nadybek
Pasjonat-
Postów
634 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
40O nadybek
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Najpierw posluchaj czy z puszki filtra powietrza nie slychac dzwieku pum pum pum. Jak cos takiego slychac to trzeba zdjac pokrywe zaworow i przyjrzeć sie krzywkom na walku i powierzchniom szklanek. Szczegolnie na 4 cylindrze.
-
A do wałka zagladales? Z filtra powietrza nie wydobywa się dźwięk pum pum pum pum...?
-
A problem nie pojawił sie po tym podniesieniu mocy? Widziałem juz kilka takich programów gdzie była ruszona mapa kalibracyjna w miejscu gdzie nie powinna - cała np. +15% co w BPW znacznie podnosi już ogromną dawkę rozruchowa. Efektem jest wlanie paliwa w kolektor wydechowy. Paliwo to spala sie po kilkuset metrach jak kolektor sie nagrzeje i później juz dymu nie ma. Podobny efekt jest z uszkodzonym czujnikiem temperatury silnika- mozesz sprawdzić czy dziala poprawnie. Korekta 2,8 zaraz po odpaleniu świadczy o powietrzu w paliwie- prawdopodobnie uszczelnienia PD do wymiany.
-
Zagladales w vcdsie ile pilotow masz dopisanych? Probowales je wykasowac? Po dopisaniu do modulu trzeba je jeszcze zsynchronizowac jak po kazdym odlaczeniu akumulatora.
-
Problem rozwiazuje POPRAWNY montaz PD w glowicy z gniazdami bez nadmiernych ubytkow.
-
Powietrze jest, paliwo jest. Jaki jest problem? Kiedy byl robiony rozrzad bo synchronizacja wskakuje na duze wartosci?
-
W 16sto zaworowych te egry padały jak muchy- mieli zębatkę w środku. Może to byc przyczyną. Może zostawać otwarty po zgaszeniu auta. Spróbuj zaslepic na chwilę chociaż.
-
Odkrec plastik pod podloga pasażera i obejrzyj/obwąchaj chlodnice paliwa. Pod kompem sprawdz czy na wolnych obrotach zaraz po odpaleniu nie lataja korekty jak szalone i ile one wynosza. (Kanal 013). Przegazuj chwile do 3tys. obr. i po puszczeniu gazu zobacz co sie dzieje z korektami.
-
A moze wrzuć po prostu loga 004BS bedzie widać jak pracuje zmiana kąta.
-
Drgawki podczas jazdy to może być EGR. Z drganiami na jałowym daj sobie spokój. BLB- ten typ tak ma, a powodem jest zbyt agresywna strategia utrzymania obrotów jałowych.
-
A moze napisz jak wypalasz tego dpfa?
-
Ma dpfa i kopci na czarno? Dpf smietnik, pompa byla od poczatku ok, problem byl z uszczelniaczami pd. Turbo do czyszczenia i regulacji. Czyli zmien tych mechaników. Do wykonania komplet logow. Skontroluj stan oleju jak poprzednim razem bylo go 2x wiecej niz powinno.
-
Sruby do walkow mozna dac stare jak pierwszy raz rozkrecane. Te auta to juz stare szroty wiec nie wiadomo co ktos wcześniej robil. One moga byc w zamienniku jakiegos febiego czy cos podobnej jakosci. Ja bym jeszcze wzial uszczelkę pod dekiel. Jak w zestawie masz popychacze PD to ich nie montuj tylko daj stare. Tam gdzie bedziesz robil to powiedz ze masz problem ze spalinami w paliwie i maja sie zajac gniazdem pod uszczelka termiczna PD.
-
Na 100% przebija Ci spaliny do paliwa. Trzeba wytargac wtryski i obejrzec jak wyglada glowica w miejscu styku z oringami i podkladna termiczna. Czy to jedyna bolaczka Twojego auta to nie potrafie w 100% odpowiedziec.
-
Uszczelnienia do wymiany. Po przegazowanu widac ile spalin jest w paliwie i silnik sie dusi/szarpie/przerywa. Jak chcesz to mozesz zlac z ciekawosci paliwo z filtra. Pewnie bedzie czarne od sadzy.