Skocz do zawartości

manuelos

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O manuelos

Informacje

  • Imię
    manuelos
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia manuelos

0

Reputacja

  1. Cześć, mam kilka pytań : 1. Czy 6 tłoczkowe akebono od S4 a 4 tłoczkowe brembo to duża różnica ? 2. Czy obowiązkowo trzeba też wymieniać tył ? 2.0 TDI 230KM 475Nm w quattro, ale odkąd po zakupie zmieniłem tarcze/klocki na starcie tak zrobiłem na nich w 4,5 roku 100 tys km ( bez wymiany klocków - nadal są ok ale już zbliżają się do końca) - także nie chciałbym strzelać do wróbla z armaty tym bardziej, że to spory koszt jak na 8 letnie auto. Jak ktoś ma coś do zaoferowania to smiało na PW proszę wysyłać. Tutaj opis autka jak coś
  2. Mam takie coś jak poniżej - z KTS 560 - jedyny błąd to P029900
  3. A co dokładnie może być źle zrobione ? Przez 99,9% czasu wszystko jest jak należy, potrafię przejechać 500km jednym strzałem ciągle przyspieszając z pedałem w podłodze (90->180->90 itd) i ten problem nie wystąpi. Teraz już nie pamiętam bo to już z rok jak byłem sprawdzić. Ale na pewno z ciśnieniem paliwa i nic ponadto.
  4. Myślisz że są jakieś specyfiki które warto by zastosować profilaktycznie (jakieś dodatki do paliwa) które by to usunęły ? Premium diesel coś zmieni czy wręcz przeciwnie ?
  5. Ja u siebie mam po chipie 230KM ze 190KM i od momentu tych zmian bardzo ale to bardzo sporadycznie zdarza mi się że przy deptaniu w podłogę na trasie (czyli wjeżdzając na autostradę i wciskajac od 0 aż do uzyskania 180 powiedzmy) wyskoczy mi błąd (migające świece żarowe) i spada moc silnika - ograniczając podaż paliwa i blokując przez to prędkość do 100-130km/h. Wystarczy się zatrzymać i wyłączyć silnik i problem chwilowo znika ale później do końca trasy jest bardzo łatwo znowu to sprowokować. Po odczekaniu, na następny dzień problem znika totalnie. Czytając ten temat mam takie podejrzenie że to może być właśnie taki syf z dna który zostaje zassany i blokuje odpowiednią podaż paliwa... jedyne przypadki zdarzają mi się właśnie na trasie - ostatnio zauważyłem że zdarzyło się to jak leciałem już prawie na oparach (70km zasięgu) a wcześniej w miejscu gdzie wjeżdzając na Skę mam mocno pod górkę. W rperformance zmniejszyli mi trochę maksymalne ciśnienie paliwa ale nie wydaje mi się żeby cokolwiek to zmieniło. Co o tym myślicie
  6. Ustaliłeś co to za lepkie gówno miałeś w układzie ? Rozumiem ze magicznych opiłków nie znalazłeś ?
  7. To o czym mówisz to rozmiar felgi. Nijak się ma do rozmiaru koła bo o tym decyduje dopiero połączenia felgi i opony. Tu masz wszystkie informacje czego i dlaczego możesz używać Kalkulator opon » Przelicznik rozmiaru opon » Oponeo WWW.OPONEO.PL Nasz kalkulator rozmiaru opon pomaga w odpowiednim doborze zamienników opon. Sprawdź, jakie zamienniki możesz zastosować w Twoim pojeździe!
  8. Siema, czy ktoś kiedyś miał do czynienia ze stage 2 na tym silniku ? Jedyne co znajduje w internecie to zwykły stage 1 a ten już mam wykonany (do 230KM / 475 nM) ale chciałbym więcej...
  9. W razie co - lekko siadło, kilka milimetrów, ciężko stwierdzić bo w międzyczasie zmieniłem koła na 19tki BBS i pomiary są inne.
  10. Wleciały oryginalny znaczek czarny z przodu + chińska podróbka z tyłu ( nie ma oryginalnych do B8). No i co ważniejsze - obklejone wnętrze w foli - carbon
  11. No cóż, przód lekko usiadł , z -3mm jeszcze, ale d*pa dalej sterczy, aktualnie przód 67,7 a tył 69 cm. Tył był zakladany KYB na podstawie numeru OEM bo nie było sachsa. Myślicie że podmiana na inną sprężynę z tym samym numerem OEM cos pomoże ? Wg. teorii powinno być znacznie niżej jednak ;/
  12. To ja mam takie pytanie, wymieniłem Eibacha ProKit na 1BE komplet amory + sprężyny (sachs) wedle rozpiski z forum i ASO ( była identyczna) i mam wysokość do błotnika: Przód 68 cm Tył 69 cm na pustym baku co prawda. U ciebie różnica BE/Eibach to było ok 1cm, u mnie to ok. 2 cm z przodu i 3 cm z tyłu (żałuję że nie zmierzyłem przed wymianą) więc coś za dużo. Jest jeszcze opcja że siądzie aż o 1cm ? Auto dopiero wyjechało z serwisu.
  13. Jakich producentów poza Sachs polecacie , bo nie zawsze jest dostępny ? Zastanawiam się też, czy nie wybrać sprężyn od 1BE/BV a jednak zakupić amortyzatory Bilstein B6 - różnica w cenie akceptowalna jeśli miałyby faktycznie mieć lepsze parametry jezdne. Co sądzicie ?
  14. Dla 8K0511115HA znajduję informację że to pasuje tylko do Avanta. I jeśli mógłbyś podać numer dla tylnego amortyzatora dla 1BE. Rozumiem, że sprężyny są identyczne dla BE i BV ? Jakieś sugestie czy wybierać BE czy BV ?
  15. Dla pewności wrzucam jeszcze zdjęcie naklejki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...