Skocz do zawartości

jozwiak201

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O jozwiak201

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Wielkopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

628 wyświetleń profilu
  1. @sol321 i co było ostatecznie ? uszczelnienie wału korbowego czy z spod pokrywy bo mam tą samą sytuację i szukam co może być winne.
  2. Odgrzeję temat. Mam podobny problem może ktoś zna rozwiązanie. Posiadam CJCA 143km 2013 multitronic - i zauważyłem że przy ustawieniu skrzyni w pozycji ''P'' wibruje auto czuć na fotelu, na pozycji ''D'' jest spokój. Nadmienię że wymieniałem poduszkę silnika lewą bo była uszkodzona i wcześniej właśnie były też lekkie wibracje, ale teraz po wymianie nadal występują i dodatkowo są one mocniejsze.
  3. Witam, mam do was pytania bo nigdzie nie znalazłem konkretnej informacji. W którym miejscu należy mierzyć podciśnienie wakuometrem - między zaworkiem zwrotnym a pompą vacum ? Zdjęcie z internetu. W jakim przedziale powinno być podciśnienie na wakuometrze przy sprawnej pompie. Oraz czy wykonany pomiar na ciepłym i zimnym silniku powinien pokazywać te same wartości na wakuometrze ? czy ma to jakiś wpływ na odczyt pomiaru ? Bardzo będę wdzięczny za odpowiedzi na powyższe pytania i wszelkie wskazówki odnośnie sprawdzenia sprawności pompy vacum.
  4. A żeby zlikwidować ten wyciek oleju wystarczy wymienić uszczelkę na misce olejowej ?
  5. Poproszę również vin WVWZZZ1KZAW233983
  6. Mam ten sam przypadek, tylko czy koniecznie trzeba będzie wymienić olej ? Bo byłem na wymianie z 20 000 km temu w ASO.
  7. Dzięki za informację. Bo jak szukałem to niektórzy pisali że znajduje się w lusterku wstecznym. Więc dobrze że nie rozbierałem już go.
  8. Witam, Podłączyłem kompa pod auto i pojawił się taki błąd 01229 - Czujnik wilgotności powietrza układu klimatyzacji (G260) Pomoże mi ktoś gdzie znajdę ten czujnik w samochodzie i jak wygląda wymiana jest prosta czy będzie trzeba kombinować.
  9. Byłem warsztacie bo auto jest do odbioru, i okazuje się że nowy reflektor ma zimną barwę ledów (niebieska), a stary ciepłą (żółta), a niby innej nie szło zamówić według katalogu. Auto zostało dalej na warsztacie, mają wyjaśnić sprawę.
  10. Witam, mam do was pytanie czy jest jakaś różnica w tych olejach ? czy po prostu producent zmienił opakowanie bo nie mogę poszukać na czym polegałaby różnica.
  11. Dziękuję za odpowiedź. Naprawa odbywa się bezgotówkowo w ASO, ubezpieczyciel uwzględnił wymianę na oryginalny reflektor. Polisa AC jest z wariantem naprawy w ASO na oryginalnych częściach. Chodzi o to że w przypadku wymiany jednej lampy ksenonowej będzie duża różnica w mocy świecenia światła (to tak jakby zregenerować tylko jeden odbłyśnik w lampie) co będzie mocno widoczne po zmierzchu, dodatkowo może występować różnica w barwie ledów do jazdy dziennej. Też według rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia z dnia 5 marca 2015 r. § 13. 1. Światła pojazdu powinny odpowiadać następującym warunkom ogólnym: 3) światła tego samego rodzaju powinny mieć takie same właściwości świetlne i powinny być umieszczone symetrycznie względem podłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu; warunku symetrii rozmieszczenia nie stosuje się do świateł oświetlających tylną tablicę rejestracyjną oraz pojedynczych świateł cofania i przeciwmgłowych tylnych; Więc jeżeli pojazd będzie posiadał jeden nowy reflektor, a drugi stary co będzie powodowało różnicę w właściwościach to nie powinno się przyjąć wymiany obu reflektorów. Znam też przypadki że podczas naprawy warsztatowej były wymieniane oba reflektorów, ze względu iż naprawa nie była by wykonana zgodnie z sztuką, albo z powodu zbyt mocnej różnicy światła.
  12. Witam, może tutaj ktoś naprowadzi mnie na jakieś wskazówki. Mianowicie miałem zdarzenie z sarną (audi a4 b8) naprawa bezgotówkowo z AC otrzymałem kosztorys i do wymiany jest błotnik, zderzak oraz prawy reflektor ksenonowy i tu właśnie mam do was pytanie czy drugi reflektor też nie powinien zostać zregenerowany albo wymieniony bo wiadomo że różnice w świetle będą duże nowy reflektor będzie świecił mocnej niż poprzedni dodatkowo będzie, różnica w odcieniu lampy, różnica w jakości świecenia, inna barwa światła, widoczna w przejrzystości szkła reflektora. W nowym będzie nowy odbłyśnik żarnika, a w starej pozostanie bez zmian czy to nie powinno też być zrobione w ramach likwidacji szkody w warsztacie. Ubezpieczyciel twierdzi że nie ma to związku z szkodą i nie chcą nic zrobić, ale według mnie powinni samochód oddać w stanie jak przed kolizją więc dlaczego ja mam jeszcze teraz ponosić koszty żeby regenerować reflektor żeby nie było różnicy. Nie chodzi mi o wygląd zewnętrzny bo to wiadomo można spolerować klosz i będzie bez większych różnic, lecz chodzi o wnętrze lampy. Jak by ktoś miał taką przygodę i chciałby się podzielić wskazówkami bardzo będę wdzięczny.
  13. Dzięki za pomoc. Teraz działa jak należy. Mam nadzieję że nie będzie jak wspominałeś i akumulatora nie rozładuje do zera.
  14. Podłączyłem stały i masę bezpośrednio pod klemy, a po zapłonie zostawiłem pod bezpiecznikiem. I nie wiem dlaczego ale po wyłączeniu zapłonu włączona jest tylko 3 minuty i się wyłącza pokazując komunikat że do trybu parkingowego jest potrzebne stałe zasilane. Wychodzi z tego ze nie da rady nic zrobić aby tryb parkingowy działał bez żadnych komplikacji.
  15. Ale w tej chwili mam ustawione na 12.4 i w miarę długo nagrywa zawsze do tych 6h jest prąd. A chyba jak podłączę masę pod klemę to coś się zmieni w zużyciu prądu ? Bo jak będzie jak było dotychczas z zużyciem prądu to będzie nagrywała na trybie parkingowym, tylko chciałem uzyskać efekt aby światła się zapalały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...