Skocz do zawartości

jozwiak201

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O jozwiak201

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Wielkopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

636 wyświetleń profilu
  1. @sol321 i co było ostatecznie ? uszczelnienie wału korbowego czy z spod pokrywy bo mam tą samą sytuację i szukam co może być winne.
  2. Odgrzeję temat. Mam podobny problem może ktoś zna rozwiązanie. Posiadam CJCA 143km 2013 multitronic - i zauważyłem że przy ustawieniu skrzyni w pozycji ''P'' wibruje auto czuć na fotelu, na pozycji ''D'' jest spokój. Nadmienię że wymieniałem poduszkę silnika lewą bo była uszkodzona i wcześniej właśnie były też lekkie wibracje, ale teraz po wymianie nadal występują i dodatkowo są one mocniejsze.
  3. Witam, mam do was pytania bo nigdzie nie znalazłem konkretnej informacji. W którym miejscu należy mierzyć podciśnienie wakuometrem - między zaworkiem zwrotnym a pompą vacum ? Zdjęcie z internetu. W jakim przedziale powinno być podciśnienie na wakuometrze przy sprawnej pompie. Oraz czy wykonany pomiar na ciepłym i zimnym silniku powinien pokazywać te same wartości na wakuometrze ? czy ma to jakiś wpływ na odczyt pomiaru ? Bardzo będę wdzięczny za odpowiedzi na powyższe pytania i wszelkie wskazówki odnośnie sprawdzenia sprawności pompy vacum.
  4. A żeby zlikwidować ten wyciek oleju wystarczy wymienić uszczelkę na misce olejowej ?
  5. Poproszę również vin WVWZZZ1KZAW233983
  6. Mam ten sam przypadek, tylko czy koniecznie trzeba będzie wymienić olej ? Bo byłem na wymianie z 20 000 km temu w ASO.
  7. Dzięki za informację. Bo jak szukałem to niektórzy pisali że znajduje się w lusterku wstecznym. Więc dobrze że nie rozbierałem już go.
  8. Witam, Podłączyłem kompa pod auto i pojawił się taki błąd 01229 - Czujnik wilgotności powietrza układu klimatyzacji (G260) Pomoże mi ktoś gdzie znajdę ten czujnik w samochodzie i jak wygląda wymiana jest prosta czy będzie trzeba kombinować.
  9. Dzięki za pomoc. Teraz działa jak należy. Mam nadzieję że nie będzie jak wspominałeś i akumulatora nie rozładuje do zera.
  10. Podłączyłem stały i masę bezpośrednio pod klemy, a po zapłonie zostawiłem pod bezpiecznikiem. I nie wiem dlaczego ale po wyłączeniu zapłonu włączona jest tylko 3 minuty i się wyłącza pokazując komunikat że do trybu parkingowego jest potrzebne stałe zasilane. Wychodzi z tego ze nie da rady nic zrobić aby tryb parkingowy działał bez żadnych komplikacji.
  11. Ale w tej chwili mam ustawione na 12.4 i w miarę długo nagrywa zawsze do tych 6h jest prąd. A chyba jak podłączę masę pod klemę to coś się zmieni w zużyciu prądu ? Bo jak będzie jak było dotychczas z zużyciem prądu to będzie nagrywała na trybie parkingowym, tylko chciałem uzyskać efekt aby światła się zapalały.
  12. Tylko że smartbox posiada regulację po ilu ma się wyłączyć i jakby ustawić 12.4V lub 6h to w sumie chyba nie powinien wyładować akumulatora do stanu aby auto nie odpaliło.
  13. Podłączyłem na próbę stały bezpośrednio pod akumulator i nadal nie zapalają się światła. I pojawia się ten sam błąd.
  14. Dzięki za podpowiedź. Zrobiłem w ten sposób iż smatboxa podłączyłem z lewej strony tj. stały prąd podłączyłem pod miejsce alarmu gdyż u mnie go nie ma, a pin z prądem jest wystawiony, a po zapłonie pod tylną wycieraczką i ten sam problem i znów pojawiły się te same błędy. Problem stanowi wyłącznie stały plus tylko nie wiem jak już to obejść.
  15. Stały pod MMI/Radio Po zapłonie Moduł wyłączników kolumny kierownicy Ale Patrzyłem pod innymi i ten sam problem. VCDS pokazuje takie błędy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...