Skocz do zawartości

wuPiotrek

Pasjonat
  • Postów

    388
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10

O wuPiotrek

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. chyba były już takie tematy, ale w b9 absolutnym must have to: - lampy led (na zapalonych poznasz od razu, na zgaszonych pooglądaj ogłoszenia xenon przód ma takie specyficzne poziome kierunki a tylne lampy mają bardziej 'blady' kolor) - klima 3 strefowa - ambiente warto mieć chociaz podstawowe (białe podswietlenie, opcjonalnie są kolorowe), zmienia sporo. side assist to chyba tylko po 'okienku' w obudowie lusterka mozna poznac, na zdjeciach nie zobaczysz - jesli przedlift to warto szukac z wiekszym ekranem mmi. kazdy z vc bedzie mial wiekszy ekran, auta bez vc wystepowaly z dwoma wersjami mmi - w zasadzie to warto szukac sline wew. sline zewnetrzny duzo nie zmienia, ale wewnetrzny robi inne auto (fotele itp). oczywiscie mozna sobie to wszystko doposazyc i są auta z fajnymi fotelami bez sline ale to rzadkosc. - radary - aktywny tempomat - asystent jazdy w korku
  2. Proszę o pomoc - jakie klocki i czujniki do WAUZZZF41JA163485 ?
  3. fajne autko, dobrze wyglada polift sedan czarny z ciemnymi szybami i ramkami. przod tez niczego sobie z tym grillem. tylko kierownice bym wymienił na scieta s-line (w sensie tą drugą wersję kierownicy) - jest mniejsza i duzo ladniejsza a wymiana p&p (chyba ze chcial bys zmienic na grzaną wtedy jest gorzej). felgi zimowe nie pasują jasne fotele dobrze wyglądają a pasy (jak juz ma sie jezdzic bez) to polecam wykodowac, robi sie to szybko i w razie potrzeby łatwiej zapiąć
  4. zrób trasę niech te hamulce się dotrą być może problem zniknie na dłużej albo na zawsze o ile dalej będziesz jeździł codziennie chociaż kilka km. korozja pojawiła się po którymś dłuższym postoju (może też postój wypadł po myciu akurat - chemia) i po prostu nie starła się jeszcze. jak nigdzie sie nie wybierasz to możesz spróbować pojeździć trochę na hamulcu (30 sekund jednostajnej jazdy z gazem i lekko hamulec lewa noga, minuta normalnie na przestudzenie i tak kilka km). ale lepiej jak by naturalnie pracowały po prostu w dłuższej trasie. nie wiem jak w tym audi ale gdzies czytalem ze w autach podczas jazdy pompa ABS co jakis czas dozuje na hamulce lekkie ciśnienie - wlasnie po to zeby oczyscic tarcze z wody, kurzu itp i docisnac klocki aby w razie potrzeby uzycia hamulec zawsze był gotowy. tym sposobem tez tarcze utrzymują się w dobrym stanie jak autem się JEŹDZI jak byś się dłużej poszarpał z serwisem to jest szansa że gwarancyjnie wymienią tarcze dla świętego spokoju żeby mieć Cię z głowy ale to musiał byś ich pomęczyć
  5. myslalem ze to niemozliwe zeby tarcze byly 'nie przetarte' skoro jezdzisz codziennie nawet te kilka km, ale faktycznie jest na nich nalot i takie tarcze mogą wydawać dźwięki. nie ma chyba innej rady niż zrobić jakąś większą trasę z tysiąc km i zobaczyc czy ucichnie. ew wymienić tarcze i klocki ale one są jak nowe.
  6. jak wtyczka jest OK to sprawdz jakie są końcówki, kup kable reparacyjne (takie z zakutymi końcówkami) i wymień przewody. Im dalej od wtyczki tym lepiej (w sensie najlepiej to gdzieś już po odejściu na większą wiązkę żeby połaczenie nie pracowało). lutuj na różnej 'wysokości' i dobrze poskręcaj przed lutowaniem bo same luty mogą puścić z czasem od wibracji.
  7. nie będę teraz szukał w instrukcji (może ktoś podrzuci poprawną siłę i sposób dokręcania tej śruby), ale ostrożnie z tym udarem zrób tak żeby była dokręcona ale żebyś nie przesadził
  8. wrzuć zdjęcia tarcz i zmień serwis
  9. Instrukcja mówi żeby trzymać właśnie za przód wału. Tą śrubę dokręć mocniej udarem jak już poluzowałeś. Spróbuj założyć klucz inaczej na tą śrubę od koła zamachowego, okienko jest spore możesz założyć klucz pod kątem tak żeby nie był po promieniu od osi koła tylko bardziej równolegle do okienka, mocno zmienisz rozkład sił i nie wszystko pójdzie w obrót wału. Musi puścić.
  10. jak problem nadal jest to 99% to wina sterownika i te diagnozy kodami bledow moga byc wprowadzajace w blad tylko (fizyczne uszkodzenie plyty = komputer pokazuje bzdury). najlatwiej wymienic sterownik, koszt 300-500zl za uzywke, wymiana 5 minut, wszystko opisane w temacie do ktorego tutaj byles odsylany czasem ten licznik 'pozostalo 1000km' znajomemu udawalo sie usunac odlaczeniem na dluzej akumulatora (wykasowanie bledow nic nie daje w tym przypadku), ustępowalo wlasnie jak zalewał do pelna adblue, ale koniec koncow i tak musial wymienic sterownik - od tamtej pory od 2 lat spokoj. problem sterownika moze zawsze wrocic bo jest on zle zabezpieczony przed wilgocią, uzywany moze byc juz skorodowany w srodku a nowy bedzie duzo kosztowal. mozna usunac tak jak pisales ale ja raczej nie jestem zwolennikiem takich rozwiazan.
  11. dolej adblue do pelna, skasuj bledy. jak bedzie wracac to wymien sterownik. temat jest na forum dobrze opisany. te bledy cisnienia to moga byc od zbyt niskiego poziomu adblue
  12. napisal ze wylaczenie i wlaczenie auta nic nie daje a nie na to nic wspolnego z resetem mmi, ono pozostaje wlaczone jeszcze jakis czas nawet po zgaszeniu i zamknieciu pojazdu jak auto stało 3 tygodnie to nie moglo sie stac raczej nic procz rozladowania akumulatora. moze wystarczy pojezdzic troche zeby sie podładował i napiecie ustabilizowało bo brakuje prądu i mmi łapie jakieś zwiechy? a moze aku juz do wymiany. to tylko zgaduje
  13. oddaj auto do kogos kto sie tym zajmuje. sam zmieniales te lampy? sam dokladales kabel do dynamiki? wgrales dobre parametry do sterownika? pewnie nie bedziesz w stanie odpowiedziec na zadne z tych pytan skoro wrzucasz zdjecie takiej kostki poklejonej izolacją. oddaj auto do kogos kto sie na tym zna bo inaczej ciezko bedzie pomoc
  14. bezpiecznik nic raczej nie da ale mozesz sprobowac. doraźnie jak chcesz gdzies jechac mozesz pewnie wylaczyc ten pisk resetując ręcznie mmi w razie jak sie pojawi awaria
  15. jak guma nie jest spekana to ten wahacz jest ok, amortyzatory nie wylane? moze wylane i odbija amortyzator. łączniki stabilizatora ok?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...