Skocz do zawartości

Koalakm

Pasjonat
  • Postów

    900
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

14

O Koalakm

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYMC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. omg to kto Ci to robil takie rzezby ze wiele funkcji nie dziala????
  2. Dlaczego ma byc problem z nagarem? Kombinacje w EU odnosnie wtrysku posredniego i bezposredniego wiaza sie glownie z restrykcjami norm spalin
  3. nie przejmuj sie - nie tylko Ty tak robiles z niewiedzy - ja swego czasu tez. Tez uwazam ze to nie jest ok zrobione. Powinna pojawiac sie kontrolka mowiaca "jezeli nie musisz to nie gas auta bo wypalam dpf". A skoro zaprojektowali tak ze mozesz auto zgasic (w sumie tutaj niegli zabronic przeciez gaszenia auta) no to powinno jednak byc tak zrobione ze auto i dpf sobie z tym jakos radzi... albo dawac pozniej komunikat - "nie dopalilem ostatnio dpf, jezeli jeszcze 2x tak sie stanie to trwale zostanie czesciowo zapchany" a jak jest, dopiero jak juz sie zapcha - to kontrolka jakas sie chyba zapala.... No nic jestem ciekaw Twoich dalszych przygod i tego czy jakies dzialanie faktycznie wplynie na to spalanie (w sensie czyszczenie / wymiana DPF).
  4. skoro kolega Muskel napisal ze tam musi byc jakis problem albo skrecony przebieg - to tak musi byc. Jezeli mozna wyeliminowac skrecony przebieg (a z opisu Twojego wynika ze to niemozliwe aby byl krecony) to pozostaje wlasnie jakas inna przyczyna. Muskel zna sie na tych sprawach wiec na pewno Ci dobrze doradzi podobnie RALF76. Sprawdz dane o ktorych napisal RALF76.
  5. Wspolczuje Ci tego szukania itp. Moze jednak lepiej dac sobie spokoj... stracisz kupe pieniedzy bo auto pali 1l wiecej... nie zrozum mnie zle - ja rozumiem ze to dziwne i troche denerwujace, ale nadal autko spala ogolnie bardzo ladnie... teraz wiesz zagadki, wymiany, wtryski itp, gdzie wydaje sie ze znalezienie przyczyny jak widac nie jest proste (albo raczej jest mega trudne).
  6. Dzieki za info Co dokladnie masz na mysli? Na S tak mniej wiecej ciagnie chyba do 2200 - 2600.
  7. Koalakm

    A4 B9

    jakiego dokladnie oleju uzywasz? Bardziej chodzi mi o oznaczenie 0w? 5w?
  8. Koalakm

    A4 B9

    Dzieki za kilka slow. EEE to ten ekran dotykowy nie dziala w trakcie jazdy....? Z danych wynika ze polift chyba ma jeszcze zwiekszony przeswit o 2cm. a to jasne, ja tez wymieniam co 10 - 12 tys km.
  9. Koalakm

    A4 B9

    zgadzam sie z wypowiedzial kolegi. Tez mam Allroada (ale przed liftem) i takze uwazam ze to swietne auto. Mowisz ze Allroad ma "lepsze" plastkiki? hmm tego nie zauwazylem (a mialem zwykle A4 B9 i teraz Allroad B9). @Lovely Man Miales tez przed lifta ? Jezeli tak czy sa jakies wyczuwalne roznice? Przy zakupie Allroad moim zdaniem masz juz zestaw jakby s-line. Zobacz sobie z zewnatrz jak wyglada, progi zderzaki, emplemat ALLROAD w miejscu s-line itp no i ten grill - tylko Allroad ma taki grill z pionowymi chromowanymi pasami. Allroad to wlasciwie najwyzsza wersja A4 - choc tez rozne wyposazenia mozna miec, jednak w standardzie masz quattro - wiec sie nie musisz zastanawiac czy jest quattro bo ALLROAD to QUATTRO Tak jak pisal kolega zawieszenie mozesz miec w opcji "regulowane" - to nie jest pneumatyka a mozliwosc ustawiania twardosci - ladnie to dziala. Co do wyposazenia to ja bym jednak nie rezygnowal za duzo - wyposazenie jest uwazam bardzo wazne, oczywiscie trzeba okreslic minimum, jednak jezeli teraz jestes do czegos juz przyzwyczajony to radze nie rezygnowac. Niestety nawet w ALLROAD mozesz na przyklad trafic 1-strefowa klimatyzacje gdzie sam panel jest duzo mniej aktrakcyjny (bo w A4 masz albo 1 strefe albo 3 - wtedy sa inne panele klimy). Head up jest swietny - ale oczywiscie da sie zyc. Polecam zatem zrobic sobie liste rzeczy ktore chcialbys miec i takich szukac. Sam Allroad jest uwazam zdecydowanie fajniejszy nie "zwykle" A4 - przeswit robi swoje.
  10. Koalakm

    A4 B9

    no to juz wiele Ci napisalismy. Wyposazenie super. Uwazam ze to dobra decyzja z wysokim wyposazeniem i ze wybierasz Audi. VW nigdy nie bedzie Audi - to segmentacja. Kupuj Audi tak jak chciales bo jak kupisz VW to zawsze bedziesz patrzyl w strone Audi. Natomiast Audi a4 nie jest jakims wielkim autem, ale jest wystarczajacym - ale to moje zdanie, wszystko zalezy od potrzeb. Kwote masz taka ze spokojnie fajny egzemplarz powinienes znalezc.
  11. Koalakm

    A4 B9

    a tego nie wiedzialem. Tyle zeby bylo jasne ja akurat auta ktory ma uszkodzone elementy konstrukcyjne takze bym nie kupil. Jednak jezeli ma wymieniony zderzak i blotnik no to nie sa elementy konstrukcyjne. Ja mowie o normalnych kolizjach tzn takich ktore nie uszkodzily ramy auta czy tzw. "gir". no zgadza sie tyle ze "bite" dla mnie oznacza juz mocny wypadek gdzie wlasnie elementy "konstrukcyjne" dostaly. Natomiast auto po kolizji to auto po kolizji.
  12. Koalakm

    A4 B9

    z tym ze napisales: od kiedy to kazde uderzone auto ma problemy z elektronika? albo z czym innym? Domyslam sie ze moze byc taka sytuacja, ale to nie jest zaden wyznacznik ze kazde takie auto bedzie generowalo problemy i takie ogromne koszty... no i ze "nikt poza serwisem tego porządnie nie zrobi." - to juz calkiem przesadzone
  13. Koalakm

    A4 B9

    bardzo ale to bardzo przesadzasz. Oczywiscie jezeli nie chcesz to nie kupujesz (kazdego indywidualna decyzja). Choc ja od typowego handlarza tez bym wolal nie kupowac... wiem ze sa osoby dla ktorych przerysowane drzwi to juz auto powypadkowe i takiego nie kupi... Natomiast uwazam ze absolutnie auto po kolizji nie jest dla mnie zdyskwalifikowane - wszystko zalezy co to byla za kolizja i jak zostala naprawiona, czy sa zdjecia itp. Czesto mozna natomiast wiele taniej kupic takie auto anizeli "salonowe polskie". Sry ale dla mnie dawanie +30% bo jest "z polskiego salonu" nie ma sensu (aby nie uzyc innego okreslenia ;)). To ze jest z "polskiego salonu" o niczym nie swiadczy, takie auto przeciez moze byc w duzo gorszym stanie anizeli auto sprowadzone po malej kolizji.
  14. Koalakm

    A4 B9

    no pewnie ze tak jest, jednak w raporcie i tak moze cos byc - wiec uwazam ze kazdy zawsze powinien to zrobic i tak. W niemczech tez takie nowe auta z duzym prawdopodobienstwem beda w takim raporcie - to drogie auto i ktos kto to sprzedal z uwagi na kolizje zglosil to do ubezpieczalni. Nastepnym krokiem powinno byc to co mowisz - sprawdzenie przez kogos kto sie zna, czujnik lakieru koniecznie - natomiast to caly czas nie przekresla auta jezeli jest po normalnej kolizji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...