Skocz do zawartości

Koziar993

Pasjonat
  • Postów

    149
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O Koziar993

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Opolskie , Kędzierzyn-Koźle

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2073 wyświetleń profilu
  1. Autorze postu , jest szansa na odświeżenie zdjęć ?
  2. Ile osób, tyle koncepcji na auto. Grill od S4 ma dodatkowe pionowe ożebrowania i są powiększone w stosunku do poziomych. Najlepiej szukać całych lusterek od Ski, bardzo często mają fotochrom i składanie. Jeżeli masz fotele z pamięcią to wersja z 14 pin zapamiętuje również ustawienie lusterek i prawe szkło opuszcza się po wbiciu wstecznego. Fotele mam z s4 B8 pełna elektryka bez pamięci Nie jestem pewny jakie mam swoje lusterka, czyli ile pinów. Wydaje mi się, że pięć. I chyba wolałbym zmienić sam plastik i z głowy 😜
  3. Wow ! Petarda Równiez polecam Digitun , byłem u tego Pana dwa razy. Choć wiadomo z 1.8t ale zrobił dobrze , bezpiecznie i trochę lepiej niż seria ;D Gratuluje wyniku i włożonej pracy !
  4. Hej ! Dziękuję za opinię Jeśli chodzi o zderzak ... Osobiście chyba wolałbym S-Line, ale musiałbym go docinać , dopasowywać itp ze względu na duży IC , zderzak S4 jest jakby większy w środku, mam więcej miejsca i dlatego padło na niego. Dokładki : zawsze chciałem mieć dokładki, miałem cupre, ale jednak maxton bardziej mi odpowiada. Ale tylko przód i boki Grill : nie mam pojęcia jaka jest różnica między zwykłym a S4 ( tzn . Wiem że różnica jest w cenie 50 zł do 450 zł ) 😂 Jeszcze jako smaczek to lusterka chrom ale to kolejne 500. Więc powoli, powoli.
  5. Mamy to ! Na dniach zamawiam dokładki zderzaka
  6. Haha ! Zderzak na płasko czas start . W sobotę oddaje do lakiernika , zakładamy a później czekać aż przyjdzie maxton
  7. I jak to mówi klasyk " Here we go again " Po zderzeniu z sarną popękał cały lakier i zaczepy pod lampą. Jako ,że zderzak wymagał spawania to robię zderzak na płasko, a później do lakiernika Efektem pochwalę się dopiero za około półtora miesiąca . Wyjazd służbowy
  8. Nie ,nie . Już nic więcej nie ugram na tym secie . Zostaje 260 i tyle , teraz robię na bieżąco rzeczy , żeby cały czas był sprawny .
  9. I gotowe. Gniazda wymienione i uszczelnione . Jeden pękł przy jakichś 20 nM ? Więc dałem start . Wszystkie 8 oringów wymienione, na jednym wtrysku była grudka , jakiś brud. Jeśli chodzi zaś o turbo .. uszczelkę wydmuchało, nie został ani skrawek . Do tego wszystkie trzy śruby luźne , więc wpadła uszczelka i oryginalne śruby. Do tego wymiana oleju i pełen sukces. Przynajmniej narazie wszędzie sucho . Na dole parę zdjęć i patent na wykecanie filtra.
  10. Hej ! Trochę czasu mnie nie było , bo była myśl o sprzedaży samochodu i przez pewien czas brak inwestycji . ( Kupiłem dom i jak zawsze priorytety się zmieniają ) , ale uderzyłem się w łeb i auto zostaje , w końcu ma własny garaż ! Z minusów .. parę dni temu ktoś znowu mnie przerysował , polerka wiele nie dała więc zostaje malowanie ( błotnik przód ) . W sobotę biorę się za wymianę : Gniazd wtryskowych oryginał nr : 06b133555h 120 zł Oringi wtrysków oryginał nr : 035906149A 140 zł Uszczelka turbo / kolektor oryginał nr : 06A253039E 42 zł Śruby turbo oryginał nr : 058145540 135 zł ( mam nie oryginalne i cały czas się wykręcają ) Teraz pytanie , czy gniazda wtryskowe trzeba uszczelniać jakimś LOCTITE , albo coś ? Obecnie mam skręcone 4 sztuki i dwa ciekną a dwa nie , mimo że żadnego nie uszczelniałem .
  11. Koziar993

    B6 by Gwerty

    Polecam siedzenia z s4 b8 robią robotę
  12. Czujniki tył założone i ... Działają Także kolejny sukces doposażenia auta
  13. Jak zagrasz to podaj numery , moze akurat obstawie te same
  14. Widzę , że kolega ładnie działa Nie da się ukryć , że fotele z b8 są dość wygodne . A kanapa też podpasuje jak dobrze popieścisz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...