Koalakm
Pasjonat-
Postów
870 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
14O Koalakm
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B9 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CYMC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
nie wiem czy cos w tym jest ale ja mam wrazenie ze sa sytuacje ze auto na 0W bierze olej a po zmianie na 5W juz jest znaczna poprawa - nie wiem niech sie wypowiedza osoby znajace sie bardziej. W kazdym razie ja mialem 2.0 TDI (2016) - lalem 5W - zero brania oleju Teraz mam 2 auta z silnikami 2.0 TFSI (2018, przebiegi 120 tys i 160 tys) - takze leje 5W - nie biora oleju.
-
dalej rozpoznaje temat. Sprawdzilem w MMI (mam A4 B9 2018 rok) i mam tam podany "kod kraju = 5" - zalaczam zrzut. Pytanie jak zmienic za pomoca VCDS kod kraju na 2 - bo to chyba uniwersalny dla Europy? Z tego co znalazlem w necie "HomeLink Gen 7 jest najnowszą wersją, która teoretycznie może obsługiwać wielozakresowe częstotliwości (315 MHz, 433 MHz, 868 MHz), ale jej działanie jest uzależnione od regionu, w którym została skonfigurowana."
-
a tak zle spojrzałem - nie na Twoj profil (myslalem ze masz Q5 z 2018 roku) - wtedy silniki w A4 B9 (2018) i Q5 (2018) byly te same (chyba )
-
przesledz temat bo mi sie zdaje ze Muskel pisal zeby zawsze czujnik wymieniac na nowy...
-
no tak rozumiem, tyle ze to nie wina modelu a silnika - w obu jest ten sam... o masakra... musza kurde poprawiac cos co jest dobre.
-
heh a patrz o tym nie pomyslalem. Napisze z praktyki ze nigdy nie uzylem - bo zawsze klapa zamknieta jak kierunkowskaz uzywany. Ale istnieje teoretycznie sytuacja w ktorej awaryjne przy otwartej klapie beda potrzebne - jednak na przegladzie tego nie sprawdzaja - bo przeciez przy zamknietej klapie a wtedy dzialaja w lampach. Te swiatla w zderzaku zapalaja sie takze jak ogolnie swiatla sa wlaczone i podnosisz klape - wtedy zapala swiatla w zderzaku - no bo tamte sa niewidoczne w otwartej klapie.
-
hmm a co chcecie z nimi robic? Tam nic przeciez nie trzeba robic.
-
ogolnie jestem troche zszokowany takim stanem rzeczy w prawie nowym aucie... Dolewki zaczely sie 1L na 10 tys... to powiedzmy no byc moze by szlo przezyc (choc oczywiscie nie tak powinno byc), ale juz 1L na 3.8 tys km to juz bardzo nieciekawie sie robi... Ciekawe jak bedzie u Ciebie dalej, czy ogolnie srednio skonczy sie ze 1L na 5 tys? Wtedy przed wymiana (zakladajac co 15 tys) dolejesz 2L powiedzmy - bo juz trzeciego Litra moze nie bedziesz musial bo bedzie wymiana calosci. Wiec na 15 tys 2L tez da sie przezyc (bo wyobraz sobie jak w 2.0 TFSI jak mialy wade ludzie chyba 1L na 1 tys dolewali...). Natomiast jestem nadal zdziwiony bo mialem 2.0 TDI (A4 B9 - 2016) 190KM, i tam naprawde zero oleju ubywalo od zmiany do zmiany. Ciekawe jak u wiekszej liczby osob z tym silnikiem...?
-
slyszalem te "teorie" i jakos do mnie nie przemawiaja... Tam twierdza niby ze na wolnych obrotach za male cisnienie... kto wie jak masz to cisnienie podniesione czy tylko na wolnych czy jednak takze proporcjonalnie na wyzszysz... i wtedy jest za wysokie... Jezeli zauwazyles ze teraz olej ubywa i to od czasu podniesienie cisnienia to bardzo pradopodobne ze to wlasnie przyczyna.
-
Poprawne parkowanie przy automatycznej skrzyni biegów w Audi
Koalakm odpowiedział(a) na The Ether temat w Na Każdy Temat
no tak oczywiscie ze gasimy wczesniej silnik hehe Tak jak napisal Muskel - byc moze trzeba to aktywowac, ale sprawdz czy jak zgasisz silnik i otworzysz drzwi to czy wlaczy sie automatycznie reczny - moim zdaniem powinien chyba, albo P sie wlaczy - nie pamietam -
Koalakm obserwuje zawartość A4 b9 USA czy warto? i Poprawne parkowanie przy automatycznej skrzyni biegów w Audi
-
Poprawne parkowanie przy automatycznej skrzyni biegów w Audi
Koalakm odpowiedział(a) na The Ether temat w Na Każdy Temat
zatrzymać/P - potem reczny - choc zapewne jak otworzysz drzwi to i tak reczny Ci sie sam zaciagnie. -
W USA sa manuale? Ogolnie polecam. Auta z USA sa bdb wyposazone. Natomiast pamietaj ze auto bedzie po mniejszej lub wiekszej kolizji. Zobaczysz zdjecia przed zakupem i status auta (czy odpala i rusza czy nie odpala - najlepiej oczywiscie kupic tylko ze statusem "odpala i rusza").
-
no tak wlasnie stwierdzil ten co kodowal. Dlatego zapytalem czy moze ktos zna ten temat i ma jakies doswiadczenie - bo ja nie wiem jakie diody tam zostaly dolozone. Zapytalem tez bo opcje sa 2: 1. Faktycznie zle diody 2. Jednak cos nie tak z podlaczeniem / kodowaniem.
-
nie do konca rozumiem. Wiem ze diody zostaly dozolone i swieca -yle ze komunikat o usterce zarowki sie pojawia..
-
Brawo! Dzieki za oferte pomocy Ja zlecalem przerobienie. Zrobione jest ok. Mam jedynie problem ze przy aktywacji przeciwmgielnego wywala komunikat o bledzie zarowki (ale przeciwmgielny swieci) - osoba ktora robila konwersje i kodowala stwierdzila ze diody od przeciwmgielnego pewnie sa zlej opornosci czy cos - choc nie chce mi sie wierzyc... Moze masz jakies doswiadczenie w tym temacie?