Skocz do zawartości

jozwiak201

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O jozwiak201

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Wielkopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

701 wyświetleń profilu
  1. Mam ten sam problem, dużo jest zabawy żeby zdemontować tą pokrywę mechanizmu ? I pamiętasz może ile wchodzi oleju bo przecież żadnej miarki tam nie ma. Wlewane jest do krawędzi otworu wlewu oleju ? U mnie jest multitronic symbol NYM ale chyba procedura wygląda tam samo jak w manualu. Z góry dzięki za wszelkie wskazówki, bo u mnie z tego co zaobserwowałem wyciek musi być od dłuższego czasu tylko teraz dał znać o sobie pozostawiając plamy na ziemi.
  2. Witam, mam problem, zauważyłem wyciek spod kolektora wydechowego na szpilce od strony rozrządu. Wymienione podkładki pod wtryskami i dalej to samo, pokrywa zaworów sucha. Może ktoś miał taki problem i będzie w stanie coś podpowiedzieć. Silnik nie bierze oleju, nic nie jest dolewane od wymiany do wymiany, na zdjęciu zaznaczyłem gdzie pojawia się ten wyciek. Silnik CJCA 143km 2013r przebieg 297 tyś.
  3. @sol321 i co było ostatecznie ? uszczelnienie wału korbowego czy z spod pokrywy bo mam tą samą sytuację i szukam co może być winne.
  4. Odgrzeję temat. Mam podobny problem może ktoś zna rozwiązanie. Posiadam CJCA 143km 2013 multitronic - i zauważyłem że przy ustawieniu skrzyni w pozycji ''P'' wibruje auto czuć na fotelu, na pozycji ''D'' jest spokój. Nadmienię że wymieniałem poduszkę silnika lewą bo była uszkodzona i wcześniej właśnie były też lekkie wibracje, ale teraz po wymianie nadal występują i dodatkowo są one mocniejsze.
  5. Witam, mam do was pytania bo nigdzie nie znalazłem konkretnej informacji. W którym miejscu należy mierzyć podciśnienie wakuometrem - między zaworkiem zwrotnym a pompą vacum ? Zdjęcie z internetu. W jakim przedziale powinno być podciśnienie na wakuometrze przy sprawnej pompie. Oraz czy wykonany pomiar na ciepłym i zimnym silniku powinien pokazywać te same wartości na wakuometrze ? czy ma to jakiś wpływ na odczyt pomiaru ? Bardzo będę wdzięczny za odpowiedzi na powyższe pytania i wszelkie wskazówki odnośnie sprawdzenia sprawności pompy vacum.
  6. A żeby zlikwidować ten wyciek oleju wystarczy wymienić uszczelkę na misce olejowej ?
  7. Poproszę również vin WVWZZZ1KZAW233983
  8. Mam ten sam przypadek, tylko czy koniecznie trzeba będzie wymienić olej ? Bo byłem na wymianie z 20 000 km temu w ASO.
  9. Dzięki za informację. Bo jak szukałem to niektórzy pisali że znajduje się w lusterku wstecznym. Więc dobrze że nie rozbierałem już go.
  10. Witam, Podłączyłem kompa pod auto i pojawił się taki błąd 01229 - Czujnik wilgotności powietrza układu klimatyzacji (G260) Pomoże mi ktoś gdzie znajdę ten czujnik w samochodzie i jak wygląda wymiana jest prosta czy będzie trzeba kombinować.
  11. Byłem warsztacie bo auto jest do odbioru, i okazuje się że nowy reflektor ma zimną barwę ledów (niebieska), a stary ciepłą (żółta), a niby innej nie szło zamówić według katalogu. Auto zostało dalej na warsztacie, mają wyjaśnić sprawę.
  12. Witam, mam do was pytanie czy jest jakaś różnica w tych olejach ? czy po prostu producent zmienił opakowanie bo nie mogę poszukać na czym polegałaby różnica.
  13. Dziękuję za odpowiedź. Naprawa odbywa się bezgotówkowo w ASO, ubezpieczyciel uwzględnił wymianę na oryginalny reflektor. Polisa AC jest z wariantem naprawy w ASO na oryginalnych częściach. Chodzi o to że w przypadku wymiany jednej lampy ksenonowej będzie duża różnica w mocy świecenia światła (to tak jakby zregenerować tylko jeden odbłyśnik w lampie) co będzie mocno widoczne po zmierzchu, dodatkowo może występować różnica w barwie ledów do jazdy dziennej. Też według rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia z dnia 5 marca 2015 r. § 13. 1. Światła pojazdu powinny odpowiadać następującym warunkom ogólnym: 3) światła tego samego rodzaju powinny mieć takie same właściwości świetlne i powinny być umieszczone symetrycznie względem podłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu; warunku symetrii rozmieszczenia nie stosuje się do świateł oświetlających tylną tablicę rejestracyjną oraz pojedynczych świateł cofania i przeciwmgłowych tylnych; Więc jeżeli pojazd będzie posiadał jeden nowy reflektor, a drugi stary co będzie powodowało różnicę w właściwościach to nie powinno się przyjąć wymiany obu reflektorów. Znam też przypadki że podczas naprawy warsztatowej były wymieniane oba reflektorów, ze względu iż naprawa nie była by wykonana zgodnie z sztuką, albo z powodu zbyt mocnej różnicy światła.
  14. Witam, może tutaj ktoś naprowadzi mnie na jakieś wskazówki. Mianowicie miałem zdarzenie z sarną (audi a4 b8) naprawa bezgotówkowo z AC otrzymałem kosztorys i do wymiany jest błotnik, zderzak oraz prawy reflektor ksenonowy i tu właśnie mam do was pytanie czy drugi reflektor też nie powinien zostać zregenerowany albo wymieniony bo wiadomo że różnice w świetle będą duże nowy reflektor będzie świecił mocnej niż poprzedni dodatkowo będzie, różnica w odcieniu lampy, różnica w jakości świecenia, inna barwa światła, widoczna w przejrzystości szkła reflektora. W nowym będzie nowy odbłyśnik żarnika, a w starej pozostanie bez zmian czy to nie powinno też być zrobione w ramach likwidacji szkody w warsztacie. Ubezpieczyciel twierdzi że nie ma to związku z szkodą i nie chcą nic zrobić, ale według mnie powinni samochód oddać w stanie jak przed kolizją więc dlaczego ja mam jeszcze teraz ponosić koszty żeby regenerować reflektor żeby nie było różnicy. Nie chodzi mi o wygląd zewnętrzny bo to wiadomo można spolerować klosz i będzie bez większych różnic, lecz chodzi o wnętrze lampy. Jak by ktoś miał taką przygodę i chciałby się podzielić wskazówkami bardzo będę wdzięczny.
  15. Dzięki za pomoc. Teraz działa jak należy. Mam nadzieję że nie będzie jak wspominałeś i akumulatora nie rozładuje do zera.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...