Skocz do zawartości

Koalakm

Pasjonat
  • Postów

    839
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

14

O Koalakm

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYMC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dokladnie tak. natomiast sa auta w ktorych zderzaka nie wymienisz bo nie ma wersji EU pewnie. Wtedy faktycznie masz prawo korzystac z tablic malych.
  2. no sens wlasnie jest - w kasie. Zakup tej blendy na nasza EU tablice to tez koszt - wydaje sie wlasnie zbedny skoro mamy juz blende na mala tablice... jednak: Pamietam prawo mowi niestety raczej w strone ze w naszym przypadku powinnismy jednak zmienic bo male tablice sa mozliwe dla aut ktore z przyczyn konstrukcyjnych nie maja miejsca (to tak podsumowujaca). W przypadki AUDI jest to jednak marka EU, wiec nie ma problemu aby zmaontowac nasze blachy - wiaze sie to ze zmiana najczesciej tej blendy - ale nie ma przeszkod konstrukcyjnych - dlategp faktycznie na przegladzie mozesz miec problemy - uwazam ze nie warto kombinowac i nalezy zalozyc PL tablice normalne.
  3. Czy to zalezy od predkosci? Dla pewnosci zalatw inne kola cale - zaloz na chwile i test.
  4. no zakladajac ze jednak jedziesz w trasie itp, bo jak miasto to znowu okazuje sie ze mniej przejedziesz...
  5. hehe dokladnie, ale z tgo co pamietam w dieslu 190KM byly tez przeklamania... Natomiast to dziala dosc inteligentnie chyba... bo w miare postepu jazdy aktualizuje sie wartosc do przejechania....
  6. w 252KM jest podobnie Faktycznie troche to mylace - choc moze da sie tak jechac aby mniej wiecej sie pokrywalo - choc szczerze watpie
  7. Nie napisales jaki rok, ale domyslam sie ze cena kolo 100 tys zl... i zastanawiasz sie nad 1 tys zl czyli 1% wartosci na sprawdzenie? Oczywiscie ze warto! Inna sytuacja jezeli jest to I wlasciciel, ktory kupil auto wlasnie w PL Salonie, ma pelna historie, serwisowany caly czas w ASO, ksiazka serwisowa. Wtedy mozna ogolnie sprawdzic auto, SKP + czujnik lakieru + wywiad z wlascicielem.
  8. ja podobnie, w jednym aucie od 4 lat i bez problemu, w drugim od pol roku i tez zero problemow.
  9. tak tez potwierdzam. Wyciszenie bdb za wyjatkiem wyciszenia dzwiekow od opon.
  10. to sa roznice klasy - czego tez nie wiedzialem, no ale jak widac A6 to A6 Natomiast tak jak ktos wyjasnial to nie dotyczy awaryjnego hamowania presense tylko to asystent chyba "wydajnosci" czy jakos tak - gdzie wyswietla ikonke zielonego "buta" (takze na HUD) i na wyswietlaczu chyba tekst "noga z gazu"
  11. no pelna elektryka foteli to opcja - tu akurat nie jestem zdziwiony - to normalne.
  12. Co do skrzyni to na pewno takie mody sa robione, niestety nie znam warsztatu. Natomiast przy okazji chcialem zapytac ze 190KM podniosles na 243? Czy to aby nie za duzo?
  13. Gratulacje. Bardzo ladna W A3 jest mozliwosc doposazenia w adaptacyjne zawieszenie? A4 B9 nawet nie mialo opcji > tylko regulowane...?
  14. w przypadku allroad = jest tylko quattro w przypadku kombi - moze byc i FWD i Qattro - pewnie ze lepiej quattro, ale FWD tez jest spoko. Silnik 2.0 benzyna - moce rozne - wybierz, polecam 252KM, choc pewnie 200KM spali mniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...