Skocz do zawartości

Hrabia 555

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hrabia 555

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hrabia 555

1

Reputacja

  1. sachs 313 364, 313 366, z odbojami osłonami wyjdzie Ci ok 1200 zł. Oryginały za tysiące proponują ? auto wyjechało rok temu z fabryki czy 13 lat temu ?
  2. Witam , Potrzebuję ustawić zbieżność geometrię w A4 B8 quattro, po wymianie tylnej belki/kołyski. Jaki zakład polecacie na Dolnym Śląsku, który się tym zajmuje ? Byłem w 2 miejscach, i okazuje się że czegoś tam nie potrafią, coś z dostępem do śrub , w każdym bądź razie nie jest to takie proste jak w zwykłej ośce. Z góry dziękuję serdecznie za wskazania
  3. Witam , Potrzebuję ustawić zbieżność geometrię w A4 B8 quattro, po wymianie tylnej belki/kołyski. Jaki zakład polecacie na Dolnym Śląsku, który się tym zajmuje ? Byłem w 2 miejscach, i okazuje się że czegoś tam nie potrafią, coś z dostępem do śrub , w każdym bądź razie nie jest to takie proste jak w zwykłej ośce. Z góry dziękuję serdecznie za wskazania
  4. Witam, Potrzebuję tylną belkę do a4 B8 quattro s line 2009 r,. zawieszenie 1BV, znalazłem ogłoszenie część od S4 B8, pytanie czy będzie pasować, nr części 8K0505235AJ, czy ewentualnie po VIN pomożecie wskazać pasujące nr ? WAUZZZ8K69N038689 generalnie widzę używki dość mocno skorodowane , pytanie czy istnieje też jakaś sensowna opcja zakupu w zamienniku... dziękuję z góry za odpowiedź
  5. Witam, Potrzebuję tylną belkę do a4 B8 quattro s line 2009 r, znalazłem ogłoszenie część od S4 B8, pytanie czy będzie pasować, nr części 8K0505235AJ, czy ewentualnie po VIN pomożecie wskazać pasujące nr ? WAUZZZ8K69N038689 generalnie widzę używki dość mocno skorodowane , pytanie czy istnieje też jakaś sensowna opcja zakupu w zamienniku... dziękuję z góry za odpowiedź
  6. Zimmermann sobie kup, to jest godne polecenia i wystarczająco dobrze. w drugim aucie A3 mam TRW i też bardzo ok jest.
  7. sam przeglądam ostatnio opcje amortyzatorów i sprężyn, tylko opcja nowych wchodzi w grę, szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem poszukiwania określonych sprężyn używek po kropkach, nieznanego stanu i przebiegu , pytania co do milimetra ile siądzie itd. skoro jest trochę nowych produktów które nie kosztują majątku, no ale niech każdy wybiera co chce do swojego auta. Eibach są dobrą opcją. Widziałem też dedykowane sprężyny sachsa do zawieszenia sportowego, symbole 994382 i 993130 do 1.8 TFSI, i może z amortyzatorami sachsa 313364 i 313366 w komplecie za ok.1500 zł całość jest też dobrym rozwiązaniem.
  8. cieszę się przyjacielu na tą odpowiedź dzięki bardzo
  9. moment, mam wlepę z informacją o zawieszeniu 1BV w aucie, jest pełny s-line w wyposażeniu, i jednocześnie posiadam drive select, które jak czuję działa na układ kierowniczy i reakcję na gaz, zatem nie zmienia sie jedynie praca amortyzatorów jeśli są BV, tak ? w sumie nie bardzo odczułem różnicę w ich pracy podczas przełączania trybów... reasumując, w moim aucie są zwykłe amorki bez regulacji tłumienia , czy tak?
  10. No dobrze, różnice w amorach i springach w zależności od typu zawieszenia, ja posiadam 1BV i pytanie co w przypadku jak posiadam audi drive select, czyli wybór ustawień typu comfort auto dynamic, czy w tym przypadku można zastosować zwykłe amortyzatory podchodzące pod 1BV, oczywiście liczę się z tym że ustawienia systemu drive select w kwestii tłumienia amortyzatorów nie będzie działać, ale czy podejdą fizycznie np sachs 313 364 i 366, albo zestaw AP Sportfahrwerke SP10-526
  11. a dokładnie, mówisz o klockach TRW + tarcza i to samo Textar tył klocek+tarcza, czy jakaś inna konfiguracja ? u mnie leżą klocki TRW P+T , na dniach wymiana mnie czeka , i rozważam tarcze do zakupu , wziąć tarcze TRW czy Zimmermann , innych producentów raczej nie biorę pod uwagę
  12. Hrabia 555

    35 TFSI ubytek oleju

    Prawie wszystkie nowe oleje 0w30 czy 5w30/40 są C3 , czy to z normą 502 czy 504 , bo samo C3 to bardziej mowa o MID SAPS zarówno do DPF jak i katalizatorów benzynowych TWC, a nie że stricte do diesla jak to było w przypadku PD w TDI i normy 505.01 chociażby, gdzie w opisie olejów do dizli była litera C z kolejną literą alfabetu. Dodatkowo C3 obejmuje opis zachowania oleju w silniku pod kątem lepkości HTHS czy osadów. Kiedyś opis głównie pod katem czystości diesla, dziś już nie. Nie róbcie wody z mózgu kolegom, że się nie nadają do benzyny oleje z ACEA C3, bo dotyczy to obu rodzajów silników. Nawet w 2021r. wprowadzono pewne zmiany w opisie C3. Np cała nowa gama Millersa XF ze spec do VW od 502 do 504/507 to oleje C3 i powiedz że są słabe do TFSI... Warto być na bieżąco, bo legendy PRL to już jest taki program...
  13. przy największych mrozach jakie były tej zimy od pierwszego wrzucenia biegu po starcie nawet najmniejszych problemów z działaniem, żadnego wyczucia zgęstnienia czy innych negatywnych spostrzeżeń. Precyzyjne klikanie gearshiftem . Pełna rekomendacja co do oleju Ravenol. Dzięki Dev za polecenie, piszę też swoją ocenę bo pojawiają się komentarze typu "poczekaj na mróz" w odniesieniu że tylko olej z ASO, nic innego. Również dyferencjał quattro dostał Ravenol, zachowanie w śniegowych warunkach bajeczne. Natomiast uwaga na marginesie, wymieniłem sprzęgło w międzyczasie ( wpadł LUK ), stare jak widziałem po wymianie było już mocno wyeksploatowane i precyzja samego zapinania biegów też zyskała na działaniu.
  14. niemało przyjacielu dolewasz. Ważne, aby spełniał normę 502 i był od dobrego producenta. Spokojnie lej te 5w40, może lepiej xclean niż xcess.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...