Skocz do zawartości

Mechanikkosmita

Pasjonat
  • Postów

    124
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

O Mechanikkosmita

Informacje

  • Imię
    .
  • Miasto
    .

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. może pomoże xd https://youtu.be/t4tp6qaC8yE
  2. wymiana rozrządu jakby ktoś potrzebował
  3. najważniejszy jest olej i jego zmiana co 10tyś, tu masz problem rozwiązany a mimo tego silnik padł
  4. zależy kto jak się przyłoży do tego remontu, zwróć uwagę na popychacze, na cylindry, na zawory czy się domykają itp idt... dużo dowiesz się z mojego kanału yt:)
  5. Cześć, Zacznij od sprawdzenia szczelności układu intercoolera
  6. niektóre doły silników są identyczne , u Ciebie impulsator jest założony na uszczelniaczu wału dlatego masz czujnik obok
  7. Na hamowni silnik miałeś rozgrzany tym samym kompresja jest większa bo silnika bardziej się uszczelnia pod wpływem temperatury, kompresje mierz na zimnym silniku
  8. Z tego co pamiętam od 13 bar, a stopień sprężania 10,9 ale mogę się mylić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...