie jest jakis kosmos. Przyrządy zakładane na felgi wcale nie sa dokładne, jak obsługa po marnym szkoleniu producenta sprzętu ma wszystko w D. Zbieżność połówkowa wynosi 0,1st. Całkowita 0,2st. Zakres ustawienia 0,16-0,24st. Na 3m łacie zbieżność ma wynosić 8,38-12,57mm. Nie powiesz, że taką wartość można zmierzyć tylko za pomocą lasera. Dla mnie, dziadek w warsztacie z łatą i sznurkiem to jest fachowiec z wiedzą.