ferano
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ferano
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Kwidzyn
Auto
-
Model
A4 B8 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia ferano
0
Reputacja
-
ferano obserwuje zawartość Adaptacja akumulatora w A4 B8 , Montaż podgrzewanych dysz spryskiwaczy szyb , stukanie przy delikatnym hamowaniu, wibracje na pedale hamulca i 7 innych
-
Hej, Ktoś wie gdzie wpiąć się z wiązka w A4 B8 lift (mam start/stop jesli ma to znaczenie)? Bezpiecznik 11 zajęty fabrycznie przez coś innego.
-
stukanie przy delikatnym hamowaniu, wibracje na pedale hamulca
ferano opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Cześć, Mam problem z moim A4 B8.5 allroad. Przy temperaturach poniżej 25stopni C (chociaż czasami ale bardzo rzadko i powyżej) przy delikatnym hamowaniu w końcowej fazie hamowania (tuż przed zatrzymaniem) pojawiają się dziwne dźwięki (chrobotanie, stukanie) w mojej ocenie dochodzące z pompy ABS, te stuki czuć na pedale hamulca. nie jest to standardowa wibracja na pedale przy załączonym ABS ale takie pojedyncze nieregularne stuknięcia. Nie jest to zjawisko niebezpieczne, nie wydłuża drogi hamowania, auto nie ściąga ale jest bardzo irytujące. Zauważyłem, że po wystąpieniu tego efektu gdy ruszam i przekraczam prędkość 12km/h słychać dźwięk jakby ciśnienie w pompie abs albo hamulcowej było zwalniane. Warto tutaj dodać, że czasami gdy jadę normalnie i przyhamuję ale się nie zatrzymam, to to zwolnienie ciśnienia też występuje ale przy różnych prędkościach i dopiero w momencie gdy prędkość auta zaczyna wzrastać. Do tej pory w aucie wymieniałem: - Pompa ABS - Tarcze i klocki przód tył - Zaciski tył i lewy przód - Tuleje Bananów - Tuleje górnych wahaczy - Płyn hamulcowy - Sprawdzenie zbieżności i geometrii (jest OK) - Sprawdzałem też logi z jazdy i nie ma na nich śladu aby na którymś z kół prędkość np. spadała do 0 albo inaczej wariowała Warto dodać, że po odłączeniu dowolnego czujnika i wyrzuceniu błędu ABS problem znika ale ABS nie działa wcale, dawno nie sprawdzałem ale gdy podłączałem się VCDS do sterownika ABS na jazdach próbnych problem też nie występował. Mam nadzieję, że ktoś miał już podobne doświadczenia i coś podpowie... -
Czesc, @SnOOpieudało Ci się pozbyć problemu? Mam identycznie u siebie, wymieniłem wszystkie tarcze, klocki, pompę abs, zaciski tył, czujniki abs i dwa łożyska przód.
-
@ronin2345 udało Ci się pozbyć problemu?
-
@Mariooo Udało Ci się rozwiązać problem?
-
Montaż kierownicy multifunkcyjnej Audi A4 B8 2008-2012
ferano odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Czy sterownik z literką N obsługuje tempomat i miltifunkcję? -
Juz wiesz jak to zrobić?
-
-
Do tej pory miałem 4F0195105E muszę kodować?
-
Hej, mam u siebie problem, zakupiłem Varte G14 AGM 95ah 850A. Jedyny kod jaki na niej znalazłem to naklejka qr z kodem: A 22 G14 109 MLC. Co powinienem wpisać do vcds zeby przeszło? Pacjent to A4 B8 allroad 2.0tdi 177km 2012 (po lifcie)
-
Ja wymieniłem oba termostaty, i zawór zwrotny. Próbowałem zaoszczędzić i najpierw wymieniłem termostat dsg + zawór zwrotny, nic to nie dało. Dopiero wymiana głównego termostatu dała oczekiwany rezultat. Nie piszcie proszę o odwracaniu zaworków i innych dziwnych pomysłach... Jeśli ktoś chce się pozbyć problemu niedogrzanego silnika polecam wymianę kompletu za jednym podejściem.