Skocz do zawartości

Q3Quattro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Q3Quattro

Informacje

  • Imię
    Sprocet
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CCTA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Poproszę o : WA1EECF31P1020461 WA15AAFY1N2080131
  2. Może ktoś podać jakiś sprawdzony link do SW 3620, 3853 ?
  3. Może ktoś rozkodować ? WA15AAFYXN2126295 Z góry dziękuję.
  4. Poproszę o rozkodowanie WA1GFCFS8GR024554 Dziękuję
  5. Q3Quattro

    Homelink USA na EU

    Miałem B9 i odbiornik działał bez zarzutu, częstotliwość USA
  6. Q3Quattro

    Homelink USA na EU

    Wracam do tematu zwiększenia zasięgu HomeLink w samochodzie. Robił ktoś ? Są dostępne adaptacje ale ja mam brak dostępu.
  7. Q3Quattro

    Homelink USA na EU

    Jest dostępny na allegro - szukaj Proxima NW_HOME. Masz różne wersje - z pilotem i bez.
  8. Q3Quattro

    Homelink USA na EU

    Korzystam z HomeLink ale wkurzający jest jego zasięg - u mnie to dosłownie 2m. Mam bramę uchylną i czasami strach że brama walnie w zderzak. Czy ktokolwiek próbował zwiększyć zasięg wbudowanej anteny ? Znalazłem takie opcje w adaptacjach, ale brak dostępu. W wątku widziałem, że koledzy walczyli z częstotliwością USA oraz brakiem kompatybilności z bramą. Ja problem rozwiązałem kupując dodatkowy moduł na allegro (100zł), który wpiąłem w sterowanie bramy i to on odczytuje częstotliwość USA i daje sygnał do sterowania bramy. Moduł ten może rozwiązać problemy kolegów, których brama jest niekompatybilna - u mnie tak właśnie było.
  9. Próbuję zakodować obniżanie lewego lusterka na biegu wstecznym, ale na razie bezskutecznie. Czy problemem może być mój sterownik w drzwiach - 8W0959592 N ? W tym wątku akurat indeksu "N" nie podano czy się da czy nie. Przy okazji znalazłem opcję w module komfortu 46, poprzez magistralę BAP - czy to w ogóle może zadziałać w B9 ?
  10. Rozwiązanie problemu: Instalacja Standard Ponowna instalacja FW już jako User define
  11. Nie działa w moim przypadku. Przez instalację VIM, jeszcze na US train, namieszałem. Przeglądałem plik Log i jak uruchamiałem VIM (opcja w MIB), system nie znalazł EU train i coś tam sam zainstalował, prawdopodobnie dlatego teraz cały czas zgłasza mi niezgodność wersji, chociaż w MIB pokazuje mi zainstalowany train : MHI2Q_ER_AUG22_P5092 Dzięki za próbę pomocy. Jak rozwiąże problem to umieszczę tu rozwiązanie, może ktoś też wpadnie w takie bagno.
  12. Jeszcze jedna podpowiedź : Jeżeli daję Update z SD1 gdzie mam MIB to mam dostępny User defined, a jeżeli daję Update z SD2 gdzie mam Soft EU to User defined jest szary i jest niedostępny. Wg mnie MMI chodzi o to że wersja zainstalowana oraz wgrywana są inne, tylko co tu zmienić aby to poszło ?
  13. OK, z góry dzięki za pomoc. Ja przy konwersji korzystam tylko z MIB, a tam jest wyraźnie napisane że kolejne kroki jak eeprom robisz po wgraniu softu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...