Skocz do zawartości

MrMajstro

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MrMajstro

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Kwidzyn

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MrMajstro

0

Reputacja

  1. Osobiście mam 2.0 tfsi quattro 211 km oznaczenie CAEB z 6 biegowym manualem bardzo fajny motor u mnie zbytnio oliwy nie bierze między wymianami to z litr moooże półtora wychodzi dolewki także myślę że nie ma tragedii. Jeśli chodzi jeszcze o jakieś słabe punkty to może być np nagar w dolocie ale myślę że raz wyczyścić później profilaktycznie specjalnym sprayem w dolot dawać i będzie żyć ( u mnie zdaje to egzamin), odma (niby groszowe sprawy) ale stosunkowo szybko siada bo co 50 tys km potrafi nawet paść, newralgiczny punkt to też łączenie na turbinie między sztangą z gruchy podciśnienia a cięgnem zaworu WG - potrafi się wyrobić ale to słychać od razu przy jeździe próbnej bo jak hamujesz skrzynią to wtedy będzie głośne terkotanie (ogólnie rzadki przypadek ale może się zdarzyć więc trzeba mieć to na uwadze), jeśli chodzi o resztę to mogą robić się "doniczki" za nadkolem pod błotnikiem na progu także zerkaj czy rdzy tam nie ma, rozpędź się na jeździe próbnej do 120-140 km/h żeby sprawdzić czy nie drży buda bo jeśli tak to ma felerne gumy na tzw bananie prawdopodobnie (ogólnie to delikatne zawieszenie, trwałe ale delikatne) a to nie jest tani gips i tak samo w B8 potrafią się wyrabiać łożyska w skrzyni i flansza do której mocuje się przeguby wewnętrzne lata jak rzyd po pustym sklepie to może też powodować wibracje, mogą być ewentualne wycieki np spod pokrywy górnej rozrządu bo jest plastikowa ale to tam groszowe sprawy można u siebie pod blokiem wymienić... niby potrafią cewki siadać jak w całej gamie benzyniaków z B8 ale ja tego jeszcze nie doświadczyłem. Ogólnie nie licząc problemów powyżej to dobry według mnie samochód, wdzęczny, jeśli będziesz dobrze traktować i kupisz sztuke w dobrym stanie to ci się odwdzięczy bezproblemowym użytkowaniem na długi czas
  2. MrMajstro

    Nagar tłoki

    Jak na moje 100 ml na 1000 km to i tak dobry wynik, w ciągu cyklu od wymiany do wymiany dolejesz w sumie litr to jest wręcz bardzo dobry wynik patrząc na to że to 1.8 z dużym przebiegiem. Świece też ładnie wyglądają bo powinny mieć biały/ szary nalot także jak na moje zdrowe serducho, przy wymianach oleju robić płukankę, raz na jakiś czas do baku wlać preparat do czyszczenia układu paliwowego itd i będzie żyć.
  3. I jak? Udało się koledze bez błędów? Działa wszystko?
  4. Szczerze mówiąc nie pamiętam dokładnie jakiej firmy zakładałem bo to dwa lata temu już było ale coś mi się kojarzy że to było hepu a paska nie wymieniałem bo był praktycznie nienaruszony to stwierdziłem że nie ma potrzeby
  5. Ja wymieniałem u siebie bo miałem termostat do wymiany a wyszło że ktoś wkleił śrubę na klej... ogólnie to polecam cały metalowy korpus, zdaje egzamin prawie dwa lata i nic nie leci ani nic... wiadomo metale też bardziej wytrzymałe są na ciepło to się łatwo nie odkształcą i też nic nie pęknie przy ewentualnym demontażu w przyszłości. Ja osobiście polecam
  6. Dziękuję ślicznie za odpowiedź 😁
  7. Nie wiem właśnie czy to zrobi różnice dla zawieszenia czy nie czy jedynie przerzucić stary 19 mm na 21 mm z S-ki razem z uchwytami i gumami i nie ma problemu 😅
  8. W sumie mam głupie pytanie... Czy do zawieszenia 1BA można by było przeszczepić stabilizator z S4 na tył? 🤔
  9. A udało ci się naprawić? Numer części to klips jak go założyłeś? 😅
  10. A gdy do przedlifta damy licznik z polifta to będzie się komunikować z radiem concert które też jest wsadzone poliftowe? ?
  11. A oprogramowanie i funkcje co dotychczas były będą działać po zakodowaniu?
  12. A w B8 jak zaadaptować żeby czujnik zapięcia pasa pasażera działał i pokazywał jak jest pasażer że nie ma zapiętego pasa? Bo w kodowaniu patrzyłem i jest wszystko jak powinno być a myślę że w adaptacji jest to wyrzucone
  13. Czyli w sumie każde radio obsługuje to samo tylko trzeba zaadaptować i zakodować? ?
  14. A i tak dalej nie wiem czy ta literka w numerze radia coś zmienia czy coś bardzo ważnego znaczy ?
  15. No ja akurat mam przedlifta z 2011 radyjko i numer taki jak powyżej tylko właśnie kurcze amerykanka i teraz bym chciał zmienić ale na internecie nie mogę znaleźć radia z końcówką "R" a z innymi końcówkami jest pełno i właśnie nie wiem czy zrobi to różnice czy będę mieć wszystkie funkcje co teraz czy nie A to masz gdzieś na allegro ogłoszenie czy coś z tymi radiami? Ile taka przyjemność by kosztowała?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...