-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O _Tomek
Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Lubelskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BGB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
_Tomek obserwuje zawartość Błąd p0087 ciśnienie w układzie za niskie , Jaki olej do skrzyni biegów w Audi? Zasady doboru i przykłady w pierwszym poście , B7 sam się zamyka i 7 innych
-
Cześć Jaki olej i ilość skrzynia biegów WAUZZZ8E45A406735
-
U mnie podobna sytuacja.Po wymianie aku na nowy nie zauważyłem aby samo się ryglowało. Po "trzaśnięciu" losowymi drzwiami auto również się nie zamyka
-
OBDeleven - autoscan i adaptacje sterownika , jak zgrać
_Tomek odpowiedział(a) na SynKopa temat w Audi A4 B9
Nie da sie, Obdeleven to fajny gadżet ale ma mocno ograniczone możliwości.Nie ma żadnych "ukrytych funkcji" ponad to co producent opisuje na stronie. OBDeleven aplikacja diagnostyczna dla: Audi, Volkswagen, Seat, Skoda - OBDeleven: Interfejs diagnostyczny Audi, Volkswagen, Seat, Skoda OBDELEVEN.PL OBDeleven jest to zaawansowana aplikacja OBD dla telefonów i tabletów z systemem Android. Najlepsza aplikacja diagnostyczna na system Android dla Audi, Volkswagen, Seat, Skoda -
U mnie identycznie, To silniczki klap nawiewu, moja teza jest taka ze z upływem lat "zawieszają się" i podczas odpalania auta chodzą przez jakiś czas w koło. Wystarczy zdjąć schowek i jest do nich dostęp.Możesz rozdzielić ich obudowę na 2 części i zobaczyć jak chodzą.
-
A to i tak nie wiele w porównaniu do tego ile zapłacił 1 właściciel za auto w salonie.
-
Co chcesz sprawdzać, wycieraczka nie działa bo nie działa silnik. Zdemontuj tapicerkę z tylnej klapy i go wymień.
-
Głośna praca silnika , metaliczne dźwięki w okolicy napinacza łańcuszka
_Tomek odpowiedział(a) na danielzlego temat w 1.8
Teraz ciśnienie możesz zmierzyć dla swojej wiedzy, nic ci to nie da.Od razu przy wymianie pompy oleju trzeba było zajrzeć do panewek jak i tak juz miałes wszystko na widoku i przy okazji obejrzec wałki w głowicy Silnik ewidentnie pracuje jak by był przytarty, możesz jeszcze ewentualnie wykluczyć osprzęt silnika ale nie mam pomysłu co innego mogło by tak klepać. Nie chce Ci psuć humoru przy niedzieli ale takie to już życie ze starymi autami. -
Głośna praca silnika , metaliczne dźwięki w okolicy napinacza łańcuszka
_Tomek odpowiedział(a) na danielzlego temat w 1.8
Silnik na zimnym może pracować ciszej bo olej jest gęsty.Zaciągnij ręczny, spróbuj ruszyć i posłuchaj czy coś się zmienia jak silnik jest pod obciążeniem. Może znajdzie się jakiś magik co po dźwięku oceni co jest nie tak.Jeśli to napinacz łańcucha to i tak gore musisz zdjąć . -
Z tego co mi wiadomo b7 to zaawansowany lifting b6 nowe silniki, zderzak itp i raczej niczym bardziej się nie różnią.Sam mam b7 i co do komfortu nie mam porównania z innymi samochodami ale trasa 100-160km/h wcale nie męczy (oczywiście nie z 1.9)
-
_Tomek zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Problem z drzwiami pasażera po naprawie przewodów od kostki
_Tomek opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam Po odpięciu kostki i zlutowaniu 2 uszkodzonych przewodów przestały działać drzwi pasażera.Wszystkie sterownik pokazały błedy z komunikacją lub przerwe w komunikacji. Skasowanie błędów nic nie pomogło.Początkowo drzwi nie działały w ogóle, ale po zamknięciu drzwi kluczykiem i otworzeniu drzwi zaczeły działac jednak po chwili znowu przestały.Podczas naprawy kilka razy przewody stykneły się i poszły iskry, sprawdzałem bezpiecznik od odrzwi i jest cały.Co do samej kostki to piny nie wyglądały na zaśniedziałe, ale widać było że poprzedni właściciel coś przy niej majstrował bo miałem problemy z jej odpięciem.Sama kostka wygląda dobrze i raczej dobrze trzyma się z kostką od drzwi. Czy po takim zabiegu trzeba jakoś adaptować drzwi czy problemem może być powodowany przez kostkę i mimo względnie dobrego stanu warto wymienić ją na nową.Dodam tylko że przed samą wymianą pokazało mi błąd "sterownik drzwi pasażera w trybie 1-pinowym" ale wszystko działało poprawnie. -
Masz może numer tego oringu na pompe wysokiego ciśnienia.Szukałem w necie ale jakoś nie mogę znaleźć.
-
Z tego co się orientuje to po przekroczeniu 200 tyś przebiegu sporo b7 z 2.0tfsi ma problem z układem paliwa wysokiego ciśnienia.Jest to o tyle problem że trzeba sprawdzić kilka podzespołów a na końcu i tak może się okazać że to zupełnie co innego i nie związanego bezpośrednio z pompą paliwa.Ostatnio mi również pokazało błąd związany z paliwem.Co prawda nie zauważyłem problemów z pracą silnika i na desce check też nie wyskoczył. Po przeszukaniu internetu sprawdzenie tej szklanki/popychacza wydaje się pierwszą rzeczą jaką trzeba sprawdzić, szczególnie że w przypadku jej uszkodzenia można mieć spory problem bo wałek w głowicy popycha szklanke a szklanka napędza pompę.Sama szklanka nie jest droga i w zasadzie wymiana jest prosta.Wydaje mi się ze wystarczy odpiąć jeden przewód od odmy, spuścić ciśnienie z pompy paliwa wysokiego ciśnienia i odkręcić samą pompę ale mogę się mylić bo dopiero przybieram się do jej odkręcenia. Daj znać jak Tobie poszło z wymianą i w jakim stanie była sama szklanka.
-
Żeby wiedziec co wymaga naprawy musisz podłączyc komputer pod samochód gdy zaświeci się kontrolka.Inaczej się nie da, system bezpieczeństwa to nie dwa kabelki żeby diagnozować na ślepo.
-
Ja w swojej B7 mam identyko jak te z 2 linku i z dystansami 3cm na koło idealnie zgrywają się z błotnikiem tylko nie wiem jakie mam ET u siebie, bo nie chce Cię oszukać jeśli z wyglądu są takie same a ET mogą być inne, ale chyba jeden rodzaj felg nie wychodził z różnym ET.
-
Wiesz mi łatwo jest jednoznacznie powiedzieć bo patrze na wszystko z dystansu.Nie wiem jak to wygląda w twoim przypadku ale warto żebyś jasno powiedział mechanikowi że oddał Ci auto w "gorszym stanie niż przyjechało" i próbował się dogadać co do nowych części, nowy czujnik i chłodnica klimy fajna sprawa bo są to elementy które za jakiś czas mogły by się popsuć a chłop który Ci to robił na pewno nie chciał źle i błędy się zdarzają. Jedno co mogę Ci powiedzieć i czego jestem pewny to to że warto się dogadać bo nawet jeśli prawda jest po twojej stronie to musiał byś na swój koszt brać rzeczoznawce i po co to wszystko.Wydaje mi się też że w dzisiejszych czasach normalne firmy reklamacje rozparzają na korzyść klienta.Postaraj się załatwić to tak że za czujnik zapłaci warsztat, Ty za chłodniczke z dobrym rabatem a za robocizne darmo, tak aby obie strony były zadowolone.