
wuPiotrek
Pasjonat-
Postów
416 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
10O wuPiotrek

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DEUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
szukaj problemu w zawieszeniu a nie w ustawieniu czujnika kąta skrętu.. to mechaniczna usterka. jedź w inne miejsce na geometrię
-
Wyślij mi te schematy na pw jak masz cały pdf to spróbuję dojść jak to powinno być podłączone. Nie pasuje mi tam ten plus ze stacyjki.
-
Teraz dopiero widze schemat ktory wrzuciles, myslalem ze jestesmy w temacie dot a4 bo wyskoczylo mi powiadomienie, w q3 nie masz zadnego bezpiecznika po drodze cos mi nie pasuje w tym schemacie. mowisz ze AH podpina sie pod bezpiecznik z plusem po zaplonie, jesli T12c/10 to plus po zaplonie to dioda sterowana jest masą a symbol diody na tym schemacie jest narysowany błędnie (odwrotnie) w co wątpię skad pociagnales przewod do T12c/10? jak na moje to powinna być masa, analogicznie do a4, ale trzeba by bylo sprawdzic dalej na schemacie czym jest pkt 13
-
ktos juz mial ten problem, spalony bezpiecznik od lampki w przycisku autohold (tak, jest oddzielny bezpiecznik od tego). jak poszukasz w tym temacie to znajdziesz moj post ze wskazaniem ktory to bezpiecznik (z tym ze do a4). jak przy montazu zwarles przypadkowo przewody to bezpiecznik sie spalił. jak AH działa i lampka na desce sie wyzwala to cala reszta jest OK. aplikacja na telefon - jak chcesz kodowac telefonem to kup obdeleven, cala reszta nie ma sensu edit: teraz patrzylem i problem jest opisany na 7-8 stronie ale dotyczył on podświetlenia przycisku ręcznego a nie przycisku AH. raczej nie zakladal bym ze przycisk masz uszodzony, raczej obwód, poszukaj czy jest od tego bezpiecznik jesli nie to sprawdz podlaczenie. poszukaj tez po internecie bo widze sa wpisy o tym problemie.
-
https://www.youtube.com/watch?v=9Ekdz6rVKiY https://www.audia4b9.com/headliner_removing_and_installing-2153.html mysle ze u Ciebie nie ma nawet potrzeby wyciągać całej wystarczyło by opuścić tył podsufitki żeby dokręcić antenę. ale z blachą na dachu nie ma żartów, uważaj jak bedziesz prostował te zaczepy bo łatwo jest pokrzywić dach a wyprowadzić już trudniej. o ile już nie jest pokrzywiony, takie wyrwanie anteny to musiała być duża siła
-
spora szkoda Ci się zrobiła i chyba pomyślał bym o oddaniu tego gdzieś gdzie robią blacharkę. próbując to prostować możesz łatwo uszkodzić dach, a tu jeszcze kwestia szczelności anteny dochodzi - jak nie będzie dobrze dolegać to będziesz miał wodę w aucie (a za podsufitkę po zalaniu zapłacisz więcej niż za montaż tej anteny u fachowca)
-
a masz jakiegos androida zeby sprawdzic czy ruszy? mialem tak kiedys po przesiadce z androida na iphone ze nie dzialal mi carplay - okazalo sie ze mialem siri wylaczone w telefonie a bez tego nie ruszy. cos mi tak swita.
-
Przy maksymalnym skręcie w lewo coś przeskakuje w Audi S4 B9
wuPiotrek odpowiedział(a) na qenik temat w Audi A4 B9
u mnie tez tak jest a mam fwd. przy pełnym skręcie w pewnych warunkach (np na sliskiej posadzce w garazu) przód potrafi troche przeskakiwac - tak jakby śladowość gubił. tez mialem kolizje i cofniete przednie koło - wszystko wymienione w aso geometria napewno jest dobrze. zauwazylem to dopiero po tej kolizji, ale byc moze bylo tak wczesniej tylko nie wyłapałem. z tym ze ja mam felgi 18 od a5 ktore maja troche inny wymiar i odsadzenie - to tez moze miec wplyw na takie zachowanie przy pełnym skrecie. -
ostatnio ktos mial taki problem - wymienił cały moduł klamki i pomogło. jak wymieniales led i nie pomoglo (czyli z prawych drzwi do lewych i nie swiecilo i test odwrotny - z lewych drzwi do prawych i swiecilo) to sprawdz kodowanie sterownika drzwi lewych czy tam masz wlaczone to oswietlenie. dla kazdych drzwi z osoba z tego co pamietam sie to koduje.
-
ale nie ustawial z przodu tablicy do ustawiania matrixow?
-
a odis przepuści procedurę kalibracji matrix jeśli nie są spełnione warunki zapisane w instrukcji? jest tam jasno napisane że auto musi być nieobciążone, stać na równym, zwolniony ręczny aby zawieszenie nie było naprężone itp. jest możliwość że procedura nie przechodzi dlatego że czujnik przód pokazuje 70% a tył 50% ? serwisówka mówi o tym, że po wymianie przedniego czujnika poziomu trzeba koniecznie skalibrować światła i kamerę przy zmianie tylnego czujnika poziomu jest mowa tylko o kalibracji świateł także czujniki mają wpływ na działanie matrix (bo mają wpływ na działanie kamery) ale to już kończę zgadywać
-
mozesz sprawdzic podnosząc auto na podnosniku. jest pewnie jakaś procedura sprawdzenia poprawności odczytu z tych czujników. moze tez na stojącym równo allroad odczyt 70%/50% jest po prostu poza zakresem (trzeba by sprawdzić w serwisówce albo u kogoś). mozesz tez podjechac do nich i po prostu sprobowac zapytac mechanika dlaczego chce te czujniki wymieniac skoro sa sprawne. naprawde nie wiem dlaczego cały czas zakladacie ze oni musieli cos 'spieprzyc' albo 'naciągnąć na czesci' jest duzo specy od vagów po całej PL, poszukaj po OLX i internecie, znajdziesz w promieniu 100km kogos kto ma czym skalibrowac te swiatła
-
wygląda ok, napewno są sprawne, pytanie czy to jest normalne dla allroada ze przod pokazuje srednio położenie 70% a tył 50% dobrze jak by ktoś inny sprawdził u siebie
-
absolutnie nie chce obalić tego co napisałeś, chciałem się odnieść tylko do Twojej reakcji gdzie napisałeś na początku że 'w aso są za durni żeby sobie z tym poradzić, przerosło ich ustawienie lamp i chcą kolegę naciągnąć na koszty' tutaj trzeba sprawdzić odczyty z czujników a nie gdybać a lampy były ruszane - sam pisał że lampy były ruszane - pojechał tam dlatego że ręcznie kręcił regulacją świateł - o czym pewnie powiedział doradcy przy oddaniu auta - była pełna zasadność do przeprowadzenia procedury zarówno ustawienia świateł mijania jak i matrix
-
odpowiadając dalej na Twoje pytania - możliwy ciąg przyczynowy - aso zabrało się za kalibrację świateł mijania - technik zauważył że coś jest nie tak (przykładowo jedna lampa układała się źle z powodu złego odczytu z jednego czujnika) - przeklikał dalej procedurę ustawiania świateł mijania i ona zakończyła się poprawnie (tam feedback odnośnie tego czy jest OK pochodzi od technika, nie od kamery - procedura zawsze przejdzie nawet jesli swiatła są źle ustawione, o ile nie ma błędów) - nie kontynuował ustawiania świateł matrix bo i tak działały by źle a procedure musiał by i tak wykonać ponownie po wymianie czujników (stąd niedostępne światła matrix) - sprawdził odczyty - ktorys czujnik źle wskazuje - zlecił wymianę wszystkich 4 (auto 2016 dla nich to staroć) - Ty zamiast zlecić naprawdę zabrałeś auto z błędami daj znać jak odczyty z czujników