Witam mam taki problem
Mechanik wymienił olej w skrzyni i filtry. zalał 7l ATF olej byl wymieniany regularnie i nie wygladal zle, plus olej i filtry w silniku ale to nie o tym.
Po odebraniu auta i przejechaniu 15-20km zauważyłem że przy niskich predkosciach skrzynia wariuje dosyć mocno .. a mianowicie przy skrzyzowaniach na biegu 1,2,3 tak jakby sprzęgło się slizgalo i obroty mega szalały same z siebie nawet do 4tys .. na filmiku jest pokazane. Po chwili wyskoczył błąd awaria skrzyni. Po podłączeniu kompa wyskoczył błąd biegu P , skasował i pojechałem do niego na warsztat żeby zobaczył co jest grane.. w drodze obroty nadal wariowały. Dodam że auto przed serwisem jeździło bardzo dobrze i nie było żadnych problemów. Co mógł zrobić źle że skrzynia teraz tak się zachowuje? Tzn mógł coś uszkodzić przy wymianie? czy jest to źle zrobiona adaptacja? Wczoraj mi napisał że są 2 systemy oleju atf i mtf i że wymienił tylko atf bo nie wiedział ze jest też mtf i że jak go spuścił to był czarny i metaliczny a spuścił go dlatego że była osobna adaptacja na przekładnie mechaniczna i jej nie chciał przejść, że tak jakby robił adaptacje na starym oleju mtf, Teraz chce wymienić ten drugi olej mtf bo myśli że to rozwiąże ten problem skrzyni ,czy to pomoże? Dodam jeszcze że po wymianie raczej nie było słychać dziwnych dźwięków mechanicznych. I jeszcze jedno pytanie, jeżeli zrobił coś źle i uszkodził skrzynie lub mechatronike to jakie byłyby objawy ?
20240710_084856.mp4